Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-01@11:56:29 GMT

ساوت‌گیت: بردن بلژیک سخت بود ولی موفق شدیم

تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۱۰۵۹۵

ساوت‌گیت: بردن بلژیک سخت بود ولی موفق شدیم

گرت ساوت گیت بعد از پیروزی انگلیس مقابل بلژیک درحالیکه تیمش ابتدا عقب افتاده بود گفت در چنین بازی‌های بزرگی پیروزی بدون سختی کشیدن ممکن نیست.

به گزارش "ورزش سه"، انگلیس دیشب در خانه خود ومبلی در چارچوب لیگ ملت‌های یوفا به مصاف بلژیک رفت. انگلیسی‌ها با اینکه بازی را بد شروع کردند و خیلی زود از حریف عقب افتادند اما به بازی برگشتند و در نهایت موفق شدند تیم شماره یک رنکینگ فیفا را 2-1 شکست دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

گرت ساوت گیت سرمربی انگلیس در پایان بازی از استقامت و تلاش تیمش ستایش کرد و گفت برای پیروزی در چنین بازی‌های بزرگی باید سختی کشید و بدون غلبه بر سختی‌هایی بزرگ رسیدن به پیروزی در مقابل تیمهای بزرگ ممکن نیست.

 

 

انگلیس با این پیروزی هفت امتیازی شد تا جلوتر از بلژیک صدرنشین گروه 2 لیگ A شود. بلژیک در دقیقه 16 با گل روملو لوکاکو از نقطه پنالتی پیش افتاد اما مارکوس راشفورد از روی نقطه پنالتی و سپس میسون ماونت باعث شدند شاگردان ساوت گیت سه امتیاز از این بازی به خود اختصاص دهند.

 

ساوت گیت در پایان بازی گفت: " بازی سطح بالایی بود. ما بازیکنان جوان زیادی در ترکیب داشتیم که این بازی برایشان تجربه بزرگی بود. بلژیک تیم درجه یکی است و ما می دانستیم در مقابل آنها کار سختی در پیش داریم. در نیمه اول آنها از کناره ها برای ما خیلی دردسر درست کردند. ولی پنالتی راشفورد باعث شد به بازی برگردیم".

 

سرمربی انگلیس در ادامه گفت: " در نیمه دوم بازی خیلی فشرده بود و عمدتاً بدون توپ بازی می‌شد. در چنین بازی‌هایی نمی‌شود فقط با توپ بازی کرد. در مقابل بهترینها دفاع شما است که تعیین می‌کند چه نتیجه‌ای می‌گیرید".

تیم ملی انگلیس گرت ساوت گیت (سرمربی)

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تیم ملی انگلیس گرت ساوت گیت سرمربی ساوت گیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۱۰۵۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی تنیس باز مازندرانی در گام نخست مسابقات عربستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، تنیس باز مازندرانی در مسابقات گرند اسمش عربستان با نتیجه ۳ بر صفر مقابل حریفی از بلژیک به برتری دست یافت.

نوشاد عالمیان با شروعی قدرتمندانه در نخستین بازی خود در مرحله نخست رقابت‌های گرند اسمش عربستان به مصاف سدریک دارنده رنکینگ ۸۹ دنیا از بلژیک رفت و با اقتدار ۳ بر صفر به پیروزی رسید.

عالمیان در دو گیم ۱۱ بر ۵ و در گیم سوم ۱۱ بر ۳ پینگ پنگ باز بلژیکی را شکست داد و گام به مرحله دوم مسابقات معتبر گرند اسمش عربستان گذاشت.

پینگ پنگ باز ایران در این مرحله با برنده دیدار آندریاس لونکو با رتبه بندی ۸۸ جهان از اتریش و لیلیان باردت که صاحب رنکینگ ۱۱۸ دنیا از فرانسه رو به رو می‌شود.

دیگر خبرها

  • پیروزی تنیس باز مازندرانی در گام نخست مسابقات عربستان
  • ناراحتی ستاره بارسا از لوا: نگذاشت من گل بزنم!
  • پیروزی نوشاد عالمیان در مسابقات تنیس روی میز عربستان
  • نگاهی کارتونی به پیروزی ۳-۲ آرسنال مقابل تاتنهام (لیگ برتر انگلیس - ۲۰۲۳/۲۴) / فیلم
  • اوسمار: انقدر سپاهان را نبردیم که به بردنش نزدیک شدیم |‌ پاسخ سرمربی برزیلی به کری‌خوانی نورافکن
  • خط و نشان لواندوفسکی: شاید آقای گل شدم
  • خوشحالی ستاره بارسا: روزهای سخت تمام شد
  • توخل راه بردن آنچلوتی را بلد است!‏
  • بالاتر از فرگوسن، مورینیو و کلوپ؛ رکورد تاریخی گواردیولا در لیگ برتر انگلیس!
  • همیلتون: تمام عمرم منتظر قهرمانی آرسنال بودم