Web Analytics Made Easy - Statcounter

شرکت نفت ایرانول در شش ماهه ابتدایی سال جاری بالغ بر هزار و ۷۳۰ میلیارد تومان فروش محصول داشته که این عدد رشد ۲۴ درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل را نشان می دهد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، شرکت نفت ایرانول گزارش عملکرد شهریورماه خود را در سامانه کدال منتشر کرد. مطابق با این گزارش، شرکت در ماه مذکور بالغ بر 441 میلیارد و 893 میلیون تومان فروش انواع محصول داشته که این عدد رشد 26 درصدی را نسبت به مرداد ماه نشان می دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قابل ذکر است «شرانل» در مرداد ماه به میزان 350 میلیارد تومان فروش انواع محصول داشته است.
نکته قابل توجه در آمار فروش داخلی «شرانل»، جهش 84 درصدی مبلغ فروش شرکت در شهریورماه نسبت به مدت مشابه سال قبل است. 
در این بین مبلغ فروش داخلی شرکت در شهریورماه برابر با 314 میلیارد و 200 میلیون تومان گزارش شده که در مردادماه این عدد 236 میلیارد تومان اعلام شد ه بود که 33 درصد افزایش یافته است.
همچنین فروش صادراتی ایرانول در شهریور ماه بالغ بر 127 میلیارد و 600 میلیون تومان بوده که نسبت به مردادماه افزایش و رشد 12 درصدی و نسبت به شهریور سال گذشته رشد 41 درصدی را نشان می دهد.
در مجموع «شرانل» از ابتدای سال مالی تاکنون بالغ بر هزار و 730 میلیارد تومان فروش انواع محصول را به ثبت رسانده است که از این میزان هزار و 288 میلیارد تومان به فروش داخلی و 442 میلیارد تومان به فروش صادراتی اختصاص یافته است که در کل رشد 24 درصدی را نسبت به مدت مشابه سال قبل نشان می  دهد.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: میلیارد تومان تومان فروش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۱۱۵۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پشت پرده جهش ۱۵۰ درصدی یارانه نان در بودجه ۱۴۰۳

بررسی بودجه ۱۴۰۳ نسبت به جداول بودجه سال قبل نشان میدهد، یارانه نان با رشد قابل توجهی مواجه شده است. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، اعتبار در نظر گرفته شده برای یارانه نان در سال1402در حدود56هزار میلیارد تومان است در حالیکه دولت از بودجه سال گذشته حدود159هزار میلیارد تومان برای یارانه نان پرداخت کرده است.

این رقم نشان میدهد تا چه اندازه پیش بینی اعتبار در قانون بودجه سال گذشته خطا داشته و منجر به کسری تبصره هدفمندی شده است.

یارانه نان در لایحه سال جاری در حدود143هزار میلیارد پیش بینی شده که نسبت به قانون سال گذشته 150درصد رشد
داشته است.

علاوه بر آن اعتبار یارانه دارو در لایحه بودجه در حدود75هزار میلیارد تومان پیشبینی شده که نسبت به اعتبار69هزار میلیارد تومانی مصوب سال گذشته حدود9درصد رشد را تجربه کرده است.

مرکز پژوهشهای مجلس در این خصوص تاکید دارد، چالش اصلی اعتبارات یارانه دارو از تبصره هدفمندی،تخصیص اعتبارات است که به نظر میرسدبه دلیل کسری در منابع تبصره، یارانه دارو عملکرد مناسبی نداشته است

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • قیمت طلا و سکه امروز 8 اردیبهشت 1403
  • ضرورت ساماندهی شرکت‌های تابعه و مولدسازی اموال صندوق بازنشستگی مس/دغدغه‌های‌ بازنشستگان عزیز باید رفع شود
  • قیمت دلار، سکه و طلا در بازار امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • توسعه صدرا با هم افزایی مدیران شتاب می‌گیرد
  • پشت پرده جهش ۱۵۰ درصدی یارانه نان در بودجه ۱۴۰۳
  • برگزاری رویداد استارتاپی شتاب در قم
  • «رویداد استارتاپی شتاب» در پارک علم و فناوری قم برگزار شد
  • قیمت دلار، سکه و طلا در بازار امروز پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت طلا و سکه امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • جهش همزمان تولید و فروش شرکت نفت ایرانول در سال جدید