Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-05-01@10:36:04 GMT

گل‌محمدی: انگار پرسپولیس یتیم است و صاحب ندارد

تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۱۱۸۷۴

گل‌محمدی: انگار پرسپولیس یتیم است و صاحب ندارد

رویداد۲۴ یحیی گل محمدی در حاشیه تمرین پرسپولیس درباره شرکت نکردن برخی از بازیکنان در این تمرین اظهار کرد: این وضعیت تیم است. تیم ما با ۱۴ امتیاز اختلاف قهرمان لیگ برتر شد و توانست به عنوان فینالیست لیگ قهرمانان خودش را معرفی کند و قهرمان غرب آسیا شدیم. امروز (دوشنبه) هم بعد از این موفقیت اولین تمرین ما برای فصل جدید است اما متاسفانه نصف بچه ها نیامده اند و نصف دیگر هم در تیم ملی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فقط با یک تعداد کم تمرین را شروع می کنیم.

او ادامه داد: برای چندمین بار است که این اتفاق می‌افتد. قرار بود دیروز با بازیکنان تسویه حساب کنند اما متاسفانه یک وعده به وعده های دیگر اضافه شد و دیروز هیچ اتفاقی نیفتاد. به همین دلیل بچه ها هم تمرین نیامدند. من نباید جواب بدهم و تیم مدیرعامل و هیات مدیره و متولی دارد. بعد از فینالیست شدن و شروع لیگ بیستم یک نفر زحمت نداد که یک خیر مقدم بگوید و یک استقبالی داشته باشند. انگار این تیم یتیم است و صاحب ندارد.

بیشتر بخوانید: پشت پرده تعویق تمرین پرسپولیس/ احتمال اعتصاب سرخ‌ها

سرمربی پرسپولیس در پاسخ به این سوال که مطالبات شما پرداخت شده است یا خیر گفت: من و کادر مربیگری هم مثل بقیه بچه ها یک مشکلاتی داریم. من نمی دانم بازیکنان ما چه کاری باید برای فوتبال و هواداران می کردند و چگونه باید بازی می کردند. آن ها سرشان را جلوی پای حریف می گذاشتند و با تمام مشکلاتی که وجود داشت غیرت می گذاشتند. از لحاظ علمی، فیزیکی و هر جوری حساب می کردید تیم پرسپولیس نباید فینالیست می شد اما به خاطر غیرت و همت و شرفی که گذاشتند این اتفاق خوب افتاد اما جواب زحماتشان این است.

او درباره مطالبات برانکو عنوان کرد: طلب هایش از دو سال پیش مشخص است و هر موقع هم بحث مطالبات می شود، می گویند پول برانکو را باید بدهیم. پول برانکو هم دست آویزی شده برای باشگاه که پول بازیکنان را ندهد.

سرمربی پرسپولیس در خصوص مطالبات برخی از بازیکنان تیم گفت: من نباید در این خصوص صحبت کنم و باید باید پاسخگو باشد. محمد انصاری حداقل تا آخر امسال به ما نمی رسد و بازیکن مصدوم ماست و شرایط استفاده از او اصلا وجود ندارد. با محمد نادری چند بار صحبت داشتیم و قرار شد به باشگاه برود اما باشگاه زیاد پیگیر او نیست. نمی دانم چرا اما بقیه بازیکنان هم مشکلات خاص خودشان را دارند و این ها را باشگاه باید پاسخ دهد.

او اضافه کرد: اگر همه چیز گل و بلبل است. در حال حاضر با ۸ نفر تمرین می کنیم. من به عنوان یک مربی می گویم شجاع را می خواهم و بقیه مشکلاتی که وجود دارد باید بین بازیکنان و باشگاه حل شود. شجاع خلیل زاده هم ثابت کرده این تیم را چقدر دوست دارد و چقدر علاقه مند است. چندین بار هم به باشگاه رفته اما متاسفانه کارهایش انجام نشده است. امیدواریم که اتفاق خوبی بیفتد. من فعلا می آیم تمرین و کار خاصی نمی توانم انجام دهم.

منبع: ایسنا لینک کوتاه: کپی در کلیپ بورد کپی لینک خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 یحیی گل محمدی باشگاه پرسپولیس استراماچونی ویلموتس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۱۱۸۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیسی‌ها در لیست سیاه گل‌محمدی

به گزارش قدس آنلاین، هرچند هنوز مدیران تراکتورسازی تبریز موفق به کسب مجوز قطعی حضور یحیی گل محمدی به عنوان سرمربی این تیم در رقابت‌های لیگ برتر نشدند، اما به صورت چراغ خاموش تمامی سیاست‌گذاری‌های این تیم با پلن مورد نظر یحیی در حال انجام است تا به محض معرفی رسمی او فضا برای فعالیتش در این تیم مهیا باشد. یحیی  با برنامه دوساله مالک متمول تیم تبریزی و با هدف رساندن تراکتور به فینال لیگ قهرمانان یا همان نخبگان آسیا، با شروطی نظیر بستن تیم با اختیار تام و اختیارات دیگر ، با تراکتور به توافق نهایی می رسد. رقم مالی این توافق، هنوز افشا نشده است، اما گفته می‌شود کمتر از یک میلیون دلار نخواهد بود!

گفته می‌شود گل‌محمدی در حال حاضر تمامی اتفاقات ریز و درشت این باشگاه را زیر نظر دارد و با انتقال ایده‌های خود به حمیدمطهری به این سبک و سیاق تراکتورسازی را در هفته های پایانی همراهی می‌کند.اتفاقاً حمید مطهری در پاسخ به پرسشی درباره اینکه آیا یحیی گل‌محمدی دستورات تمرینی را به او می‌دهد، گفته بود: امیدوارم اتفاقات خوبی رقم بخورد. به هر حال آنچه اهمیت دارد موفقیت تراکتور در بازی های پیش رو است. قطعاً در ادامه راه تغییراتی خواهیم داشت که به موقع متوجه آن‌ها خواهید شد.

اما یک سؤال مهم و حیاتی برای هواداران پرشمار تراکتورسازی در مقطع فعلی این است که آیا یحیی در صورت حضور در سمت سرمربیگری تراکتور با این بازیکنان ادامه خواهد داد یا اینکه دوباره ترکیب فنی بازیکنان نماینده تبریز دستخوش تغییر و تحولات اساسی قرار خواهد گرفت.

اخبار غیر رسمی حکایت از این دارد گل محمدی در طرح اولیه خود اعلام کرده در صورت قبول مربیگری تراکتور به تعدادی از بازیکنان دانه درشت این تیم نیاز ندارد و باید با این بازیکنان تسویه حساب شود.

گویا یحیی گل محمدی اعتقادی با حضور بازیکنان سابق پرسپولیس که روزی از آن‌ها در ترکیب تیمش استفاده می‌کرد، ندارد، به همین دلیل به احتمال فراوان اگر یحیی هدایت تراکتور را در دست گیرد، باید منتظر خداحافظی قریب الوقوع شجاع خلیل زاده، سیامک نعمتی، مهدی شیری و محمد نادری باشیم،همچنین گفته می‌شود گل‌محمدی اعتقادی به ادامه فعالیت گوستاوو هم ندارد که این ماجرا مطمئناً سر و صدای زیادی به پا خواهد کرد.

حالا باید دید انتشار این خبر با مقاومت هواداران همراه خواهد شد یا اینکه آن‌ها نیز از تصمیم گل‌محمدی استقبال خواهند کرد تا زمینه تغییر و تحولات گسترده در این باشگاه در آستانه بازی سرنوشت‌ساز این تیم برابر استقلال کلید بخورد.

نکته تأمل برانگیز دیگر اینکه برخی مدعی شدند ممکن است پس از این تصمیم بازیکنان تراکتور به دو دسته تقسیم شوند که این مسئله می‌تواند پیامدهای خطرناکی برای تراکتور به همراه داشته باشد، به ویژه اینکه این بازیکنان در میان برخی هواداران دارای وجهه خوبی هستند و این ماجرا می تواند یک جنجال بزرگ را به دنبال داشته باشد.

روی نیمکت هم البته یحیی دنبال حضور کریم باقری است. در این خصوص تلاش‌هایی انجام شده اما اگر به نتیجه نرسد یحیی قصد دارد با همان کادری که در شهرخودرو همکاری می کرد در تبریز هم حضور داشته باشد. بدین ترتیب علاوه بر سونامی در داخل زمین باید شاهد تغییرات گسترده روی نیمکت نماینده تبریز هم باشیم.

سینا حسینی

دیگر خبرها

  • اولین نظر پپ در مورد سیتی: تیمی با بازیکنان چاق!
  • اولین اظهار نظر پپ در مورد سیتی: تیمی با بازیکنان چاق!
  • شاگردان الهامی آماده دیدار با ذوب آهن (عکس)
  • حمید مطهری: گل‌محمدی فنی‌ترین مربی است
  • پرسپولیسی‌ها در لیست سیاه گل‌محمدی
  • نساجی گلزنی به ذوب آهن را تمرین کرد (عکس)
  • هدایای ویژه بازیکنان سپاهان به مورایس (عکس)
  • غیبت ۲ ستاره پرسپولیس در آستانه بازی با سپاهان
  • تمرین چالش برانگیز پرسپولیس شاداب شد
  • بازی، شادی، تماشا در تمرین پرسپولیس