Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست- یک رسانه عراقی اعلام کرد پرسپولیس در ازای انتقال بشار رسن به باشگاه القطر، خواهان دریافت مبلغ مشخصی شده است.

 حساب توییتری سایت «البوابه» قطر شب گذشته و در پی انتشار خبر انتقال بشار رسن به باشگاه القطر اعلام کرد جدایی این بازیکن هنوز قطعی نیست.

البوابه نوشت: «بشار رسن امروز به ایران بر می گردد تا با پرسپولیس مذاکراتی در ارتباط با بندهای قرارداد باشگاه القطر داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

این رسانه عراقی همچنین با بیان اینکه پیشنهاد القطر به بشار چشمگیر و خوب است، خبر داد که پرسپولیس هم خواهان دریافت مبلغ انتقال بشار شده است.

البته این خبر با موضعگیری باشگاه پرسپولیس در قبال بشار متفاوت است. مهدی رسول پناه سرپرست باشگاه پرسپولیس شب گذشته اعلام کرد بخشی از مطالبات بشار پرداخت شده و این بازیکن در پرسپولیس می ماند.

 

 مهر

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: باشگاه القطر انتقال بشار بشار رسن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۱۰۷۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اوسمار این دو بازیکن پرسپولیس را نمی‌خواهد | انتقال قطعی در تابستان

به گزارش همشهری آنلاین پرسپولیس در تابستان گذشته دو بازیکن خود را که شاید می‌توانستند به این تیم در فصل جاری کمک کنند به تیم‌های دیگر قرض داد. در درون دروازه در حالی که احمد گوهری می‌توانست یک ذخیره مناسب برای علیرضا بیرانوند باشد به صورت قرضی راهی آلومینیوم اراک شد و در بازی حساس سرخپوشان مقابل این تیم در جام حذفی نیز یکی از ارکان اصلی پیروزی تیمش بود. این دروازه‌بان در تابستان پیش رو باید به پرسپولیس برگردد چون یک فصل دیگر با این باشگاه قرارداد دارد. درمورد این دروازه‌بان باخبر شدیم که باشگاه آلومینیوم به دنبال جذب دائمی او برای فصل بعد است و در این زمینه قصد دارد مذاکراتی با پرسپولیس داشته باشد. همچنین در شرایطی که سرخپوشان در نیم‌فصل اول با کمبود مهاجم مواجه بودند و در حال حاضر هم ذخیره خوبی برای عیسی‌آل کثیر ندارند مهدی عبدی را به تراکتور قرض دادند. عبدی در تراکتور بد عمل نکرد و تا الان 6 گل برای این تیم در لیگ به ثمر رسانده است. در همین راستا باشگاه تبریزی خواستار انتقال دائمی این بازیکن است. البته عبدی هم یک سال دیگر با پرسپولیس قرارداد دارد و این باشگاه هیچ یک از دو بازیکن خود را نمی‌تواند برای یک فصل دیگر به تیمی قرض دهد مگر اینکه با آنها تمدید قرارداد کند.

به نظر می رسد اگر اوسمار همچنان سرمربی پرسپولیس باشد به هیچ یک از دو بازیکن برای فصل آینده نیاز نخواهد داشت.

کد خبر 848660 برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • انتقال به یوونتوس، تنها خواسته ریکاردو کالافیوری
  • بسته یک میلیارد یورویی اتحادیه اروپا برای حمایت از لبنان
  • اوسمار این دو بازیکن پرسپولیس را نمی‌خواهد | انتقال قطعی در تابستان
  • تبعات بند مشکل ساز بودجه بر صنعت بیمه و پیشنهاد عدم لحاظ بر درآمدها
  • پرسپولیس قسط سوم یحیی را پرداخت نکرد
  • انتقال ۲۰ درصد سهام باشگاه پرسپولیس به بانک ملت
  • پیشنهاد ایران به بانک توسعه اسلامی برای تأمین مالی تأیید شد
  • وزیر امور اقتصادی و دارایی: پیشنهاد ایران به بانک توسعه اسلامی برای نحوه تامین مالی تایید شد
  • پیشنهاد ایران به بانک توسعه اسلامی برای نحوه تامین مالی تایید شد
  • پیشنهاد‌های مالی وسوسه کننده به شمسایی برای مصرف برنج + فیلم