Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-04@10:08:12 GMT

شعله‌ور شدن زبانه‌های آتش در انبار ظروف چینی

تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۱۰۹۵۲

شعله‌ور شدن زبانه‌های آتش در انبار ظروف چینی

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، به نقل از روابط عمومی سازمان آتش نشانی شیراز، ساعت ۰۰:۰۵ بامداد امروز در پی تماس شهروندان با سامانه ۱۲۵ و اطلاع‌رسانی حادثه آتش‌سوزی انبار ظروف چینی، ستاد فرماندهی آتش‌نشانی شیراز، با پیش‌بینی احتمال گسترش آتش‌سوزی در این انبار و سرایت به بخش‌های دیگر، بلافاصله آتش‌نشانان ایستگاههای یک ، ۱۲ و ۹ را به همراه پشتیبانی به محل حادثه در خیابان تحریر اعزام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس گزارش اعلام شده در محل حادثه یک ساختمان دوطبقه مشاهده می شد که طبقه اول آن کاملا شعله‌ور بود.

آتش نشانان بلافاصله پس از تقسیم شدن به دو تیم عملیاتی،  با بریدن قفل‌های درب ورودی و باز کردن آن، با رعایت موارد ایمنی مشغول عملیات شدند و با چندین رشته لوله‌های آبدهی مشغول مهار آتش شدند و با قطع برق به مهار شعله‌های سرکش آتش پرداختند.

آتش نشانان سرانجام با کنترل آتش و جلوگیری از سرایت آن به دیگر نقاط انبار، پس از تلاش بی وقفه، موفق به مهار کامل شعله‌های آتش و لکه‌گیری کامل و تخلیه دود شدند.

خوشبختانه این حادثه مصدومی در بر نداشت و علت وقوع این حادثه هم اکنون از سوی کارشناسان آتش نشانی در دست بررسی است. 

همچنین آتش سوزی مغازه تنظیم موتور در بلوار ابوذر غفاری نیز در ساعت ۱۲:۲۲ روز گذشته با تلاش همه جانبه آتش نشانان ایستگاه سه اطفا و شعله‌های آتش قبل از سرایت به مغازه های اطراف مهار شد. 

انتهای پیام/ ن

منبع: فارس

کلیدواژه: آتش سوزی آتش نشانی مصدوم مهار آتش آتش نشانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۱۰۹۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات دو محبوس حادثه واژگونی پژو ۲۰۶ در مشهد

به گزارش قدس خراسان به نقل از روابط عمومی آتش‌نشانی مشهد، سر آتش یار علیرضا رحیمی در تشریح جزئیات این خبر گفت: در پی اعلام حادثه واژگونی خودرو پژو ۲۰۶ در بامداد امروز جمعه ۱۴ اردیبهشت، بلافاصله آتش‌نشانان ایستگاه‌ ۵ آتش‌نشانی به محل حادثه واقع در نبش فکوری ۶۵ اعزام شدند.

افسر نگهبان آتش‌نشانی مشهد افزود: آتش‌نشانان پس از حضور در محل  بلافاصله نسبت به رهاسازی دو محبوس این حادثه اقدام کردند و آنها را تحویل عوامل اورژانس دادند.

وی عنوان کرد:  علت حادثه در دست بررسی است.

دیگر خبرها

  • نجات دو محبوس حادثه واژگونی پژو ۲۰۶ در مشهد
  • اطفای حریق انبار ذغال با تلاش و سرعت عمل آتش‌نشانان مشهدی
  • مهار آتش سوزی انبار و کارگاه بزرگ ذغال سازی در مشهد
  • آتش سوزی در کارخانه ایزوگام در جاده کلات
  • مومنی: آتش به جنگل نرسید
  • مهار حریق خودرو در بلوار یاسر شهرکرد
  • مهار آتش در آپارتمان چهار طبقه در زاهدان
  • مهار آتش سوزی انبار قطعات خودرو در کرج
  • آتش سوزی در مغازه صافکاری در بوکان
  • آتش‌سوزی در مغازه شارژ سیلندر گاز مهار شد