Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی (ایسکانیوز)، سید حسن الحسینی درباره آخرین آمار افراد احراز هویت شده در شبکه آموزشی دانش‌آموز (شاد) اظهار کرد: تاکنون 11 میلیون و 627 هزار دانش‌آموز در شبکه شاد احراز هویت شده‌اند که از این تعداد 10 میلیون دانش‌آموز حضور فعال‌تری نسبت به سایر دانش آموزان داشته‌اند.

مسئول شبکه شاد افزود: 670 هزار معلم و 106 هزار مدیر در شبکه شاد احراز هویت شده‌اند و مشغول فعالیت هستند و تاکنون 3 میلیارد و 900 میلیون پیغام در شبکه شاد جابجا شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در خصوص بیشینه پنهای باند این اپلیکیشن گفت: درحال حاضر بیشینه پنهای باند شبکه شاد در روندی صعودی به 270 گیگابایت رسیده است که این نشان‌دهنده حجم بالای فعالیت آموزشی در شاد است.

الحسینی درباره وضعیت استان‌ها و میانگین استفاده آن‌ها از شبکه شاد اظهار کرد: استان‌های قم 93درصد، البرز 93 درصد، کرمانشاه 91 درصد، قزوین 89 درصد، یزد 89 درصد،‌ مرکزی 88 درصد، آذربایجان شرقی 88 درصد و تهران 87 درصد بیشترین احراز هویت را بین دانش آموزان داشته‌اند.

وی در پایان گفت: وضعیت سرعت استفاده از شبکه شاد نسبت به ابتدای شروع سال تحصیلی بهتر شده است و همچنان در تلاش برای حل مسائل مختلف این شبکه آموزشی هستیم.

انتهای پیام/

عاطفه نظارتی‌زاده کد خبر: 1076404 برچسب‌ها شبکه شاد وزارت آموزش و پرورش

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: شبکه شاد وزارت آموزش و پرورش احراز هویت شبکه شاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۱۲۴۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴۲ درصد جمعیت شهر قم تحت پوشش شبکه فاضلاب است

به گزارش خبرگزاری مهر، مهدی نظرزاده در دیدار با حجت الاسلام ذوالنوری نماینده قم در خانه ملت به تشریح وضعیت آب و فاضلاب در شهر قم پرداخت و فقدان شبکه فاضلاب در برخی نقاط شهر را یکی از معضلات اصلی شهر قم دانست و با بیان اینکه در این زمینه عقب‌افتادگی حدود ۱۰ ساله نسبت به متوسط کشور داریم، اظهار داشت: در حال حاضر ۴۲ درصد جمعیت شهر قم تحت پوشش شبکه فاضلاب است در حالی که متوسط کشور در این زمینه ۵۴ درصد است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم با اشاره به انجام مطالعات طرح فاضلاب شهر قم، بر ضرورت تحقق اعتبارات فاضلاب مصوب سفر اول رئیس‌جمهور تأکید و خاطرنشان کرد: برای رفع معضل فاضلاب در شهر حدود هزار کیلومتر شبکه و دو باب تصفیه‌خانه فاضلاب نیاز داریم تا بتوانیم وضعیت فعلی را سروسامان دهیم.

نظرزاده با اشاره به پروژه اجرای ۲۱ کیلومتر خط انتقال فاضلاب پردیسان و بخش شرقی قم و احداث تصفیه‌خانه فاضلاب پردیسان اظهار داشت: ۶ کیلومتر از این خط انتقال توسط شرکت آب و فاضلاب در حال اجراست و مابقی نیز توسط سرمایه‌گذار بخش خصوصی اجرا خواهد شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم یادآور شد: با اجرای این خط انتقال و تصفیه‌خانه امکان بهره‌مندی از خدمات جمع‌آوری و دفع بهداشتی فاضلاب برای بیش از ۴۰۰ هزار نفر از شهروندان به ویژه در مناطق با تراکم ساختمانی زیاد فراهم خواهد شد.

وی در ادامه انعقاد قرارداد سرمایه‌گذاری با بخش خصوصی را از جمله اقدامات صورت گرفته در راستای کاهش بخشی از مشکلات فاضلاب عنوان کرد و گفت: سرمایه‌گذار با اجرای ۴۰ کیلومتر خط انتقال و احداث یک باب تصفیه‌خانه، بخشی از فاضلاب پردیسان را تصفیه و برای مصارف صنعت و فضای سبز محور سلفچگان و نیزار منتقل خواهد کرد.

کد خبر 6090925

دیگر خبرها

  • قیمت گوشی سامسونگ s۲۴ ultra (۱۰ اردیبهشت) + مشخصات، دوربین گوشی Samsung Galaxy S۲۴ Ultra
  • فیلم؛ بازی دانش آموزان با مرگ برای رسیدن به مدرسه
  • ۴۲ درصد جمعیت شهر قم تحت پوشش شبکه فاضلاب است
  • نقش آفرینی دانش‌بنیان نرم و هویت‌ساز در صنایع سخت
  • محبوب ترین گوشی‌ های میان رده شیائومی سری redmi
  • انهدام باند فساد و فحشا «کارگاه رقص لول آپ دنس»
  • برنامه امتحانات نهایی خردادماه ۱۴۰۳ چیست؟
  • مجلس باید در قانون شوراها نسبت به احراز صلاحیت‌ها تجدید نظر کند
  • افزایش چهار برابری دبی تصفیه خانه فاضلاب یزد با ورود روان آب‌ها
  • باند فساد و فحشا «کارگاه رقص لول آپ دنس» منهدم شد