Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-05-02@17:15:42 GMT

جایزه سال «استیکر» با معرفی دبیر کلید خورد

تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۱۲۷۷۵

جایزه سال «استیکر» با معرفی دبیر کلید خورد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، دومین دوره از رویداد هنری جایزه سال «استیکر» در مهرماه ۱۳۹۹ به همت شبکه اجتماعی تمام خدمات آیگپ و با دبیری شجاعی‌ طباطبایی برگزار می‌شود.

سیدمسعود شجاعی‌ طباطبایی هنرمند کارتونیست و کاریکاتوریست کشور، پیش از این سابقه دبیری جشنواره‌های هنری مختلف کارتون و کاریکاتور در سطوح ملی و بین‌المللی را داشته و هنرمندی شناخته شده در سطح فراملی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اولین دوره از این رویداد هنری در سال ۱۳۹۸ برگزار شد که در آن ۵۰ استیکر برتر حائز دریافت جایزه شدند و سه طرح برتر نیز مورد تقدیر قرار گرفت. با توجه به استقبال هنرمندان از این رویداد هنری، آیگپ تصمیم گرفت که در سال ۱۳۹۹ نیز دومین دوره جایزه سال «استیکر» را برگزار کند.

بی‌شک شرایط کرونایی کنونی بر روند و شکل برپایی این رویداد هنری تاثیرگذار خواهد بود. 

آغاز دومین دوره این رویداد هنری مهرماه ۱۳۹۹ است و اختتامیه نیز همزمان با روز جهانی استیکر (۲۳ دی‌ماه سال جاری) برگزار خواهد شد.

۲۵۸۰۵۸

کد خبر 1442660

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: کاریکاتور هنرهای تجسمی رویداد هنری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۱۲۷۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فراخوان نوجوانان تهرانی برای شرکت در مسابقه «هم‌سُرا»

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، دومین دوره مسابقه سرود «هم‌سُرا» به مناسبت گرامیداشت ایام ولایت حضرت علی (ع) با هدف راه‌اندازی گروه سرود نوجوانان فرهنگسراها، خلق اثر هنری ماندگار و کشف و پرورش استعداد‌های نوجوانان در فرهنگسرا‌های شهر تهران برگزار می‌شود.

نوجوانان علاقه‌مند برای شرکت در این مسابقه و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به نزدیکترین فرهنگسرای محل سکونت خود یا درگاه رسمی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران به نشانی farhangsara.ir مراجعه کنند.

در این دوره از مسابقات، رقابت در دو بخش گروه سرود ثابت فرهنگسرا (متشکل از نوجوانان مقطع اول یا دوم متوسطه با اعضای ثابت برای رقابت در این مسابقه) و گروه سرود حرفه‌ای فرهنگسرا (متشکل از گروه‌های شرکت‌کننده مدعو) برگزار می‌شود و فرهنگسرا‌ها فرصت دارند تا ۲۰ اردیبهشت گروه‌های سرود را به دبیرخانه معرفی کنند.

دیگر خبرها

  • معرفی ۱۰۷ برگزیده دومین دوره جشنواره شهید آوینی در شیراز
  • دومین جایزه جوانی جمعیت استان بوشهر برگزار می شود
  • تکیه خاتون آبادی؛ محور دومین رویداد تکیه گرد
  • تکیه خاتون‌آبادی، محور دومین رویداد تکیه‌گرد
  • بیست و دومین دوره سیر مطالعاتی بنیاد شهید مطهری برگزار می شود
  • تکیه خاتون‌آبادی؛ محور دومین رویداد تکیه‌گرد
  • دومین نمایشگاه صنعت موسیقی برگزار می‌شود
  • همایش اعطای جوایز شصت و دومین دوره جایزه البرز برگزار می شود
  • شصت و دومین جایزه نوبل ایرانی ۶۲ منتخب خواهد داشت/ جایزه البرز(جایزه نوبل ایرانی) قدیمی‌ترین جایزه علمی کشور است
  • فراخوان نوجوانان تهرانی برای شرکت در مسابقه «هم‌سُرا»