Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه ا‌ستان‌ها ـ هم‌زمان با دهه پایانی ماه صفر، پیکرهای پاک هفت شهید مدافع حرم تازه‌تفحص‌شده در سوریه با رعایت دستور‌های بهداشتی در حرم مطهر حضرت علی‌بن‌موسی‌الرضا(ع) بر دوش خادمان این بارگاه ملکوتی تشییع شدند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد مقدس‌،‌ سحرگاه امروز، 21 مهر، پیکرهای پاک این شهیدان والامقام با حضور تعداد محدودی از خادمان حضرت(ع) و خانواده‌های این شهدا در بارگاه ملکوتی حضرت ثامن‌الحجج(ع) تشییع شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گزارش ویدئویی| به بهانه بازگشت پیکر شهید مدافع حرم مهدی نظری / برای بابایم دعا کنیدمدافعان حرم حضرت زینب (س) به زیارت امام رضا (ع) رفتند / طواف شهدای خان طومان در حرم رضوی + تصاویر

‌پیکرهای پاک این شهدای مدافع حرم با استقبال حجت‌الاسلام‌ والمسلمین احمد مروی، تولیت آستان قدس رضوی، به رواق بزرگ امام خمینی(ره) منتقل‌ و با حضور جمعی از خانواده‌های معزز شهدا و خادمان به امامت آیت‌الله سید احمد علم‌الهدی، نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی، بر پیکرهای این شهیدان نماز اقامه شد.

شهیدان والامقام مدافع حرم رضا حاجی‌زاده، علی عابدینی، محمد بلباسی، حسن رجایی‌فر، زکریا شیری، مجید سلمانیان و مهدی نظری از شهدای لشکر عملیاتی 25  کربلا هستند که در سال 95 در منطقه خان‌طومان سوریه به شهادت رسیدند و پیکرهای پاکشان در معرکه نبرد جاماند. اکنون پس از 4 سال پیکرهای این شهدای والامقام به کشور عزیزمان بازگشته‌اند.

انتهای پیام/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مدافع حرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۱۲۰۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محرومیت سنگین در انتظار ستاره اینتر

به گزارش "ورزش سه"، فدراسیون فوتبال ایتالیا پس از نمایش بنر توهین‌آمیز دنزل دومفریس، تحقیقاتی را درباره مدافع اینتر آغاز خواهد کرد و این بازیکن به احتمال زیاد مانند سایر بازیکنانی که این اشتباه را مرتکب شده بودند، جریمه خواهد شد.

بازیکنان اینتر روز یکشنبه پس از پیروزی 2-0 مقابل تورینو در ورزشگاه سن سیرو، بیستمین قهرمانی سری A در تاریخ این باشگاه را جشن گرفتند.

بیش از 300 هزار هوادار اینتر در طول روز به این جشن پیوستند و بیش از 10 هزار نفر حوالی باشگاه منتشر اتوبوس این تیم بودند.

این جشن بدون حاشیه نبود، به‌ویژه زمانی که دومفریس، بنر توهین‌آمیزی را در دست گرفت که نشان می‌داد قلاده تئو هرناندز، مدافع میلان، را به‌عنوان یک سگ در دست دارد!

گاتزتا دلو اسپورت گزارش داده که فدراسیون فوتبال ایتالیا تحقیقاتی را آغاز کرده که بدون شک باعث جریمه مدافع هلندی اینتر خواهد شد. او با محرومیتی مواجه می‌شود که قبل از این هم برای سایر بازیکنان اتفاق افتاده بود.

تئو هرناندز، مایک مانیان، کرونیچ و ساندرو تونالی در سال 2022 پس از نمایش یک بنر توهین‌آمیز علیه اینتر در جریان جشن قهرمانی میلان، جریمه شدند. اخیراً، جانلوکا مانچینی، مدافع رم، پس از پیروزی در دربی دلا کاپیتاله، به دلیل تکان دادن پرچمی که پرچم لاتزیو و یک موش را نشان می‌داد، 5 هزار یورو جریمه نقدی پرداخت کرد.

تنها چیزی که در مورد محرومیت دومفریس نامشخص است، مقدار جریمه‌ای است که او باید بپردازد که باید بین 4 تا 5 هزار یورو باشد.

دیگر خبرها

  • اجلاسیه ۹۲ شهید والامقام شهرستان باشت برگزار می شود
  • دعوت از مردم برای شرکت در اجلاسیه ۹۲ شهید والامقام شهرستان باشت
  • خورشید: ساختار و چرخه حیات تنها ستاره منظومه شمسی
  • دلجویی ستاره اینتر از مدافع میلان: اشتباه کردم
  • زیارت اماکن مقدس عراق در هوای بارانی + فیلم
  • محرومیت سنگین در انتظار ستاره اینتر
  • دنباله‌داری که هنوز نیامده سر و صدا به پا کرد
  • دنباله‌داری که هنوز نیامده سر و صدا به پا کرده و از ستارگان هم درخشان‌تر خواهد بود
  • سخنگوی مرکز مبادله طلا و ارز:سکه‌های حراج شده استاندارد بانک مرکزی هستند/مراقب فریب سودجویان باشید
  • گرامیداشت یاد شهدای معلم و مدافع حرم تویسرکان