Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، شرکت رسپینا به عنوان بزرگترین ارائه‌دهنده اینترنت اختصاصی به سازمان‌ها در ایران، از آغاز ارائه اینترنت اختصاصی پرسرعت با حجم و سرعت نامحدود و شرایط ویژه به بیمارستان‌ها، مراکز درمانی و صنعت دارویی کشور خبر داد. شرکت رسپینا به منظور همراهی با این موسسات در شرایط بحرانی کنونی و کمک به پیشبرد امور درمانی در این موسسات، سرویس اینترنت اختصاصی (پهنای باند اختصاصی) خود را با تخفیفی فوق‌العاده ارائه می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این طرح، سرویس اینترنت اختصاصی رسپینا با هزینه‌ای مقرون‌ به‌صرفه و تخفیف تا ۲۵درصد به بیمارستان‌ها، مراکز درمانی و صنایع دارویی ارائه خواهد شد. این سرویس کاملا اختصاصی بوده و کیفیت آن در تمامی ساعات شبانه‌روز تضمین می‌شود. بنابراین، دسترسی به اتوماسیون اداری و سیستم نوبت‌دهی آنلاین و پرتال‌های درمانی و همچنین ارتباط‌های تصویری بدون مشکل خواهد بود. رسپینا به منظور رضایت بیشتر مراکز درمانی، هیچ محدودیت حجم یا ترافیکی برای اینترنت اختصاصی خود در نظر نگرفته است.

رسپینا همچنین راهکار تلفن ثابت سازمانی خود با نام نکسفون را نیز با ۵۰٪ تخفیف به این مراکز ارائه می‌نماید. این سرویس علاوه بر سهولت در برقراری ارتباط، هزینه‌های ارتباطی را نیز به میزان قابل توجهی کاهش می‌دهد چرا که علاوه بر نصب و راه‌اندازی رایگان، تعرفه‌ تماس آن نیز در مقایسه با تعرفه روش‌های سنتی تا ۵۰ درصد ارزان‌تر است. نکسفون علاوه بر آی‌پی فون، از طریق پنل تحت وب و اپلیکیشن موبایل امکان دسترسی به تماس‌ها از منزل و یا هر نقطه‌ای از کشور را فراهم می‌کند. همچنین امکانات متعددی مانند فکس آنلاین، تلفن گویا (IVR)، صندوق صوتی، مسیریابی خودکار تماس‌ها، ذخیره‌سازی داده‌ها و ... را نیز به‌ صورت رایگان برای مشترکین فراهم آورده است تا تمام نیازهای ارتباطی آن‌ها را برطرف سازد. این امکانات روند پاسخگویی این مراکز به تماس‌ها را بهبود می‌بخشد و پاسخگویی با سرعت و کیفیت بهتری انجام خواهد شد.

سرویس پهنای باند اختصاصی رسپینا با تضمین پایداری اینترنت تا ۹۹.۵ درصد، امکان دسترسی بیمارستان‌ها و مراکز درمانی را به اینترنت پرظرفیت با سرعت بالا، تاخیر کم و کیفیت مطلوب فراهم می‌سازد. رسپینا با دارا بودن بیش از ۴۶۰ پاپ‌سایت در سراسر کشور، بیشترین پوشش اینترنت اختصاصی را برای سازمان‌ها فراهم می‌آورد و بیش از ۸۰ درصد سازمان‌های بزرگ کشور و به‌ ویژه بسیاری از بیمارستان‌ها و کارخانجات دارویی بزرگ کشور، به دلیل پایداری و سرعت بالا، از سرویس اینترنت اختصاصی رسپینا استفاده می‌کنند.

لطفا برای دریافت اطلاعات بیشتر روی این لینک کلیک کنید و یا با شماره ۰۲۱۹۱۰۷۰۰۰۰ تماس حاصل فرمایید.

کد خبر 5045954

منبع: مهر

کلیدواژه: شرکت رسپینا اینترنت پرسرعت بیمارستان ویروس کرونا تحقیقات علمی فناوری فضایی گوگل معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری گوشی هوشمند تولید دانش بنیان استارت آپ شرکت دانش بنیان شرکت اسپیس ایکس ایرانسل توییتر نوآوری صندوق نوآوری و شکوفایی اینترنت اختصاصی اختصاصی رسپینا مراکز درمانی بیمارستان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۱۱۵۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام ۶ عملیات مردم‌یاری پایگاه هوانیروز کرمانشاه طی هفته گذشته

سرهنگ خلبان برزو فرجی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: خلبانان پایگاه یکم رزمی هوانیروز کرمانشاه طی هفته گذشته با انجام ۶ پرواز امدادی توانستند در کمترین زمان ممکن مصدومانی را از استان‌های کرمانشاه و همدان به بیمارستان‌ها و مراکز درمانی این استان‌ها منتقل کنند.

وی افزود: هفته گذشته در پی درخواست مرکز فوریت‌های پزشکی شهرستان‌های قصرشیرین، دالاهو و همدان خلبانان این پایگاه طی عملیات مردم یاری با بالگرد در مناطق صعب‌العبور توانستند به ۶ نفر از هموطنان امدادرسانی کنند.

فرمانده پایگاه یکم رزمی هوانیروز کرمانشاه تصریح کرد: این مصدومین به علت سوختگی، تصادفات رانندگی، مشکلات تنفسی دچار مصدومیت شدید شده و نیاز فوری به مراقبت‌های ویژه داشتند که در کمترین زمان به بیمارستان‌های کرمانشاه و همدان منتقل شدند.

فرجی با اشاره به تفاهم‌نامه این پایگاه با وزارت بهداشت، بیان کرد: بالگردهای اورژانس هوایی پایگاه هوانیروز کرمانشاه وظیفه انتقال مصدومان و بیماران بدحال در مناطق دور افتاده، صعب‌العبور و… را به مراکز درمانی بر عهده دارد.

وی تاکید کرد: اورژانس هوایی این پایگاه مجهز به تیم پزشکی اورژانس، دستگاه کمک تنفسی، دستگاه شوک و احیا و جعبه کمک‌های اولیه است.

فرجی خاطر نشان کرد: اورژانس هوایی مستقر در استان‌های همدان، لرستان، کردستان و کرمانشاه تحت فرماندهی پایگاه هوانیروز کرمانشاه قرار دارد و در مواقع ضروری بیماران و مصدومین را به مراکز درمانی منتقل می‌کند.

کد خبر 6089398

دیگر خبرها

  • بازدید هیات تجاری و اقتصادی هرمزگان از مراکز توزیع میوه و تره بار کشور چین
  • مراجعه بیش از ۱۰۰۰ بیمار تنفسی به مراکز درمانی خوزستان
  • مراجعه بیش از یک هزار بیمار تنفسی به مراکز درمانی خوزستان
  • دریافت هزار تراکنش حساب، با اینترنت‌بانک تجارت
  • اعلام تعرفه‌های تخفیفی ایرانسل ویژه حج ۱۴۰۳
  • ثبت ۲۶ هزار و ۵۷۸ ماموریت توسط اورژانس تهران در هفته گذشته
  • ­پلمب بیمارستان محب مهر برای کشف حجاب کذب است
  • برقراری ۶۴ هزار تماس با اورژانس تهران در هفته گذشته/ انجام ۴۲۴۲ تماس مزاحمت آمیز
  • پلمب بیمارستان محب مهر به دلیل کشف حجاب صحت ندارد
  • انجام ۶ عملیات مردم‌یاری پایگاه هوانیروز کرمانشاه طی هفته گذشته