Web Analytics Made Easy - Statcounter

آمار تعداد کل موارد مثبت ابتلاء به ویروس کرونا ۷۹۶ نفر است و طی ۲۴ ساعت گذشته ۳۴ نفر بیمار فوت شده مشکوک به کرونا ویروس و ۲۵ نفر فوتی مثبت قطعی به بیماری کووید ۱۹ در بیمارستان‌های استان اصفهان داشته‌ایم.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان؛ آرش نجیمی با اشاره به آمار بیماران جدید مبتلا به ویروس کرونا طی ۲۴ ساعت گذشته، اظهار کرد: تعداد ۲۰۸ مورد بیمار جدید از افراد مشکوک به کرونا ویروس به جز شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل با علائم بالینی در بیمارستان‌ها بستری شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: در همین زمان تعداد ۱۶۹ نفر از بیماران مبتلا به کرونا که در ۲۲ مرکز درمانی و بیمارستان‌های استان به جز کاشان و آران و بیدگل تحت مراقبت بودند با بهتر شدن وضعیت عمومی‌شان ترخیص شدند و لازم است که در قرنطینه دوره نقاهت بیماری را بگذرانند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان که آمار مبتلایان به کرونا را در روز گذشته ۲۱۵ نفر اعلام کرده بود، تصریح کرد: اکنون تعداد کل بیمارانی که در شهرستان‌های استان به جز کاشان و آران و بیدگل با تشخیص کرونا بستری هستند هزار و ۶۱۷ نفر است که از این تعداد ۳۲۷ نفر وضعیت وخیم‌تری دارند و در بخش مراقبت‌های ویژه و آی سی یوهای مراکز درمانی در حال دریافت خدمات درمانی هستند.

نجیمی، خاطرنشان کرد: آمار تعداد کل موارد مثبت ابتلاء به ویروس کرونا ۷۹۶ نفر است و طی ۲۴ ساعت گذشته ۳۴ نفر بیمار فوت شده مشکوک به کرونا ویروس و ۲۵ نفر فوتی مثبت قطعی به بیماری کووید ۱۹ در بیمارستان‌های استان اصفهان داشته‌ایم.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اصفهان کرونا آمار کرونا کرونا در اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۱۲۶۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین جزئیات تعداد مبتلایان به تب کریمه کنگو اعلام شد

امین اسدی در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: بر اساس آمار وزارت بهداشت تاکنون ۴ نفر به بیماری تب کریمه کنگو مبتلا شده‌اند که متأسفانه یک نفر جان خود را از دست داده است.

به گفته او، با اقدامات پیشگیرانه سازمان دامپزشکی کشور و اطلاع رسانی به موقع میزان ابتلا نسبت به سال گذشته ۵۰ درصد کاهش داشته است.

اسدی با بیان اینکه شیوع تب کریمه کنگو تا پایان فصل گرما ادامه دارد، افزود: با توجه به افزایش تعداد کنه ها در فصل گرما به دامداران توصیه می شود که نسبت به سم پاشی اسطبل ها اقدام کنند و همواره از دست زدن و له کردن کنه ها با دست اجتناب کنند.

سخنگوی سازمان دامپزشکی ادامه داد: در قالب اردوهای جهادی در روستاهای کم برخوردار و مناطق صعب العبور عشایر، سم پاشی اماکن دامی بصورت رایگان انجام می شود.

به گفته او، با توجه به شیوع ویروس در فصل گرما به افراد توصیه می شود که از خوردن جگر و گوشت خام و نیم پخته خودداری کنند چراکه این ویروس مقاوم به حرارت نیست و با پختن به طور کامل از بین می رود.

اسدی گفت: افراد از خرید دام و گوشت کنار جاده بواسطه بیماری مشترک انسان و دام، به جد اجتناب کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی صنعت ، تجارت و کشاورزی

دیگر خبرها

  • آخرین جزئیات تعداد مبتلایان به تب کریمه کنگو اعلام شد
  • ۲ دلیل مهمِ افزایش آمار آبله‌ مرغان در ایران/ کدام کودکان آبله مرغان نمی‌گیرند؟
  • جزئیات جدید از دزدیده شدن دختر ۴ ساله کلاله‌ای
  • کارگر ۳۵ ساله قصد فروش یسنا را داشت
  • ۲ دلیل مهمِ افزایش آمار آبله‌ مرغان در ایران | کدام کودکان آبله مرغان نمی‌گیرند
  • جزئیات جدید از دزدیده شدن دختر ۴ ساله کلاله‌ای؛ کارگر ۳۵ ساله قصد فروش یسنا را داشت
  • ۸۱ دستگاه خودرو متخلف در مشهد توقیف شدند
  • آمار فاجعه بار: کاش ستاره بارسا برنمی‌گشت!
  • انتقال هوایی بیمار سکته قلبی از داران به بیمارستان چمران اصفهان
  • ماموریت بیمار با بالگرد هوایی اورژانس از داران به اصفهان