Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-07@22:07:41 GMT

خبر خوب برای بایرن؛ بواتنگ تمدید می‌کند

تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۱۲۷۸۷

خبر خوب برای بایرن؛ بواتنگ تمدید می‌کند

ژروم بواتنگ می‌گوید احتمال تمدید قراردادش با بایرن مونیخ وجود دارد هر چند او گفت قصدش این است در آینده در لیگ MLS آمریکا بازی کند.

به گزارش "ورزش سه"، ژروم بواتنگ بعد از مدتها شایعه درباره وضعیتش در بایرن مونیخ می‌گوید برای تمدید قراردادش با این تیم آماده است. البته بواتنگ می‌گوید قصد دارد در آینده در لیگ MLS آمریکا بازی کند تا با فرهنگی جدید آشنا شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

ژروم بواتنگ از سال 2011 که با ترک منچسترسیتی راهی بایرن مونیخ شده در این تیم موفقیتهای بسیاری بدست آورده. این مدافع 32ساله با پیراهن بایرن 20 جام قهرمانی بدست آورده و 328 بازی برای این تیم انجام داده.

 

بواتنگ اما وارد سال آخر قراردادش با بایرن شده و تابستان آینده بازیکن آزاد خواهد بود. با وجود تلاش‌های باشگاه بواتنگ فعلاً از موافقت با تمدید قراردادش خودداری کرده بود ولی او حالا می‌گوید برای امضای تمدید قرارداد با بایرن آماده شده است.

 

 

بواتنگ در مصاحبه با نشریه آلمانی کیکر گفت: " می توانم تصور کنم که در حال امضای تمدید قرارداد با بایرن هستم. بچه‌های من اینجا را خانه خودشان می دانند و حالا که هانسی فلیک سرمربی شده بازی در بایرن لذت بخش است. در نهایت من خوشحالم که هنوز بازیکن بایرن مونیخ هستم و این روزها دوباره از فوتبال لذت می برم".

 

مدافع بایرن در ادامه صحبتهایش درباره تمایلش برای باز در آمریکا گفت: " آنجا فرهنگ دیگری است. من دوست دارم چیزهای جدید یاد بگیرم و دوست ندارم همیشه یک جا باشم. حالا یا آمریکا یا آسیا یا حتی یک کشور دیگر اروپایی. ولی باید صبر کنیم و ببینیم چه پیش می آید".

 

 

بایرن مونیخ جرومی بواتنگ

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: بایرن مونیخ بایرن مونیخ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۱۲۷۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان مذاکرات: بایرن گزینه عجیبش را کنار گذاشت

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ طی دو ماه و نیم گذشته به دنبال جانشین توماس توخل بوده. بعد از پایان شانس قهرمانی در بوندس‌لیگا، باشگاه تصمیم گرفته توخل در پایان فصل به همکاری‌اش با باوارایی‌ها پایان بدهد.

بایرن در این مدت به سراغ گزینه‌های متعددی رفته است. ابتدا ژابی آلونسو پیشنهاد آن‌ها را رد کرد و تایید کرد با بایرلورکوزن ادامه می‌دهد. سپس به سراغ یولیان ناگلزمان و رالف رانگنیک رفتند که هر دوی آن‌ها این پیشنهاد همکاری را رد کردند.

آخرین گزینه بایرن که نامش در رسانه‌ها فاش شد، اریک تن هاخ از منچستریونایتد بود که سابقه مربیگری در تیم بایرن مونیخ 2 را داشت. تن هاخ نتایج مناسبی در یونایتد کسب نکرده و احتمال جدایی او از این باشگاه انگلیسی در پایان فصل وجود دارد.

در آخرین به روز رسانی درباره شرایط مذاکره با تن هاخ، کریستین فالک، خبرنگار بیلد، تایید کرد که این مربی هلندی دیگر در میان گزینه‌های بایرن حضور ندارد.

فالک نوشت:"اریک تن هاخ دیگر گزینه‌ای برای جانشینی توماس توخل در بایرن نیست. مذاکراتی بین مکس ابرل و ایجنت او برگزار انجام شد. این گفتگوها ادامه نخواهد داشت."

فعلا گزینه جدی بایرن مشخص نیست و برخی گمانه‌زنی‌ها حاکی از آن است که شاید این باشگاه به سراغ هانسی فلیک برود که سابقه کسب شش‌گانه را با این باشگاه دارد.

دیگر خبرها

  • پایان مذاکرات: بایرن گزینه عجیبش را کنار گذاشت
  • کان: بایرن مونیخ پس از جذب کین، حالا باید به فکر هالند و ام باپه باشد
  • تیزر باشگاه بایرن مونیخ برای معرفی پیراهن اول فصل 2024/25 / فیلم
  • (عکس) پیراهن زیبای بایرن مونیخ برای فصل آینده
  • رونمایی رسمی از پیراهن جدید بایرن مونیخ + عکس
  • رسمی؛ پیراهن اول بایرن مونیخ برای فصل ۲۰۲۴/۲۵ + عکس
  • نویر: باید در مادرید رئال را بکشیم!
  • خبر خوب برای بایرن مونیخ: ماتیاس دلیخت به تمرینات گروهی بازگشت + عکس
  • اطرافیان توماس توخل: احتمال ماندن این سرمربی در بایرن مونیخ وجود دارد
  • اریک تن هاخ گزینه مورد علاقه بایرن مونیخ و آژاکس