Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@21:44:19 GMT

۲۶۱۵ مورد جواز تاسیس در زنجان صادر شده است

تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۱۳۰۰۷

۲۶۱۵ مورد جواز تاسیس در زنجان صادر شده است

به گزارش خبرگزاری مهر، ناصر فغفوری گفت: در ۶ ماهه اول امسال ۶۶۵ مورد جواز تاسیس در سطح استان زنجان صادر شده است که این میزان در مدت مشابه سال ۹۸ تعداد ۴۴۲ مورد بوده است.

وی با اشاره به سرمایه گذاری پیش بینی شده برای این طرح‌ها دراستان زنجان، اظهار کرد: سرمایه گذاری پیش بینی شده برای این طرح‌ها بالغ بر ۹۹ هزار و ۵۱۵ میلیارد ریال می‌باشد که نسبت به سال گذشته از رشد ۱۸۵ درصدی برخوردار بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت زنجان، گفت: پیش بینی می‌شود با راه اندازی این طرح‌ها زمینه اشتغال برای ۱۵ هزار و ۲۹۶ نفر در واحدهای صنعتی استان فراهم شود.

فغفوری در خصوص میزان صدور جواز تاسیس دراستان زنجان، تاکید کرد: تاکنون در استان دو هزار و ۶۱۵ مورد جواز تاسیس در استان صادر شده و سرمایه گذاری پیش بینی شده برای این طرح‌ها ۴۴۰ هزار و ۶۴۸ میلیارد ریال با پیش بینی اشتغالزایی ۶۹ هزار و ۶۱۴ نفر است.

کد خبر 5046330

منبع: مهر

کلیدواژه: جذب سرمایه گذاری واحد تولیدی ویروس کرونا اربعین 99 شیراز اربعین حسینی آمار کرونا شیوع کرونا بوشهر گرگان مجلس شورای اسلامی شهرکرد کرمانشاه ستاد ملی مقابله با کرونا خطبه های نماز جمعه بارش باران جواز تاسیس طرح ها پیش بینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۱۳۰۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صادرات بیش از یک میلیارد ریال محصولات چاپی غیر کتاب از خراسان رضوی

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: در این مدت مبلغ یک هزار و ۱۱۱ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال محصولات چاپی غیر کتاب به کشور‌های آسیای میانه و افغانستان صادر شده است.   بی بی فاطمه حسینی کرمان افزود: در این بازه زمانی در حوزه محصولات چاپی غیر کتاب، مجوز چاپ و صادرات ۷۳۰ هزار کیلوگرم فرآورده‌های چاپی و بسته بندی شامل سلفون، لفاف، پاکت، لیبل، برچسب و پاکت آبمیوه و نیز ۷۸۶ هزار عدد کارتن خالی صادر شده است که نسبت به مدت مشابه پارسال، ۲۰ درصد افزایش داشته است.

دیگر خبرها

  • برپایی میز خدمت اخذ شناسه یکتا برای صاحبان کسب‌وکار در شمیرانات
  • خراسان جنوبی زیر رگبار رعد و برق
  • نیم قرن مجاهدت «فقیه مجاهد»/ از تاسیس شبکه ماهواره ای تا دانشگاه
  • کدام بانوان گیلانی نخستین مدارس دخترانه را تاسیس کردند؟
  • صادرات بیش از یک میلیارد ریال محصولات چاپی غیر کتاب از خراسان رضوی
  • هواشناسی سیستان و بلوچستان همزمان ۲ هشدار زرد صادر کرد
  • پیش‌بینی ۴۹۱ شعبه ثابت و سیار در دو حوزه انتخابیه زنجان
  • پیش بینی ۴۹۱ شعبه ثابت و سیار در ۲ حوزه انتخابیه استان زنجان
  • تاسیس ۳۱ دانشگاه فرهنگیان مجزا با چه تدبیری انجام می‌شود!
  • فرصت ۱۵ روزه مشاوران املاک برای دریافت شناسه یکتا