Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-28@13:18:51 GMT

یلوه: میخواهیم امروز طلب برانکو را بدهیم

تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۱۲۲۵۶

یلوه: میخواهیم امروز طلب برانکو را بدهیم

یلوه می‌گوید که پرسپولیس در تلاش است تا امروز حقوق برانکو را پرداخت کند.

به گزارش "ورزش سه"، اگرچه فیفا در حکم خود تاریخ جدیدی را برای پرسپولیس اعلام نکرده اما بسیاری گمان می‌کنند امروز آخرین فرصت پرسپولیس برای پرداخت حقوق برانکو است. از همین رو از صبح امروز جلسه ای هم در ساختمان باشگاه پرسپولیس با حضور مسئولان این باشگاه و همچنین کارگزار اسپانسری سرخ ها برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

یلوه درباره پرداخت مطالبات برانکو گفت: هنوز هم جلسه ما تمام نشده و از ساعت ۷:۳۰ آمدیم و پیگیر طلب آقای برانکو هستیم و انشالله امروز نتیجه خوبی در این موضوع داشته باشیم. یک سری نامه نگاری ها انجام شده و پیگیری می‌کنیم و انشالله امروز تا آخر وقت اگر منابع مالی را تامین کنیم، در اختیار برانکو قرار می‌دهیم.

 

وی افزود: کارگزار در این رابطه به ما کمک می‌کند و ما به همراه آقای جلیلوند مدیرعامل شرکت آتیه جلسه گذاشتیم تا مشکلات را حل کنیم.

عمان برانکو ایوانکوویچ (سرمربی) تیم ملی عمان پرسپولیس تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: عمان برانکو ایوانکوویچ سرمربی تیم ملی عمان پرسپولیس تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۱۲۲۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ۴ نفر سر جلسه کنکور

به گزارش خبرآنلاین، عبدالرسول پورعباس رئیس سازمان سنجش آموزش کشور در حاشیه بازدید از حوزه برگزاری آزمون سراسری در دانشگاه صنعتی امیرکبیر گفت: امروز حدود ۵۰۱ هزار داوطلب داریم که در آزمون تجربی شرکت می‌کنند و بیشتر داوطلبان، خانم‌ها هستند.

وی افزود: آزمون دیروز با موفقیت برگزار شد، البته با وجود اینکه تمهیدات اندیشیده شده بود حدود ۵۰ داوطلب سیل زده به آزمون نرسیدند، اما من این‌ نوید را می‌دهم که آزمون اختصاصی را دوباره برای آن‌ها برگزار می‌کنیم و تیرماه هم میتوانند در کنکور شرکت کنند بنابراین آمادگی خود را خفظ کنند.

به گزارش ارس، رئیس سازمان سنجش درباره تخلف در آزمون روز گذشته، اظهار داشت: ۴ مورد دستگیری داشتیم‌ و این نشان میدهد که مردم عزیز به سیستم سازمان سنجش اعتماد کردند، یک مورد در تهران با اولین عکسی که از پرسشنامه گرفت دستگیر شد، یک‌ مورد هم در جنوب و دو مورد در غرب قصد داشتند ابزار تقلب به حوزه کنکور ببرند که دستگیر شدند.

پورعباس ادامه داد: آزمون امروز حساسیت خاصی دارد و فریبکاران بسیار تلاش کردند تا عزیزان ما را وسوسه کنند اما تمام مخازن با امنیت کامل مسیر خود را طی کردند، امروز هم آمادگی کامل داریم و به صورت حداکثری در حال رصد هستیم امیدواریم مساله‌ای پیش نیاید.

۲۳۳۲۳۳

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899687

دیگر خبرها

  • در جلسه حسن یزدانی با علیرضا دبیر و محسن کاوه چه گذشت؟
  • محرومیت ستاره‌های استقلال و پرسپولیس قطعی است
  • جلسه دو ساعته حسن یزدانی با دبیر و کاوه برگزار شد
  • محرومیت دو ستاره استقلال و پرسپولیس قطعی است
  • کلانتری: خدای نکرده مشکوک بود!
  • پورعلی‌گنجی رفتنی شد!
  • رئیس جدید فدراسیون فوتبال اسپانیا انتخاب شد
  • دستگیری ۴ نفر سر جلسه کنکور
  • دلخوری مدافع محبوب پرسپولیس از درویش: جدا می‌شوم!
  • پول رسید، پرسپولیسی‌ها خندیدند