Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازیکن صنعت نفت آبادان اعتقاد دارد این تیم مثل خانه‌اش می‌ماند و در آبادان احساس راحتی می‌کند.

حسین ساکی در گفت‌وگو با میزان، در خصوص تمدید قراردادش با باشگاه صنعت نفت آبادان، اظهار داشت: با وجود پیشنهادات دیگری که داشتم با مشاوره مدیر برنامه‌هایم تصمیم گرفتم دوباره در صنعت نفت بمانم. من به این تیم علاقه‌مند هستم و اینجا را خانه خودم می‌دانم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این در حالی است که اگر به تیم‌های دیگر مثل سایپا و تراکتور می‌رفتم ممکن بود شرایط مالی‌شان بهتر باشد اما انتخاب من صنعت نفت بود. کار با پورموسوی که اتفاقاً همشهری خودم هم هست لذت‌بخش است. او به خوبی بازیکنان خوزستان را می‌شناسد و این قضیه به ما کمک می‌کند که بتوانیم راحت‌تر کار را پیش ببریم.

وی که شنیده می‌شد با تراکتور به توافق رسیده در این مورد گفت: بله درست است؛ خبر‌هایی در خصوص پیوستن به تراکتور شنیده می‌شد اما با این تیم به توافق نرسیدم برای همین تصمیم گرفتم یک فصل دیگر را در صنعت نفت ادامه دهم.

بازیکن تیم فوتبال صنعت نفت در پاسخ به این سوال که توقع بالای هواداران آبادانی از تیم‌شان کارشان را سخت می‌کند یا خیر تصریح کرد: توقع هواداران باعث می‌شود ما بیشتر تلاش کنیم و وظیفه‌مان را بهتر انجام دهیم. با تماشاگران‌مان در آبادان یک سر و گردن از تیم‌های دیگر بالاتر هستیم و امیدوارم کرونا ریشه‌کن شود چون حضور هواداران در ورزشگاه برای ما یک امتیاز است.

ساکی در پایان در خصوص مشکلاتی که صنعت نفت فصل گذشته داشت و اینکه که آنها برطرف شده یا خیر خاطرنشان کرد: مسئولان قول دادند که مشکلات برطرف شود. اگر تیم را به پالایشگاه بدهند مشکل مالی نخواهیم داشت. ما سال گذشته سوم جدول بودیم ولی آنقدر درگیر تغییرات و مشکلات شدیم که چند رده پایین‌تر آمدیم. بازیکنی که دغدغه داشته باشد نمی‌تواند به خوبی بازی کند. امیدوارم این فصل از این گونه دغدغه‌ها نداشته باشیم.

بیشتر بخوانید: احتمال بازگشت گوهری به نفت مسجدسلیمان

انتهای پیام/

برچسب ها: حسین ساکی صنعت نفت آبادان

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: صنعت نفت آبادان حسین ساکی صنعت نفت آبادان صنعت نفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۱۲۲۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محور بندر امام به آبادان بازگشایی شد

به گزارش خبرگزاری مهر، جمال صالح زاده با اعلام این خبر بیان کرد: محور بندر امام به آبادان در محدوده شهرستان شادگان به علت بارش شدید و افتادن ۱۶ دکل برق فشار قوی مسدود شده بود.

وی افزود: با تلاش عوامل امدادی و عملیاتی از جمله راهداری، پلیس راه، شرکت برق منطقه‌ای خوزستان دکل‌های دچار حادثه جمع‌آوری و محور بندر امام به آبادان بازگشایی شد.

فرماندار شادگان اظهار کرد: هم اکنون تردد در محور بندر امام به آبادان برقرار شده و تردد در حال انجام است.

صالح زاده بیان کرد: همچنین برق منطقه که به علت افتادن دکل‌ها قطع شده بود، برقرار شده و نیروهای عملیاتی در حال تعمیر دکل‌های دچار حادثه دیده هستند.

کد خبر 6096632

دیگر خبرها

  • محور بندر امام به آبادان بازگشایی شد
  • مسیر آبادان-ماهشهر مسدود است
  • ثبت بیش از ۲۰۰ پایش از بازار مینوشهر
  • یک دروازه‌بان شماره 80 پوشید (عکس)
  • تداوم سامانه بارشی در اروند + فیلم
  • برگزاری آزمون حفظ قرآن در خرمشهر
  • کشف ۷۴ کیلوگرم حشیش در آبادان
  • مصدومیت شدید برای پدیده لیگ 20
  • حوزه انتخابیه آبادان
  • شکست پانزدهم، کشتی صنعت نفت غرق شد