Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-02@22:56:50 GMT

فعالیت ۷ مرکز نیکوکاری در شهرستان سرپل ذهاب

تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۱۰۵۲۴

فعالیت ۷ مرکز نیکوکاری در شهرستان سرپل ذهاب

منصوری، گفت: تاکنون ۷ مرکز نیکوکاری در شهرستان با هدف مشارکت خیران در خدمت‌رسانی به نیازمندان راه‌اندازی شده است.

علی اکرم منصوری رئیس امداد سرپل ذهاب به خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه گفت: در شش ماهه سال جاری ۶ میلیارد ۵۰۰میلیون تومان کمک از خیران جمع آوری کردند که نسبت به مدت مشابه سال ۹۸ کمک‌های جمع‌آوری شده ۱۰۰ درصد رشد داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  

 

وی افزود: از این میزان ۵میلیارد و ۷۰۰میلیون تومان کمک غیرنقدی و ۸۰۰ میلیون تومان کمک نقدی  و مجموع درآمد شش ماهه سال گذشته مراکز نیکوکاری شهرستان سه میلیارد و۳۰۰میلیون تومان بوده است.


منصوری خاطر نشان کرد: بیشترین درآمدهای مراکز نیکوکاری شهرستان مربوط به مرکز نیکوکاری مسجد قادرالحسینی وشهدای بازی دراز  است.

 

رئیس کمیته امداد سرپل ذهاب تصریح کرد: شناسایی،ارتباط و تعامل موثر با اشخاص حقیقی و حقوقی تاثیرگزار از جمله خیرین وموسسات خیریه به منظور استفاده بهینه از ظرفیت آنان در راستای رفع مشکلات اهداف است.

 

وی گفت: ۵۰ بسته‌های آموزشی با همت اداره برق شهرستان شامل اقلام آموزشی و فرهنگی در ادامه پویش ایران همدل جهت توزیع در بین دانش آموزان اهدا شد.

 

منصوری با اشاره به  ارزش ریالی هربسته  به مبلغ  ۱۵۰ هزار تومان اظهار کرد:این بسته ها شامل دفتر،  نوشت افزار، مداد رنگی وسایر اقلام آموزشی بود که با کمک مددکاران و اولویت دانش آموزان در مناطق محروم  توزیع شده است.

 

پایان پیام/712

منبع: شبستان

کلیدواژه: توزیع بسته آموزشی سرپل ذهاب کمک به نیازمندان کمیته امداد امام خمینی ره مرکز نیکوکاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۱۰۵۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحلیف سربازان مرکز آموزشی امام رضای بیرجند و مراسم گرامیداشت روز معلم

 


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان ، در این مراسم از تعدادی از خانواده شهدا، و نیرو‌های کادر و وظیفه مرکز آموزش  امام رضا و خانواده‌های آنان قدردانی شد.


طالبی معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار هم با تبریک روز معلم گفت:معلمی جایگاه رفیعی دارد و هر چه امروزه با آن دست یافتیم از همین میز‌های مدرسه بوده است.


امیر شاطری ارشد نظامی آجا در این مراسم گفت: نیرو‌های مسلح به جهانیان نشان داند که برای دفاع از وطنشان همیشه اماده هستند.


در پایان مراسم هم یگان‌های حاضر در میدان، رژه رفتند.

دیگر خبرها

  • افتتاح بزرگترین دهکده آموزشی و پژوهشی گیاهان دارویی گلستان
  • باید ریل‌گذاری در آموزش عالی تغییر کند/ سند آمایش استان کرمان در حوزه آموزش عالی تدوین می‌شود
  • بهره برداری از مرکز نیکوکاری امام رئوف (ع) شهر سین برخوار
  • پوستر طرح تربیتی «هزار مشعل» رونمایی شد
  • تحلیف سربازان مرکز آموزشی امام رضای بیرجند و مراسم گرامیداشت روز معلم
  • معلم نمونه سیستان و بلوچستان از رمز موفقیت خود می‌گوید
  • اردو‌های تابستانی دانش‌آموزان یمنی 
  • ۱ فوتی و ۱ مصدوم در برخورد پراید با کامیون در محور قصرشیرین به سرپل‌ذهاب
  • کمک مرکز نیکوکاری در یزد به آزادی زندانیان
  • غرق شدن نوجوان ۱۴ ساله در سرپل ذهاب