Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-06@15:15:58 GMT

۹۰۰ میلیون قطعه نشا در دشتی تولید شد

تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۱۲۱۵۵

۹۰۰ میلیون قطعه نشا در دشتی تولید شد

شیر علی بهادری روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: هم اکنون شهرستان دشتی در زمینه تولید نشای گوجه فرنگی، فلفل و  محصولات جالیزی سبزی و صیفی رکورد دار استان بوشهر و کشور است.

وی افزود: امسال ۴۵ هکتار گلخانه جدید در دشتی راه‌اندازی شده‌است که با احداث آنها سطح گلخانه‌های فعال در این شهرستان به ۱۵۰ هکتار افزایش یافت و رتبه اول استان بوشهر در این زمینه را کسب کرده‌است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بهادری بیان کرد: نشای تولیدی در شهرستان دشتی ضمن تامین نیاز کشاورزان استان بوشهر به سایر استان‌های کشور ارسال می‌شود.

مدیر جهاد کشاورزی دشتی اضافه کرد: به منظور تقویت و مدیریت منابع تولید، اجرای سیستم هیدرو پونیک در گلخانه های دشتی در دست اجرا است که صرفه جویی در مصرف آب و افزایش تولید و سالم بودن محصول از مزایای  این طرح است.

وی به مشارکت کارشناسان و مروجان کشاورزی در دشتی برای تولید محصول سالم اشاره کرد و افزود: همه مراحل کاشت، تولید و برداشت در گلخانه‌های دشتی به صورت سالم  و ارگانیک است و یکی از بهترین وسالمترین محصول گوجه فرنگی، فلفل و جالیز در این شهرستان تولید و در بازار مصرف کشور عرضه می‌شود.

بهادری  بیان کرد: پیش بینی می‌شود امسال ۳۰ هزارتن محصول گوجه فرنگی از گلخانه‌های کشاورزی در دشتی برداشت و به بازار مصرف استان و کشور ارسال شود.

شهرستان دشتی با ۸۶ هزار نفر جمعیت در ۸۰ کیلومتری جنوب بوشهر واقع است.

برچسب‌ها بوشهر گوجه فرنگی جهش تولید کشاورزی شهرستان دشتی پروندهٔ خبری سال ۹۹؛ سال جهش تولید

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بوشهر گوجه فرنگی جهش تولید کشاورزی شهرستان دشتی بوشهر گوجه فرنگی جهش تولید کشاورزی شهرستان دشتی اخبار کنکور شهرستان دشتی گوجه فرنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۱۲۱۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

️پیکر شهید «غلامی» در گلزار شهدای گناوه آرام گرفت

مراسم وداع، تشییع و خاکسپاری پیکر مطهر شهید مرتضی غلامی (دشتی نظری) از شهدای جنگ تحمیلی، با حضور انبوه عزاداران مردم شهرستان دارالمومنین گناوه و نیز محمد تقی صفری فرماندار و حجت الاسلام والمسلمین رکنی حسینی امام جمعه گناوه و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی از مصلی جمعه آغاز و پیکر این شهید والامقام در گلزار شهدای این شهر آرام گرفت. 

شهید مرتضی غلامی (دشتی نظری) از شهدای مفقودالاثر شهرستان گناوه در سال ۱۳۸۸ به همت گروه تفحص شهیدان گمنام شناسایی و در نجف آباد اصفهان دفن شد و پس از ۴۰ سال با رضایت خانواده اش به شهرستان گناوه بازمی گردد.

باشگاه خبرنگاران جوان بوشهر بوشهر

دیگر خبرها

  • اینجا میوه های لاکچری تولید می کنند | از بلوبری تا پاپایا در فیلستان پیدا می شود
  • تولید ۲۴ هزار تن توت فرنگی در بابلسر
  • ️پیکر شهید «غلامی» در گلزار شهدای گناوه آرام گرفت
  • آغاز تکثیر میگو در استخرهای پرورشی استان بوشهر
  • پروژه های عمرانی شهرستان دشتی شتاب می گیرد
  • توت فرنگی مازندران چشم انتظار صنایع تبدیلی/ کام شیرین واسطه ها
  • بیش از ۲ میلیارد قطعه بچه میگو در استان بوشهر تولید می‌شود
  • افزایش ۱۰ درصدی تولیدات گلخانه‌ای در تایباد
  • تشییع پیکر مطهر شهید مرتضی غلامی
  • آغاز تولید ۲ میلیارد قطعه بچه میگو در بوشهر + فیلم