Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/زنجان معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان گفت: تقویت نظارت و اطلاع‌رسانی از اولویت‌های ستاد کرونا است.

خدابخش مرادی‌نافچی ظهر امروز (۲۱ مهرماه) در جلسه ستاد کرونا شهرستان خرم‌دره با تاکید بر اینکه ما به‌عنوان خدمت‌گزار تکلیف داریم خدمت‌رسانی به مردم و تلاش برای کاهش آسیب‌های بیماری کرونا را تسهیل کنیم، اظهار کرد: خدمت‌رسانی به مردم زمان و مکان نمی‌شناسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه وقتی مجبور می‌شویم در استان محدودیت اعلام کنیم نشان می‌دهد که تلاش‌های ما یا رعایت پروتکل‌ها توسط مردم به وضع مطلوب نرسیده است، ادامه داد: هفته گذشته در استان زنجان محدودیت‌هایی اعمال شد که مجبور به تمدید مجدد آن‌ها شدیم.

این مسئول با اشاره به وضعیت قرمز زنجان در بیماری کرونا، یادآور شد:  بیمارن کرونایی زنجان هم به لحاظ بستری‌های و هم بیماران سرپایی در حال افزایش است.

مرادی‌نافچی تاکید کرد: به جد بر این امر معتقدیم که هرچه رعایت پروتکل‌های بهداشتی بیشتر شده و استفاده از ماسک در بین مردم افزایش یابد، بیماری شیوع کمتر خواهد یافت.

وی با اشاره به اینکه طبق تصمیمات جدید گرفته شده در استان معاونان استاندار به‌عنوان معین شهرستان‌ها انتخاب شدند، گفت: وضعیت هر شهرستان باید دقیق رصد شده و مداخله و اقدامات لازم طبق شاخص‌ها انجام شود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان با اشاره به بازدیدهای انجام شده از سطح شهر، اضافه کرد: این بازدیدها زمانی تاثیرگذار خواهد بود که به‌طور ملموس شاهد تاثیر آن در روند کاهش بیماری باشیم.

وی با اشاره به اینکه بازرسی‌های زیادی از سطح شهر توسط ادارات مختلف انجام می‌شود که باید طبق فرمت تعیین شده باشد، افزود: نمی‌توانیم سلامت مردم را وجه‌المصالحه یک عده محدودی در شهر کنیم.

این مسئول با تاکید بر اهتمام جدی مدیران برای مبارزه با کرونا، ادامه داد: اگر مدیری در حوزه مبارزه با کرونا اهتمام جدی نداشته باشد قطعاً تذکر دریافت خواهد کرد.

وی با بیان اینکه بازرسی‌ها در سطح استان باید تقویت شده و به‌طور مستند ارائه شود، یادآور شد: برخورد با متخلفان نیز به‌طور جدی در دستور کار قرار دارد.

مرادی‌نافچی با تاکید بر اینکه تقویت اطلاع‌رسانی نیز از دیگر اولویت‌هایی است که باید مورد توجه جدی قرار گیرد، اضافه کرد: در اطلاع‌رسانی‌ها نباید تنها به نرکز شهر بسنده شود بلکه حاشیه شهر نیز باید در این امر مورد توجه جدی قرار گیرد.

وی با بیان این مطلب که نظارت بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی در بانک‌ها نیز در دستور کار جدی قرار دارد، متذکر شد: هر شعبه بانکی که نسبت به رعایت پروتکل‌های بهداشتی و زدن‌ ماسک کوتاهی کند پلمب خواهد شد که در مرکز استان این کار انجام گرفت.

این مسئول با بیان اینکه بنا نداریم با سلامت مردم مماشات کنیم، تصریح کرد: اگر با سلامت مردم مماشات شود یعنی سرمایه‌های اجتماعی خود را از دست داده‌ایم.

معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان با تاکید بر اینکه وقتی مقام معظم رهبری خودشان پروتکل‌ها را رعایت می‌کنند و بر این امر تاکید دارند حجت بر ما تمام است، خاطرنشان کرد: مراسم‌ آخر صفر نیز باید مدیریت شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی زنجان رعایت پروتکل ها اطلاع رسانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۱۱۲۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش توجه به امنیت کارگران در فضای مجازی

سرهنگ ابوالحسینی رئیس پلیس فتا استان یزد ضمن تبریک روز کارگر گفت: کارگران به دلیل صرف وقت بیشتر در محیط کار، و عدم آگاهی از تهدیدات فضای مجازی، مورد توجه مجرمان سایبری قرار می‌گیرند و حساب‌هایشان با روش‌های مختلف تحت حملات کلاهبرداران قرار می‌گیرد.

او از کارفرمایان، کارخانجات و شرکت‌های تولیدی، صنعتی نیز خواست تا موضوعات کلاهبرداری در فضای مجازی را به کارگران اطلاع رسانی کنند و آنها را از موضوعات در این فضا آگاه سازند.

این مقام انتظامی بیان داشت: اطلاع‌رسانی در فضای مجازی وظیفه اجتماعی تمامی افراد است و از کسانی که در این زمینه اطلاع رسانی فعالیت می‌نمایند، صمیمانه تشکر می‌کنم.

سرهنگ ابوالحسینی خاطرنشان کرد: پلیس فتا در راستای افزایش سطح آگاهی و پیشگیری از جرم در فضای مجازی، به ارائه محتوای آموزشی و پیشگیرانه می‌پردازد و افراد جهت دریافت محتوا می‌توانند با مراجعه به سایت پلیس فتا به نشانی www. Cyberpolice.gov. ir و یا با شماره ۰۹۶۳۸۰ با کارشناسان ما در ارتباط باشند.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • نقاط قوت و ضعف مجلس یازدهم/ «نظارت» در مجلس آینده تقویت شود
  • روایتگری جزء اولویت‌های مسئولان باشد
  • هشدار نارنجی هواشناسی در استان زنجان صادر شد
  • روایت گری جزء اولویت‌ های مسئولان باشد
  • روایت گری جزء اولویت‌های مسئولان باشد
  • فرصت سوزی و خستگی برای امروز کشور ممنوع است
  • رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت به ایلام سفر کرد
  • ادای احترام رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت به شهدای گمنام ایلام
  • رشد نرخ فقر در غزه به ۹۰ درصد | خسارت ۳۳ میلیارد دلاری جنگ غزه
  • افزایش توجه به امنیت کارگران در فضای مجازی