Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، امیرحسین قزوینیان معاون فنی و اجرایی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان سمنان گفت: باید تلاش شود تا مردم به نظام آموزش و پرورش با دیده همراهی، کمک و مشارکت نگاه کنند؛ چراکه آینده ما در آموزش و پرورش شکل می‌گیرد.

او اضافه کرد: ۹۹ پروژه آموزشی و ورزشی در استان سمنان در حال احداث است که ۷۴۶ کلاس درس دارند و ۱۵۳ هزار مترمربع به زیربنای فضاهای آموزشی و ورزشی استان سمنان می‌افزایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون فنی و اجرایی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان سمنان ادامه داد: ۴۸ پروژه نیمه‌تمام در این حوزه در استان سمنان وجود داشته و مطالعه و طراحی ۵۱ پروژه جدید نیز انجام شده است و در دستور کار قرار دارد.

قزوینیان با بیان اینکه ۵۷ پروژه در دست احداث اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان سمنان با ۴۷۰ کلاس درس و ۸۷ هزار مترمربع زیربنا جزو پروژه‌های «ملی» است، اضافه کرد: همچنین ۴۰ پروژه «استانی» با ۲۵۸ کلاس درس و ۶۳ هزار مترمربع زیربنا در استان سمنان در دست اجرا قرار دارد.

انتهای پیام / گ 

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نوسازی مدارس احداث مدرسه استان سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۱۱۳۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زیرساخت‌های ورزش مدارس در میامی توسعه یافت

مجید قنبریان در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، ضمن اشاره به هفته معلم تاکید کرد: به مناسبت هفته گرامی داشت مقام معلم آئین معنوی غبارروبی گلزار شهدا و در تمام مدارس شهرستان میامی اعم از شهری و روستایی انجام خواهد شد.

وی با بیان اینکه مشکلات بسیاری از مدارس روستایی در شهرستان میامی در طول دولت سیزدهم رفع شده است، تاکید کرد: با پیگیری‌های صورت گرفته دغدغه تفکیک جنسیتی مردم روستای فرومد به واسطه کمبود فضای آموزشی خوشبختانه انجام و کلاس بندی‌های جدیدی در مدرسه این روستا صورت گرفته است.

مدیر آموزش و پرورش میامی با بیان اینکه ایجاد زمین ورزشی تایکو در روستای فرومد، در دستور کار قرار گرفته است، تاکید کرد: ۲۰۰ میلیون تومان اعتبار برای این طرح گذاشته که که با همکاری دهیاری و شورا شاهد اجرای آن هستیم.

قنبریان با بیان اینکه مطالبات مردمی و دغدغه دانش آموزان روستاهای شهرستان میامی موضوع مهم امتحانات نهایی بود، گفت: در فرومد حوزه امتحان نهایی وجود نداشت و این دشواری‌هایی را برای دانش آموزان به دنبال می‌آورد که خوشبختانه این مشکل برای ۱۱ دانش‌آموز این روستا حل شده است.

وی با بیان اینکه در روستای عباس آباد با پیگیری‌های انجام شده، زمین چمن آماده سازی و در ماه‌های آتی به بهره برداری کامل خواهد رسید، ابراز کرد: مجموعه ورزشی انقلاب میامی نیز با اعتبار ۵۰۰ میلیون تومانی تکمیل و چمن آن نیز اجرایی شده است برای روشنایی و سرویس بهداشتی این ورزشگاه همچنین ۳۹۰ میلیون تومان اعتبار در نظر گرفته شده که شاهد اجرای کامل این طرح خواهد بود.

مدیر آموزش و پرورش میامی با بیان اینکه مجموعاً ۹ میلیارد ریال برای مجموعه ورزشی انقلاب هزینه می‌شود، گفت: این زیرساخت، فرصت خوبی را برای نوجوانان و دانش آموزان شهرستان مهیا می‌کند تا بتوانند فعالیت‌های ورزشی داشته باشند.

قنبریان با بیان اینکه بعد از ۳۳ سال خانه معلم در شأن فرهنگیان میامی بازسازی شده و در روزهای آینده به بهره‌برداری خواهد رسید، گفت: خانه ورزش عباس آباد با پیگیری شورا و دهیار بخش خصوصی تکمیل و افتتاح شده است.

وی با بیان اینکه دغدغه دانش آموزان نردین برای امتحانات نهایی و تردد به رضوان نیز خوشبختانه با پیگیری‌های انجام شده حل شد و حالا در شهرستان میامی بر خلاف سال‌های قبل سه حوزه امتحان نهایی خواهیم داشت.

مدیر آموزش و پرورش میامی با بیان اینکه رشته انسانی نیز در نردین راه اندازی شده است، گفت: این موضوع هم در زمره مطالبات مردم بود که محقق شد.

قنبریان از افتتاح مدرسه سه کلاسه نردین، دو کلاسه شریف آباد و نمازخانه مدرسه کلاته اسد نیز خبر داد و بیان کرد: خوابگاه امیر کبیر و مدرسه حضرت فاطمه (س) در رضوان کلنگ زنی و برای تکمیل آن هشت میلیارد تومان نیز اعتبار گذاشته شده است.

قنبریان بیان کرد: برای زمین چمن مدرسه شهید طاهری میامی نیز ۲۰۰ میلیون جذب شده در هفته‌های آتی شاهد پهن کردن چمن آن خواهیم بود تا دانش آموزان بتوانند از آن بهره بگیرند.

کد خبر 6094352

دیگر خبرها

  • زیرساخت‌های ورزش مدارس در میامی توسعه یافت
  • استفاده از اعتبارات سفر رئیس‌جمهور برای تجهیز و نوسازی مدارس
  • ۱۴۳ طرح و پروژه آموزشی در استان بوشهر تامین اعتبار شد
  • فرسودگی ۳۰ درصد مدارس گناباد
  • فرسودگی فضای آموزشی در کوهدشت/ ۱۴ مدرسه تخریبی است
  • احداث ۲۷ شهر جدید در نقاط ساحلی
  • جنوب کرمان ظرفیت افتخارآفرینی بیشتر در زمینه ورزش دارد
  • تفاهم‌نامه ۲۵۰۰ میلیارد تومانی برای ساخت ۱۴۳ کلاس درس در استان بوشهر
  • توسعه زیرساخت های آموزشی در استان سمنان/ افتتاح ۱۴ چمن مصنوعی
  • احداث ۵ هزار کلاس درس از محل مولدسازی در خراسان رضوی