Web Analytics Made Easy - Statcounter

بی‌توجهی مدیریت پیشین باشگاه استقلال به درخواست وینفرد شفر برای پرداخت بخشی از مطالباتش باعث شده که مدیران فعلی امروز به مشکل بربخورند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، باشگاه استقلال برای بحث کسب صدور مجوز حرفه‌ای از کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) و باز شدن پنجره نقل و انتقالات، با سه پرونده شکایت وینفرد شفر، سرور جپاروف و باشگاه پاختاکور ازبکستان روبه‌رو است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای کسب مجوز حرفه‌ای، تنها پرونده شکایت شفر باقی مانده که مسئولان استقلال در مکاتبه با AFC با اشاره به بحث تحریم‌ها خواستار مهلت چند روزه برای مشخص شدن پرونده شکایت سرمربی آلمانی سابق خود شده‌اند.

نکته عجیب ماجرا در پرونده شفر، عدم پرداخت بخشی از مطالبات این مربی از سوی احمد سعادتمند مدیرعامل پیشین استقلال است. شفر 20 روز قبل از شروع لیگ قهرمانان آسیا در ایمیلی به معاون امور بین‌الملل باشگاه استقلال اعلام می‌کند که حاضر است با دریافت بخشی از مطالبات 600 هزار دلاری‌اش، جلوی حکم فیفا را بگیرد و باقیمانده پولش نیز در چند مرحله دریافت کند.

در آن مقطع، قیمت دلار پایین‌تر بود و از طریق یکی از اسپانسرها پولی به باشگاه استقلال داده شده بود تا بخشی از طلب شفر پرداخت شود، اما این اتفاق نیفتاد. گفته می‌شود با توجه به اهمیت پرونده، قرار است نهادهای نظارتی ورود کنند که چرا اقدامی برای پرداخت پول شفر نشده است.

برای باز شدن پنجره نقل و انتقالات، باشگاه استقلال علاوه بر پرداخت پول شفر، باید مطالبات 200 هزار دلاری پاختاکور ازبکستان و جپاروف را بدهد. تلاش‌هایی در این زمینه انجام شده است و گفته می‌شود که در صورت فراهم شدن منابع مالی تا پایان هفته جاری و پرداخت آن به طلبکاران، پنجره نقل و انتقالات استقلال باز خواهد شد.

فریبا: وزیر گفت 10 میلیارد به استقلال دادیم تا پول شفر را بدهند، اما جای دیگری خرج شد/ در انتخاب سرمربی دخیل نبودیم

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سیاسی سیاست ایران نظامی دفاعی امنیتی گزارش و تحلیل سیاسی مجلس و دولت امام و رهبری ورزشی فوتبال ایران فوتبال جهان والیبال بسکتبال هندبال کشتی و وزنه برداری ورزش های رزمی ورزش زنان ورزش جهان رشته های ورزشی بین الملل دیپلماسی ایران آسیای غربی افغانستان آمریکا اروپا آسیا اقیانوسیه پاکستان و هند ترکیه و اوراسیا آفریقا بیداری اسلامی اقتصادی اقتصاد ایران پول ارز بانک خودرو صنعت و تجارت نفت و انرژی فناوری اطلاعات اینترنت موبایل کار آفرینی و اشتغال راه و مسکن هواشناسی بازار سهام بورس کشاورزی اقتصاد جهان اجتماعی پزشکی رسانه طب سنتی خانواده و جوانان تهران فرهنگیان و مدارس پلیس حقوقی و قضایی علم و تکنولوژی محیط زیست سفر حوادث آسیب های اجتماعی فرهنگی ادبیات و نشر رادیو و تلویزیون دین قرآن و اندیشه سینما و تئاتر فرهنگ حماسه و مقاومت موسیقی و تجسمی استانها آذربایجان شرقی آذربایجان غربی اردبیل اصفهان البرز ایلام بوشهر استان تهران چهارمحال و بختیاری خراسان جنوبی خراسان رضوی خراسان شمالی خوزستان زنجان سمنان سیستان و بلوچستان فارس قزوین قم کاشان کردستان کرمان کرمانشاه کهگیلویه و بویراحمد گلستان گیلان لرس باشگاه استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۱۲۸۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشکل بزرگ استقلال با مالک جدید پرسپولیس

بالاخره بعد از سال‌ها دو باشگاه پرسپولیس و استقلال واگذار شدند. پرسپولیس به کنسرسیومی از ۶ بانک داده شد و استقلال به هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس واگذار گردید. نکته جالب در خصوص این واگذاری‌ها بدهی سنگین باشگاه استقلال به مالک جدید پرسپولیس است. بانک شهر که بیشترین سهام پرسپولیس را در اختیار دارد و حتی قرار است بیشترین عضو را در هیئت مدیره داشته باشد، طی دو سه سال اخیر وام‌های سنگینی به پرسپولیس و استقلال داده و به نوعی اسپانسر دو باشگاه هم بود. مدیران استقلال طی چند سال گذشته چندین بار از این بانک وام گرفتند و در حال حاضر هم بدهی سنگینی به بانک شهر دارند.

آبی‌ها چیزی در حدود ۱۸۶ میلیارد تومان به بانک شهر بدهی دارند و برای گرفتن وام هم سند ورزشگاه مرغوبکار را گرو گذاشتند. شاید ماجرای مالکیت این بانک بر باشگاه پرسپولیس به زودی به ضرر استقلالی‌ها تمام شود و این باشگاه را با مالک جدید قرمز‌ها وارد چالش بزرگی کند. حال باید دید حالا که بانک شهر مالکیت پرسپولیس را برعهده گرفته، چطور می‌خواهد با رقیب سنتی کنار بیاید و آیا این موضوع برای باشگاه استقلال مشکل ساز خواهد شد یا خیر.

بعد از گرفتن وام، باشگاه استقلال به صورت ماهیانه اقساط سنگینی را پرداخت می‌کرده و هنوز هم باید این اقساط را پرداخت کند. البته مشخص نیست در این زمینه باشگاه استقلال اقساط خود را به موقع پرداخت کرده و یا اینکه در پرداخت اقساط وام‌های گرفته شده تاخیر داشته است.

منبع: خبرورزشی

دیگر خبرها

  • توضیحات مدیرعامل فجر درباره بازی جنجالی
  • پرونده داغ چای روی میز مسئولان گیلان
  • محکومیت مالی برای قاچاق سوخت در جنوب سیستان و بلوچستان
  • دولت و بذرپاش، نمایندگان مجلس را دور می‌زنند؟
  • مدیرعامل آلومینیوم: سیدحسین باید زودتر می‌رفت
  • لزوم سرعت بخشی بانک‌ها به پرداخت تسهیلات مددجویان کمیته امداد
  • پرداخت مطالبات ساکنین پایین‌ دست سد سیمره/ بی‌توجهی در حوزه پسماند زیبنده استان ایلام نیست
  • روز خوش استقلال و پرسپولیس
  • مشکل بزرگ استقلال با مالک جدید پرسپولیس
  • پرداخت بخشی از وام ودیعه مسکن به متقاضیان