Web Analytics Made Easy - Statcounter

fه گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، در پی زمین گیر شدن پروازها تحت تاثیر شیوع پاندمی ویروس کرونا، شرکت هواپیمایی سنگاپور ایرلاینز تلاش کرده راه های جدیدی را برای درآمدزایی ابداع کند و در همین راستا دو فروند هواپیمای سوپرجامبوی A۳۸۰ که در فرودگاه چانگی پارک شده اند در روزهای ۲۴ و ۲۵ اکتبر (سوم و چهارم آبان) موقتا به رستوران تبدیل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

غذا در بخش سوییت ۶۴۲ دلار سنگاپور (۴۷۴ دلار آمریکا) و صندلی ها در بخش بیزنس کلاس ۳۲۱ دلار سنگاپور، در بخش پریمیوم اکونومی ۹۶ دلار و ۳۰ سنت و در بخش اکونومی ۵۳ دلار و ۵۰ سنت قیمت دارد. مشتریان می توانند برای پرداخت هزینه از برنامه وفاداری این شرکت هم استفاده کنند.

سنگاپور ایرلاینز در بیانیه ای اعلام کرد حدود نیمی از صندلی ها در هر کدام از این هواپیماها مطابق با دستورالعمل رستوران ها در مورد محدودیت گروهی و رعایت فاصله گذاری اجتماعی برای صرف غذا موجود هستند.

این شرکت هواپیمایی قصد دارد به دلیل تقاضای بالا، لیست انتظاری را از ساعت شش بعدازظهر روز دوشنبه به وقت محلی ایجاد کند. در سرویس پرواز معمولی، هواپیمای A۳۸۰ گنجایش ۴۷۱ مسافر را دارد.

بر اساس گزارش بلومبرگ، سنگاپور ایرلاینز در سه ماهه منتهی به ژوئن ۸۲۷ میلیون دلار ضرر خالص متحمل شد و حدود ۲۰ درصد از کارکنانش را اخراج گرد. این شرکت همچنین مجموعه ای از غذایی فرست کلاس و بیزنس کلاس را می فروشد و حتی سرویسی برای سرو غذا به مشتریانش در خانه هایشان دارد.


انتهای پیام/

کد خبر: 1076604 برچسب‌ها کرونا در جهان سنگاپور رستوران

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: کرونا کرونا در جهان سنگاپور رستوران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۱۲۴۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از محل جدید اعزام و آماده سازی پروازهای هواپیمایی کیش

ایسنا/هرمزگان محل جدید اعزام و آماده سازی پروازهای هواپیمایی کیش در سالن پایانه جدید مسافربری فرودگاه کیش به بهره برداری رسید.

 ابوالفضل اسناوندی مدیرعامل شرکت هواپیمایی کیش با قدردانی از آماده شدن و تجهیز سریع و به موقع محل جدید اعزام و آماده سازی پروازها (دیسپچ) در کیش، گفت: امیدواریم با جابجایی انجام شده، تاخیر پروازها کاهش پیدا کند و تشریفات پیش از پرواز و بررسی پروازها افزایش یابد.

در این مراسم مدیرکل فرودگاه بین المللی کیش و جمعی از معاونین و مدیران شرکت هواپیمایی کیش حضور داشتند.

دیسپچ به مراحل اعزام و آماده سازی یک پرواز گفته می‌شود و دقیقا همراه با رعایت دقیق مقررات و قوانین فنی و ایمنی به همراه رعایت نکات سازمان‌های بین المللی برای پرواز است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • از آغاز پیش‌فروش بلیت یک نمایش تا «مدرسه در دست بچه‌ها»
  • همکاری شرکت هواپیمای اتحاد امارات با کام‌ایر افغانستان
  • لغو پرواز‌های شرکت هواپیمایی ایران ایر تهران - ایلام و بالعکس
  • پروازهای تهران به ایلام لغو شد
  • لغو پروازهای شرکت هواپیمایی ایران‌ ایر تهران - ایلام و بالعکس
  • لغو پروازهای شرکت هواپیمایی ایران‌ایر تهران-ایلام و بالعکس
  • سپهران کم تاخیرترین ایرلاین فرودگاه نجف شد
  • تراکتور – استقلال، تراکتور – سپاهان نمی‌شود
  • بهره برداری از محل جدید اعزام و آماده سازی پروازهای هواپیمایی کیش
  • پیش‌فروش بلیت «نقش هیتلر در آلبوم خانوادگی» آغاز شد