Web Analytics Made Easy - Statcounter

بر اساس گزارش شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، کامیونت ایسوزو NMR85E شرکت بهمن دیزل در بین خودروهای تولید ساخت داخل، موفق به کسب پنج ستاره کیفی شد.

شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران گزارش ارزیابی کیفی انواع خودروها در شهریور ماه را منتشر کرد که بر اساس آن، کامیونت ایسوزو NMR85E به عنوان اولین کامیونت دیزلی در کشور 5 ستاره کیفی را کسب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شرکت بهمن دیزل قصد افزایش کیفی محصولات خود در یک برنامه زمان بندی شده را دارد و بر اساس جدیدترین گزارش شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران از ارزیابی کیفی خودروهای سنگین تولیدی در شهریور ماه سال 99، کامیونت ایسوزو NMR85E شرکت بهمن دیزل در بین خودروهای تولید ساخت داخل، با ارتقاء یک ستاره موفق به کسب پنج ستاره کیفی شد.

این کامیونت 5/2 تن که مدل NMR85E ایسوزوی شرکت بهمن دیزل به حساب می آید، اولین کامیونت دیزلی در کشور و اولین خودروی تجاری گروه بهمن محسوب می شود که پنج ستاره کیفی را کسب کرده است.

این خودرو دارای موتور 3000 سی سی چهار سیلندر خطی، اینتر کولر و توربوشارژ است، به سیستم هوشمند ECM نیز تجهیز شده و مطابق با استانداردهای آلایندگی اروپا از DPD بهره می برد.

گفتنی است در این ارزیابی سایر محصولات بهمن دیزل نیز در بین خودروهای تولیدی ساخت داخل، در سطح بالایی از کیفیت قرار گرفته اند. در بخش مسافربری در گروه خودروهای مینی‌بوس و میدل‌باس، مینی‌بوس ایسوزو سحر و شیلر متعلق به این شرکت، چهار ستاره کیفی را کسب کرده است. در گروه خودروهای باری، کامیونت ایسوزو NPR75K موفق به کسب چهار ستاره کیفی شده‌ و کامیونت شیلر نیز سه ستاره کیفی را کسب کرده‌ است و در بخش کامیون‌ها، کامیون ایسوزو NPR75M چهار ستاره کیفی را به خود اختصاص داده است.

منبع: تابناک

کلیدواژه: علی قربانی محمدرضا شجریان جریمه کرونایی محمدعلی پورمختار کامیونت ایسوزو NMR85E بهمن دیزل خدمات فروش خدمات پس از فروش علی قربانی محمدرضا شجریان جریمه کرونایی محمدعلی پورمختار ستاره کیفی را کسب کامیونت ایسوزو شرکت بهمن دیزل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۱۱۹۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واژگونی کامیونت در بزرگراه آزادگان

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ علی اصغر شریفی بیان کرد: در ساعت ۰۶:۵۰ صبح پنجشنبه در محدوده بزرگراه آزادگان به شرق لاین تندرو به کندرو قبل از جهاد، دو دستگاه کامیونت ایسوزو با یکدیگر برخورد می‌کنند.

وی گفت: در این حادثه یکی از کامیونت‌ها واژگون و ۲ نفر مصدوم می‌شوند.

سرهنگ شریفی اذعان داشت: به همین خاطر در این مقطع شاهد بار ترافیکی بودیم که با حضور تیم‌های پلیس بزرگراه ترافیک روان سازی و کامیونت واژگون شده توسط جرثقیل سنگین به محل ایمن منتقل شد.

وی از رانندگان خودروهای سنگین خواست قبل از حرکت استراحت کافی و لازم را داشته باشند و هیچگاه با خستگی و خواب آلودگی اقدام به رانندگی نکنند.

کد خبر 6094858

دیگر خبرها

  • تخصیص ارز تاکسی‌های برقی تهران تامین شده است
  • شک و تردید درباره عرضه اولین خودروهای وارداتی | قرار بود فردا یکشنبه عرضه آغاز شود
  • تراکتور امروز به بنیان دیزل برمی‌گردد
  • اعتراف ستاره سابق لیورپول: همیشه مضطرب بودم
  • اولین اظهارات اردوغان پس از قطع روابط تجاری با اسرائیل/ نتانیاهو بی‌رحم است
  • فروش فوری بهمن موتور با رسپکت ۲ ویژه اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
  • این خودروها پلاک ملی نمی‌ گیرند
  • نسل جدید خودروهای برقی چین در راه بازار
  • تپش دانش بومی در قلب خودروی ایرانی
  • واژگونی کامیونت در بزرگراه آزادگان