Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-04-27@06:36:46 GMT

ماسک های چندبار مصرف اپل از راه رسید

تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۱۲۱۴۸

ماسک های چندبار مصرف اپل از راه رسید

رویداد۲۴ چندی قبل تیم های مهندسی و طراحی صنعتی اپل ماسک هایی مخصوص کارمندان این شرکت طراحی کردند تا به این ترتیب به جلوگیری از شیوع کووید۱۹ میان آنها کمک کنند.

این ماسک ها اکنون میان کارمندان توزیع شده اند و ویدئویی نیز از جعبه گشایی آنها منتشر شده است. روی جعبه این ماسک ها متن «طراحی شده توسط اپل در کالیفرنیا» دیده می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این ماسک ها چندبار مصرف هستند و هر بسته حاوی ۵ ماسک است که به طور جداگانه در یک پاکت قرار دارند. همراه هر ماسک یک ابزار کوچک برای تنظیم آن روی صورت نیز وجود دارد.

بیشتر بخوانید: از چه ماسکی و چگونه برای مقابله با ویروس کرونا استفاده کنیم؟

این ماسک سه لایه است و نسبت به نمونه های معمول کیفیت بهتری دارد. همچنین طراحی آن به گونه ای است که از جمع شدن بخار روی عینک جلوگیری می کند.

علاوه بر آن در این ویدئو ماسک «کلیرویو» نیز نشان داده شد که بدنه ای شفاف دارد. این ماسک برای کارمندان خرده فروشی شرکت نیز ارائه شده است.

منبع: مهر لینک کوتاه: کپی در کلیپ بورد کپی لینک برچسب ها: رویداد24 ، ویروس کرونا ، اپل سرگرمی

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 ویروس کرونا اپل جدیدترین عکس های سلبریتی ها ماسک ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۱۲۱۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سود شرکت ایلان ماسک نصف شد​

تین نیوز

شرکت آمریکایی تسلا سه شنبه شب پیش بینی های بد سرمایه گذاران را تأیید و اعلام کرد که فروش سه ماهه این سازنده خودروهای برقی ۹ درصد و سود تعدیل شده آن ۴۸ درصد کاهش یافته است.

به گزارش تین نیوز به نقل از مارکت واچ، شرکت آمریکایی تسلا سه شنبه شب پیش بینی های بد سرمایه گذاران را تأیید و اعلام کرد که فروش سه ماهه این سازنده خودروهای برقی 9 درصد و سود تعدیل شده آن 48 درصد کاهش یافته است.

تسلا در سه ماهه اول سال جاری میلادی  1.13 میلیارد دلار یا 34 سنت به ازای هر سهم درآمد داشت، در حالی که در سه ماهه اول سال 2023، 2.2 میلیارد دلار یا 73 سنت به ازای هر سهم درآمد داشت.

بر اساس این گزارش، فروش تسلا در دوره سه ماهه اول سال جاری میلادی کاهش یافت و به 21.3 میلیارد دلار رسید.

تحلیلگران شرکت کننده در نظرسنجی فکت ست FactSet پیش بینی کردند که این سازنده خودروهای الکتریکی درآمد تعدیل شده 49 سنت در هر سهم از فروش 22.2 میلیارد دلاری را گزارش کند.

اگرچه سرمایه گذاران تسلا خود را برای اخبار بد آماده کرده بودند، اما سهام این شرکت بیش از 7 درصد رشد کرد.

تسلا در نامه ای به سهامداران ابراز اطمینان کرد که خودروهای جهان در آینده نه تنها برقی بلکه خودران و بدون راننده خواهند بود.

در این نامه آمده است: ما معتقدیم که خودران شدن خودروها در مقیاس وسیع تنها با داده های میلیون ها وسیله نقلیه و یک خوشه آموزشی عظیم هوش مصنوعی امکان پذیر است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • اعتصاب بی‌سابقه کارکنان فرودگاه‌های فرانسه/ صدها پرواز زمینگیر شدند
  • پیش‌بینی ایلان ماسک از بروز جنگ داخلی در غرب
  • پیامد‌های تعطیل شدن روز پنجشنبه از دید نایب رئیس اتاق بازرگانی تهران
  • سود شرکت ایلان ماسک نصف شد​
  • افزایش حقوقها مطابق قانون و هزینه‌های سبد خانوار نیست
  • همکاری های دوجانبه کانونهای خدمت رضوی استان و سازمان جهادکشاورزی استان یزد
  • تداوم پنجشنبه‌های مهربانی با کمک یکی از کارمندان زندان یزد
  • اتوبوس اخراجی‌های گوگل
  • رشد انفجاری موها با مصرف این ماده غذایی
  • آلمان کمک‌رسانی به آنروا را از سر گرفت