Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار تئاتر سینمای خبرگزاری فارس، علیرضا تابش، دبیر سی و سومین جشنواره بین المللی فیلم های کودک و نوجوان با حضور در شبکه چهار و پنج سیما در برنامه های نقد سینما و طلوع عنوان کرد: همه بخش های جشنواره شامل پویا نمایی، فیلم کوتاه، فیلم سینمایی، داستانی و وب سری ها رشد بیست درصدی داشته اند و این برای خود من خیلی  جالب است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه افزود: در گفت وگوهایی که با پلت فرم های آثار داشتیم، این قول را به ما دادند که آثار برگزیدهه جشنواره امسال با توافق صاحبان آثار اکران آن لاین شوند و خود این برای جشنواره دستاورد بزرگی است.

تابش با اشاره به ارزیابی اقتصادی سال گذشته با حضور تهیه کنندگان و صاحبان آثار و تهیه پروفایل اقتصادی برای فیلم ها گفت: سال پیش 9 فیلم سینمایی اکران شد که بیش از 22 میلیارد اکران این فیلم ها سود داشت  و این مبلغ به استثنای نمایش خانگی و vodها است.

وی در ادامه افزود: صنعت سینما اساسا بعد از بازار بزرگ انرژی در کل جهان دومین صنعت پر هیاهوی جهان است و حوزه سرگرمی بزرگ به ویژه در عرصه سینمای کودک و نوجوان، انیمیشن و بازی های تعاملی که بازار اصلی اش هم کودک و نوجوان است، محسوب می شود.

تابش اظهار داشت: اینکه ما طی سه ـ چهار دهه گذشته چقدر به بچه ها در سینما توجه  کردیم، چند نسل سینماگر موفق به کادر عرصه رئال و انیمیشین فیلم جذاب اضافه شده ، پرسش های مهمی است که می بایست درباره اش صحبت کنیم اما اتفاقی که این سال ها افتاده، به نظرم غیر از وجهه جذابیت داستانی و نگاه فناورانه، نسبت ما با نسل جوان در این سینما است که ذائقه شان کاملا با قدیم و پدر  و مادرهای ما متفاوت شده است. بنابراین یک نگاه تعاملی هم در این روزها به این دنیای سرگرمی می بایست داشته باشیم.

انتهای پیام/

 

منبع: فارس

کلیدواژه: جشنواره فیلم کودک و نوجوان علیرضا تابش اکران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۱۰۸۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میزگرد تخصصی مهر گیلان برگزیده جشنواره در مسیر انتخاب شد

به گزارش خبرنگار مهر، در آیین اختتامیه جشنواره رسانه‌ای «در مسیر انتخاب» میزگرد تخصصی مهر گیلان با تیتر «مجلس رکن مردم سالاری / ‏انتخابات کنکور سیاسی رای اولی ها‬ است» با قلم محدثه فردی عنوان دوم این جشنواره را از آن خود کرد.

کد خبر 6092326

دیگر خبرها

  • میزگرد تخصصی مهر گیلان برگزیده جشنواره در مسیر انتخاب شد
  • عکس | حامد بهداد با عینک قرمز به سینما می‌ِآید!
  • به‌نشر با دست پر به نمایشگاه کتاب تهران می‌ رود / ارائه ۶۰۰ اثر پر فروش و جدید در نمایشگاه کتاب
  • حسین قناعت:«والدین امانتی» به کودکان حفاظت از محیط زیست را آموزش می‌دهد/ فیلم کودک با اکران آنلاین بهتر دیده می‌شود
  • برای تقویت میدان کتاب کودک و نوجوان چه باید کرد؟
  • برگزیدگان جشنواره تلویزیونی «عروسک‌خونه» معرفی شدند
  • رابطه این فیلم با ماجرای قتل بابک خرمدین | اسم فیلم را عوض کردم تا...
  • رقابت ۱۰ گروه در جشنواره هنر‌های نمایشی کودک و نوجوان آذربایجان غربی
  • بلیت سینما بعد از دو ماه دوباره گران شد
  • تفاهم ارتش واداره‌کل هنرهای نمایشی درحمایت از نمایشنامه‌های برتر