Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیین آغاز رسمی فرایند ارزیابی شهر همدان به عنوان نامزد شهر‌فعال فردا با حضور سرپرست نایب رییسی فدراسیون ورزش های همگانی، دبیرکل شورای سیاستگذاری شهرهای فعال و شهردار همدان برگزار می شود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، با استقرار تیم ارزیابی فدراسیون ورزش های همگانی، فر‌دا آیین آغاز رسمی فرایند ارزیابی همدان به عنوان شهر فعال با حضور رضا شجیع سرپرست نایب رییسی فدراسیون ورزش های همگانی، محمد رضا فروحی؛ دبیرکل شورای سیاست گذاری شهرهای فعال، عباس صوفی؛ شهردار همدان، و هادی سبزواری؛ رییس هیات ورزش همگانی استان سبزوار برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شایان ذکر است شهرهای ایران در قالب طرح ملی شفا (شهرهای فعال ایران) در پنج بخش شهر دوستدار ورزش، شهر دوستدار تناسب، شهر دوستدار بازی، شهر دوستدار پیاده روی و در نهایت شهر دوستدار دوچرخه ارزیابی خواهند شد.

ضمن اینکه مقرر‌ است نتایج اولیه این ارزیابی در دومین جلسه شورای سیاستگذاری شهرهای فعال که روز اول آبان ماه در تهران برگزار می شود ارایه گردد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ورزش همگانی شهر دوستدار شهرهای فعال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۱۱۶۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخوندی: توانستیم یک مجموعه ورزشی مخروبه را دوباره فعال کنیم

به گزارش همشهری آنلاین، محمد آخوندی در دویست و سی و سومین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به افتتاح یک مجموعه سوارکاری، یادآور شد: این مجموعه مدتها بدون استفاده و مخروبه بود، این مجموعه در تهاتر املاک شهرداری با وزارت ورزش و جوانان راه اندازی شد که در اختیار عموم شهروندان قرار می‌گیرد. امیدواریم دیگر املاک نیز مورد استفاده قرار بگیرد و گزارش آن را ارائه دهیم.

آخوندی با بیان اینکه شورا برای نظارت و پیشگیری از اقدامات نادرست است، یادآور شد: باید مراقب فضاسازی های صورت گرفته در رسانه ها باشیم. یکی از وزرای سابق گفته که با مردم چه می کنید؟ در حالی‌که باید ۵۰۰ سال توضیح دهد که در گذشته با مردم چه کرده است. از غار خود بیرون آمدند و مدعی شده‌اند. درحالی که شهرداری خود حامی حفظ محیط زیست است.

کد خبر 849279 منبع: خبرگزاری شهر برچسب‌ها تهران ورزش پایتخت

دیگر خبرها

  • اداره کل نوسازی مدارس استان هرمزگان در ارزیابی مدیران ادارات کل حائز رتبه برتر شد
  • انتخاب شهردار نمونه بر اساس ایجاد درگاه ارتباطی، بازرسی و ارزیابی عملکرد
  • خلیلی: طرح گذرگاه‌های ورزش با جدیت در کشور دنبال می‌شود
  • اداره کل نوسازی مدارس هرمزگان در ارزیابی مدیران ادارات کل حائز رتبه برتر شد
  • آخوندی: توانستیم یک مجموعه ورزشی مخروبه را دوباره فعال کنیم
  • عملکرد فصل معیشت و رفاه در قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران
  • محدوده‌های بازآفرینی شهری ۲۰ شهر استان همدان مصوب شد
  • آزمون دوره ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی حافظان قرآن در همدان
  • آنچه در جلسه شورای عالی باغ مشاهیر اصفهان گذشت
  • ۷۹ درصد افراد جامعه ما کم تحرک هستند