Web Analytics Made Easy - Statcounter

«فضل‌الله رنجبر» در حاشیه دیدار مردمی روزهای دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: متاسفانه حال شهر و دیارمان خوب نیست و تنها راهکار کنترل وضع موجود، ماسک زدن و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی است.

او اظهار داشت: با اینکه درب آرامستان کرمانشاه بسته شده اما همچنان شاهد برگزاری مراسمات عزاداری هستیم که با وضعیت کرونا اصلا همخوانی ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد که وضعیت به گونه‌ای شده که در جلسه ستاد کرونا مطرح کرده‌ایم تا چاپخانه‌ها از صدور اطلاعیه مراسم عزاداری خودداری کنند و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مسوول پیگیری این موضوع شده است.

رنجبر تاکید کرد: اگر مردم رعایت نکنند ناچار به اقدامات قهری و کنترلی مانند جریمه خواهیم شد.

او از اصناف و اتحادیه‌ها نیز خواست تا به موضوع رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی ورود جدی داشته باشند تا هرچه زودتر زنجیره انتقال این بیماری قطع شود.

اشغال شدن ۵۵۰ تخت بیمارستانی کرونا در استان موضوع دیگری بود که فرماندار کرمانشاه به آن اشاره کرد و گفت: متاسفانه در بستری کردن بیماران جدید مشکل جدی داریم.

به گفته وی کادر درمان نیز در فشار شدیدی هستند و خسته شده‌اند، لذا مردم باید با گذشتن از خواسته‌هایی نظیر برگزاری مراسم جشن و عزا و نیز حضور دسته‌جمعی در پارک‌ها به کاهش فشار کاری کادر درمان کمک کنند.

رنجبر همچنین از مردم خواست تا از  مراجعات غیرضروری به ادارات و بانک‌ها خودداری و تا حد ممکن از طریق اینترنت کارهایشان را انجام دهند.

مردم اگر جانشان را دوست دارند سوار اتوبوس شهری نشوند

فرماندار کرمانشاه همچنین مردم را به استفاده نکردن از خودروهای حمل و نقل عمومی برای عبور از شرایط بحرانی فعلی دعوت کرد و گفت: درست است که مردم شرایط اقتصادی خوبی ندارند اما استفاده کردن از سیستم حمل و نقل عمومی در شرایط فعلی برای صرفه‌جویی اقتصادی به صلاح نیست.

رنجبر ماندگاری شرایط بحرانی در چند روز اخیر را گواه رعایت نکردن دستورالعمل‌های بهداشتی از طرف مردم دانست و افزود: پاییز و زمستان فصول خطرناکی برای کرونا هستند که باید بیشتر مراقب بود.

در شبانه‌روز گذشته ۱۵۰ بیمار جدید مربوط به کرونا در بیمارستان‌های استان بستری شدند که این بالاترین میزان بستری روزانه از ابتدای اپیدمی کرونا است.

در این مدت همچنین ۴۵ مورد بیمار مثبت بستری مبتلا به کرونا در استان شناسایی شدند و جمع موارد مثبت بستری به پنج هزار و ۱۰۱ نفر رسید.

تعداد موارد فوت در اثر ابتلا قطعی به ویروس کرونا در ۲۴ ساعت گذشته در استان کرمانشاه هفت نفر است که از این تعداد سه مورد فوت مربوط به شهرستان کرمانشاه است و در شهرستان های  اسلام آباد غرب، سنقر و کلیایی، جوانرود و قصرشیرین هر کدام یک نفر در اثر ابتلا به کرونا جان خود را از دست دادند.

با احتساب موارد فوت در ۲۴ ساعت گذشته، مجموع جان باختگان در اثر ابتلا به کرونا در استان کرمانشاه از ابتدای اپیدمی تاکنون به ۶۹۳ نفر رسید.

برچسب‌ها ویروس کرونا چاپخانه‌داران کرمانشاه حمل و نقل عمومی پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا چاپخانه داران کرمانشاه حمل و نقل عمومی ویروس کرونا چاپخانه داران کرمانشاه حمل و نقل عمومی اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۱۰۶۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست استاندار جدید لرستان برای خودداری از نصب بنر تبریک

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان لرستان؛دکتر ابوطالب شفقت استاندار جدید لرستان، از دستگاه‌های دولتی و اشخاص حقیقی و حقوقی خواست از چاپ بنر تبریک و ارسال گل به مناسبت این انتصاب خودداری کنند.

ایمان خسروی سرپرست اداره کل حوزه استانداری لرستان گفت:بنا به توصیه استاندار،مدیران و همکاران بخش‌های دولتی و غیردولتی از ارسال هرگونه پیام تبریک، تاج گل و سایر اقدامات مشابه از جمله درج آگهی تبریک به هر شکل در رسانه‌ها و غیر آن  خودداری کنند.

دیگر خبرها

  • لزوم صدور پروانه‌های ساختمانی در کمتر از یک‌ماه
  • سامانه دهک ریاست جمهوری فعال نشده است | مردم از باز کردن لینک ارسالی خودداری کنند
  • کلاهبرداری از مردم با ادعای صدور کارت هوشمند بیمه سلامت
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • خودداری از اتراق در اطرف رودخانه‌ها و مسیل‌ ها
  • خودداری از اتراق در اطرف رودخانه‌ها و مسیل‌ها
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • واکسن کرونا باعث پایان فوتبال من شد!
  • درخواست استاندار جدید لرستان برای خودداری از نصب بنر تبریک
  • شروع کار نمایشگاه کتاب بعد از شیوع کرونا نیازمند شجاعت بود