Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر کانون فرهنگی و هنری سید جمال الدین اسدآبادی راز از شناسایی ۲۰۰ خانواده و توزیع بسته های همدلی بین نیازمندان شهرستان راز و جرگلان به همت یک زوج خیر و نیکوکار خبر داد.

«جعفر برغمدی» مدیر کانون فرهنگی و هنری سید جمال الدین  اسدآبادی مسجد صاحب الزمان (عج) شهر راز در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان اظهارکرد: در آستانه سالروز رحلت رسول اکرم (صلی الله علیه و آله و سلم) و سالروز شهادت سبط اکبر ایشان حضرت امام حسن مجتبی (علیه السلام) و نیز شهادت شمس طوس حضرت علی بن موسی الرضا (علیه السلام) به همت دو خیر نیک اندیش برای 200 خانواده شناسایی شده نیازمند، بسته های حمایتی تهیه و اهدا می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: بسته های معیشتی و اقلام اهدایی در نقاط مختلف شهرستان راز و جرگلان  توزیع می شود.

 

برغمدی، اقلام اهدایی را شامل البسه و مواد غذایی، لوازم التحریر، کیف و کفش برای دانش آموزان، لوازم بهداشتی و مواد ضدعفونی کننده و ویلچر نام برد و گفت: اقلام نام برده بسته بندی و طی روزهای آتی به دست افراد مورد نظر می رسد.

 

وی مبلغ هزینه شده  در این رابطه را بیش از 200 میلیون تومان عنوان کرد و در توضیح بیشتر  گفت: «زهرا ابراهیمی» و «ناصر صارمی مقدم»  زوج خیری هستند که از تهران به راز و جرگلان سفر کرده و اقلام و بسته ها را به کمک فعالان مسجدی و رابطان کانون توزیع می کنند.

 

وی همچنین از تهیه  و طبخ و توزیع هزار و 700 پرس غذای گرم به مناسبت ایام اربعین و نیز ایام عزاداری رسول مکرم اسلام (صلی الله علیه وآله وسلم) خبر داد و گفت: پیش از این هم 700 پرس غذا توزیع شده که در دو نوبت دیگر هر کدام 500 پرس غذا بین خانواده های نیازمند شهرستان راز و جرگلان توزیع می شود.

 

گفتنی است، مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد خراسان شمالی روز گذشته از محل جمع آوری و بسته بندی اقلام اهدایی تهیه شده توسط زوج خیر تهرانی در شهر راز که به همت کانون انجام گرفته بود، بازدید کرد و  طی نشستی، بر تعامل فرهنگی و تبلیغی و نیز رفع آسیب های اجتماعی با همکاری کانون ها تأکید شد.

پایان پیام/71

منبع: شبستان

کلیدواژه: بسته همدلی کمک مومنانه کانون مسجد راز و جرگلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۱۲۲۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۴۰۰ بسته معیشتی در بین ایتام خراسان شمالی

 مجید الهی‌رادگفت : رزمایش کمک به ایتام در قالب پویش امام رئوف در استان برگزار شد.

او  گفت: این رزمایش به نیت واقفان از سوی آستان قدس رضوی، مدیریت کانون‌های خدمت رضوی در خراسان شمالی و با همکاری خادم یاران سطح استان و مشارکت کمیته امداد امام خمینی (ره) استان و سایر دستگاه‌ها برگزار شد.

الهی راد گفت : در این رزمایش ۴۰۰ بسته معیشتی هر بسته به ارزش دو میلیون و ۵۰۰ هزار تومان و در مجموع یک میلیارد تومان میان ایتام تحت حمایت این نهاد در استان توزیع شد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان شمالی بجنورد

دیگر خبرها

  • ۱.۶ میلیارد ریال بسته معیشتی در شاهرود توزیع شد
  • نمایش ۵۹ شیء تاریخی به زودی در موزه‌های استان همدان
  • اعلام نرخ اقلام اساسی بازار سمنان در روز چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت
  • شناسایی سه واحد متخلف غیراستاندارد در یزد
  • ۳۰۰۰بسته گوشت قرمز بین مددجویان کهگیلویه و بویراحمدی توزیع شد
  • توزیع 40 هزار اقلام توانبخشی بین معلولان خراسان جنوبی
  • اعلام نرخ اقلام اساسی بازار سمنان در روز دوشنبه دهم اردیبهشت
  • رویداد جامعه‌پرداز برای شناسایی و ارتباط گیری با کنشگران حوزه خانواده
  • توزیع ۴۰۰ بسته معیشتی در بین ایتام خراسان شمالی
  • اقلام مورد نیاز معلولان خانواده یاسوجی تامین شد