Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال به انتقال گزینه نقل‌وانتقالاتی این تیم به تراکتور واکنش نشان داد.

خبرگزاری میزان - مهدی عبدیان، عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال در گفت‌گو با سایت رسمی این باشگاه، در خصوص پیوستن سعید واسعی به تراکتور، اظهار داشت: ما از مدت‌ها پیش به دنبال جذب واسعی بودیم. بعد از اینکه مشکلاتی پیش آمد و مذاکرات متوقف شد، واسعی اقدام به فسخ یکطرفه قراردادش با پیکان کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بعد از مشورت‌های صورت گرفته با افراد حقوقی، این احتمال را دادیم که اگر با او قرارداد ببندیم با محرومیت مواجه و باشگاه استقلال دچار چالش جدیدی خواهد شد.

وی افزود: برای اینکه باشگاه استقلال به مشکل نخورد تصمیم گرفتیم از راه قانونی جلو بریم و مذاکراتی با مدیران باشگاه پیکان داشتیم و آنها هم بر غیرقانونی بودن فسخ قرارداد واسعی تاکید داشتند. من شخصا با مدیرروستا در این‌باره صحبت کردم و او هم به من توضیحاتی ارائه داد و جا دارد از او و همکاری مدیران باشگاه پیکان تشکر کنم.

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال تصریح کرد: بعد از این مذاکرات، دوباره با باشگاه پیکان جهت گرفتن رضایت‌نامه واسعی با رقم صحبت شد و در دوره مدیریت گرشاسبی وارد مذاکره شدیم و همه چیز داشت خوب پیش می‌رفت، ولی واسعی صبر نکرد و ترجیح داد با رقم خیلی بالاتر راهی تیمی دیگر شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در مذاکراتی که با مدیر برنامه‌های واسعی داشتیم، متذکر شدند که اگر استقلال با واسعی قرارداد ببندد باید ریسک محرومیتش را هم بپذیرد، اما اینجا باشگاه بزرگ استقلال است و هیچ وقت به خود اجازه نمی‌دهیم به خاطر یک بازیکن با احساسات هوادار و نام استقلال بازی شود.

بیشتر بخوانید: گزینه استقلال به تراکتور پیوست

انتهای پیام/

برچسب ها: تراکتور استقلال سعید واسعی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: واسعی تراکتور استقلال سعید واسعی باشگاه استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۱۳۰۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاپیتان استقلال برابر تراکتور بازی می‌کند

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال استقلال تهران درحالی مصاف بزرگ هفته برابر تراکتور تبریز را در ورزشگاه یادگار امام تبریز برگزار می‌کند که کاپیتان اصلی این تیم اجازه حضور در این بازی را ندارد و این روزبه چشمی است که جلوتر از سایر نفرات آبی پوشان وارد زمین خواهد شد.

روزبه که حتی با وجود حسینی هم رهبر بازیکنان استقلال درون زمین است و با توجه به پست کلیدی در قلب زمین بیشترین ارتباط را با بازیکنان مختلف دارد، در این بازی یکی از سخت‌ترین مسابقات خود را دنبال خواهد کرد و باید آبی‌ها را به سمت کسب سه امتیاز و ماندن در صدر جدول رهبری کند.

چشمی که در سال 94 به جمع آبی پوشان پیوست و در این مقطع یک بار به مقصد قطر استقلال را ترک کرده، در نهمین سال حضور در استقلال دومین کاپیتان تیم است و حالا جلوتر از حسینی غایب بازوبند را بر بازو می‌بندد تا برای اولین بار در این فصل بازوبند کاپیتانی به دست کسی جز سیدحسین بسته شود.

دیگر خبرها

  • واکنش تحقیرآمیز یک پیشکسوت به بازی تراکتور-استقلال
  • واکنش عجیب هاشمی نسب به فحاشی هواداران حریف در تبریز
  • واکنش عجیب هاشمی نسب به فحاشی هواداران حریف در تبریز ؛ اگر طرفداران تراکتور بودند ...
  • حسینی در تبریز استقلال را تنها نگذاشت
  • اوج حساسیت در دیدار‌های امروز لیگ برتر فوتبال
  • کاپیتان استقلال برابر تراکتور بازی می‌کند
  • داور بازی استقلال- تراکتور استعفا داد
  • واکنش فدراسیون فوتبال به تغییر نام استقلال!
  • واکنش فدراسیون فوتبال به تغییر نام استقلال، VAR و جانشین حمید مطهری
  • قزوین میزبان احتمالی استقلال در بازی پایانی لیگ