Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-30@10:27:54 GMT

واژگونی مرگبار خودرو در محور نیکشهر

تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۱۰۷۸۶

واژگونی مرگبار خودرو در محور نیکشهر

فرمانده پلیس راه شهرستان نیکشهر از واژگونی خودرو در محور نیکشهر به ایرانشهر و فوت ۴ نفر از کارکنان میراث فرهنگی در این حادثه خبر داد.

 سرهنگ کلبعلی فرمانده پلیس راه شهرستان نیکشهر گفت: صبح امروز حادثه واژگونی یک دستگاه خودروی پژو پارس در کیلومتر ۲۳ محور نیکشهر به ایرانشهر به پلیس راه این شهرستان اطلاع داده شد

او گفت : تیم های ارزیابی پلیس راه شهرستان بلافصله بعد از اطلاع به محل حادثه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: عدم توجه به جلو و خستگی عامل این واژگونی خونین توسط کارشناسان اعلام شده است.

سرهنگ کلبعلی اظهار داشت : سرنشینان خودروی واژگون شده از کارمندان میراث فرهنگی و گردشگری استان بودند که متاسفانه هر چهار سرنشین واژگونی پژو پارس جان خود را از دست دادند.

گفتنی است : ابوالفضل عبیدی و محسن شیخ الاسلامی دو تن از کارشناسان معاونت میراث‌فرهنگی که روز گذشته برای مأموریت کاری به استان سیستان و بلوچستان سفر کرده بودند، به‌همراه محمدرضا سندگل مدیر روابط‌عمومی اداره‌کل استان و نیز امین چاجی از همکاران ترابری و راننده این خودرو بامداد امروز در یک سانحه رانندگی درگذشتند.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی سیستان و بلوچستان گفت: دو کارشناس معاونت میراث‌فرهنگی به‌همراه مدیر روابط‌عمومی استان، برای بازدید از بنا‌های تاریخی روز گذشته به سمت زابل و سپس ایرانشهر رفتند که متأسفانه ساعت سه و نیم صبح روز دوشنبه ۲۱ مهرماه ۹۹ در محور نیکشهر به چابهار تصادف کرده و درگذشتند.

جلالزایی تصریح کرد: درگذشت این کارکنان باسابقه و خوب وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ضایعه بزرگی برای ماست به خانواده‌های این عزیزان و پرسنل این وزارتخانه تسلیت عرض می‌کنم و از درگاه خداوند منان برای بازماندگان طلب صبر دارم./ باشگاه خبرنگاران 

 

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: میراث فرهنگی محور نیکشهر پلیس راه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۱۰۷۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو سانحه رانندگی با ۱۴ حادثه‌دیده در بم

برخورد سه دستگاه خودروی سواری در بروات و واژگونی خودرو در محور ماهان - بم ۱۴ حادثه‌دیده برجای گذاشت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان و به نقل از روابط عمومی هلال احمر، ساعت ۰۹:۳۹ و ۱۴:۳۲ امروز شنبه هشتم اردیبهشت به ترتیب در شهرستان بروات و کیلومتر ۲۳ محور ماهان - بم موجب بروز حادثه برای ۱۴ نفر شد.

در حادثه اول، برخورد خودروهای پژو ۴۰۵، پژو پارس و ام وی ام، نه نفر دچار حادثه شدند و در حادثه دوم واژگونی خودروی پژو پارس موجب مصدومیت پنج نفر شد.

کد خبر 748524

دیگر خبرها

  • 3 مصدوم درحادثه واژگونی سواری پراید در محور میاندوآب _مهاباد
  • گردشگری اولین رکن سند توسعه و پیشرفت نایین است
  • تصادف مرگبار در محور اندیمشک _دهلران
  • تحویل ۹ شی تاریخی به میراث‌فرهنگی هرمزگان
  • شهر کَدکَن قابلیت تبدیل به قطب گردشگری ادبی شهرستان تربت‌حیدریه را دارد
  • دستگیری ۵ حفارغیر مجاز در شهرستان سوادکوه
  • اهدای ۵۹ شیء تاریخی به اداره میراث‌ فرهنگی شهرستان ملایر
  • دومین جشنواره غذاهای سنتی (آش نغوزه) در چناران برگزار می‌شود
  • ۵ حفار غیر مجاز در شهرستان نیشابور دستگیر شدند
  • دو سانحه رانندگی با ۱۴ حادثه‌دیده در بم