Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز، رحمتی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان شرقی در جلسه کارگروه ویژه مقابله با ساخت‌وساز‌های غیرمجاز استان، با تاکید بر برخورد جدی دستگاه‌های متولی با ساخت‌وساز‌های غیرمجاز در استان گفت: ارائه خدمات و انشعاب‌های جدید به صاحبان واحد‌های مسکونی غیرمجاز در سراسر استان باید متوقف شده و وضعیت افرادی که از سال‌های گذشته و به صورت موقت از انشعابات مختلف آب، برق، تلفن و گاز استفاده می‌کنند تعیین تکلیف شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با تاکید بر همت جمعی دستگاه‌های اجرایی برای مقابله با گسترش این معضل اجتماعی، گفت: گسترش روزافزون ساخت‌وساز‌های غیرمجاز در شهر‌ها باعث افزایش روزافزون معضلاتی همچون حاشیه‌نشینی و بسیاری  از مشکلات اجتماعی می‌شود.

رحمتی گفت: نظارت و جلوگیری از تخلفات ساختمانی و ساخت‌وساز‌های غیرمجاز باید ملموس‌تر بوده و با دستگاه‌هایی که اقدام به ارائه خدمات برای ساخت‌وساز‌های غیرمجاز می‌کنند برخورد شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان شرقی خواستار برگزاری جلسه‌ای تخصصی با حضور مسئولان قضایی استان شد و گفت: باید رویه‌ای ثابت برای ارائه خدمات و انشعاب در دستگاه‌های خدمات‌رسان، تدوین شود و سیستم قضایی نیز با متخلفان طبق ضوابط و قوانین برخورد کند.

رحمتی همچنین خواستار دقت و نظارت بیشتر دهیاری‌ها برای جلوگیری از تغییر کاربری اراضی زراعی در روستا‌ها شد.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ساخت و ساز غیر مجاز تخلفات ساختمانی ساخت وساز های غیرمجاز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۱۲۳۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف موتورسنگین غیرمجاز در طرح پلیس رفسنجان

سرهنگ مرتضی امیرسبتکی گفت: در راستای طرح ارتقا امنیت اجتماعی با محوریت برخورد با دارندگان موتورسنگین‌های غیرمجاز در شهرستان یک دستگاه موتورسیکلت دیگر توقیف شد. 

وی افزود: مأموران پلیس امنیت عمومی در بازرسی از منزلی که در آن اقدام به نگهداری موتورسیکلت سنگین غیر مجاز می‌شد یک دستگاه موتورسیکلت سنگین غیرمجاز فاقد مدرک را کشف کردند.

سرهنگ امیرسبتکی با تأکید بر اجرای طرح برخورد با دارندگان موتورسیکلت‌های غیر مجاز بطور مستمر در طول سال از شهروندان خواست تردد اینگونه وسایل نقلیه را به پلیس گزارش کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • گلایه کارکنان از متوقف شدن اجرای طرح عقد قرارداد مستقیم با نیرو‌ها در برخی از شرکت‌ها
  • دادستان گلستان: شهرک‌سازی در جنگل‌های توسکستان متوقف شد
  • تخریب دو ساخت غیرمجاز در اسدآباد
  • شناسایی و پلمب دو واحد غیرمجاز در محلات
  • تخریب ۱۲ مورد ساخت وساز غیر مجاز در بوژان نیشابور
  • تداوم تخریب تغییرکاربری‌های غیرمجاز در شهرستان سامان
  • توقیف موتورسنگین غیرمجاز در طرح پلیس رفسنجان
  • استفاده از «گنبد بیزانسی» در ساخت‌وساز شهر قم ممنوع است
  • آب‌دزدی در مازندران با سه‌هزار انشعاب غیرمجاز
  • ۷۳ هکتار از اراضی کشاورزی و باغی ساوجبلاغ آزادسازی شد