Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ستاد ارتباطات و اطلاع رسانی چهاردهمین جشنواره فیلم کوتاه رضوی، طی احکامی از سوی عادله کشمیری مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان و سعید نجاتی دبیر چهاردهمین جشنواره ملی فیلم کوتاه رضوی، مدیران این رویداد معرفی شدند.

رضا یازرلو معاون هنری، سینمایی و سمعی و بصری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان بر اساس حکم عادله کشمیری رییس چهاردهمین جشنواره ملی فیلم کوتاه رضوی به سمت قائم مقام رییس جشنواره منصوب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین مهدی صاحبدل مدیر انجمن سینمای جوانان گرگان به عنوان مدیر هنری، مریم رحمانی رییس اداره سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان مدیر دبیرخانه، محمود غریب آبادی مدیر روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان مدیر روابط عمومی و اطلاع رسانی و رکسانا قهقرایی به عنوان مدیر رسانه و ارتباطات چهاردهمین جشنواره ملی فیلم کوتاه رضوی منصوب شدند.

چهاردهمین جشنواره ملی فیلم کوتاه رضوی با محوریت سیره علمی و عملی امام رضا علیه السلام به همت و مشارکت سازمان سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، بنیاد بین المللی امام رضا علیه السلام و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان اسفند ماه امسال برگزار می شود.

کد خبر 5046257 نیوشا روزبان

منبع: مهر

کلیدواژه: فیلم کوتاه جشنواره رضوی سعید نجاتی اربعین 99 تئاتر ایران فیلم سینمایی محمدرضا شجریان برنامه تلویزیونی شبکه پنج سیما ویروس کرونا موسیقی ایرانی اربعین حسینی برنامه رادیویی رادیو نمایش کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سازمان صداوسیما حضور هنر ایران در جهان چهاردهمین جشنواره ملی فیلم کوتاه رضوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی عنوان مدیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۱۱۷۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر فرهنگ و ارشاد با همتای آذربایجانی خود دیدار کرد


به گزارش تابناک به نقل از دانشجو، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه برگزاری ششمین مجمع جهانی گفت‌وگوی بین فرهنگی در باکو با «عادل کریملی» همتای آذربایجانی خود دیدار و گفتگو کرد.

محمدمهدی اسماعیلی در این دیدار گفت: اشتراکات زیاد فرهنگی، تاریخی و تمدنی با آذربایجان داریم و به همین خاطر یک ایرانی در آذربایجان و یک آذربایجانی در ایران احساس غربت نمی‌کند.

وی افزود: بنای ما در دولت آیت‌الله رئیسی بازطراحی رابطه فرهنگی با کشور‌های همسایه است. مواضع جمهوری اسلامی ایران در درگیری‌های اخیر تاکید بر حقانیت برادران آذربایجانی بود.

اسماعیلی گفت: تمایل داریم تفاهم‌نامه جامع فرهنگی بین دو کشور مجدد امضا شود. مرز‌های آبی و دریایی مشترک و طولانی با کشور آذربایجان داریم و پیشنهاد می‌کنم تبادلات فرهنگی در شهر‌های مرزی ایجاد شود. همچنین آمادگی داریم بین نویسندگان و سینماگران دو کشور نشست مشترک سینمایی برگزار کنیم.

اسماعیلی گفت: رییس‌جمهور ایران تاکید دارند هر کار فرهنگی در حوزه همسایگان در بخش‌هایی باشد که کاملاً همراهی و اتفاق نظر متقابل وجود داشته باشد.

وی افزود: در تلاش هستیم تا اولین جشنواره فیلم‌های سینمایی کشور‌های حاشیه خزر را برگزار کنیم در همین زمینه از شما و سینماگران شما دعوت می‌کنیم تا در این جشنواره حضور داشته باشید.

دیگر خبرها

  • سینه‌ این هنرمند لبریز از اشعار و عرفان بود
  • فیلم کوتاه «چوپان» در جشنواره شورت شورتز ژاپن/ رونمایی از پوستر فیلم
  • پیام تسلیت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پی درگذشت حاج عیسی قلی‌پور
  • نفرات برتر جشنواره خوشنویسی امیر فرهنگ و هنر در بیجار معرفی شدند
  • جشنواره‌های امام رضا (ع) سبب‌ساز توسعه فرهنگ رضوی است
  • مردمی شدن فرهنگ در اولویت کار وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی است
  • تعامل هنرمندان استان یزد با شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر
  • فرهنگ ایثار و شهادت باید به جهانیان معرفی شود
  • وزیر فرهنگ و ارشاد با همتای آذربایجانی خود دیدار کرد
  • نهضت ترجمه اشعار فارسی به عربی در خوزستان