Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، همتی و «علی عبدالامیر علاوی» وزیر دارایی عراق در رابطه با گسترش روابط دو جانبه و مسائل مورد اهتمام در بخش بانکی و مالی در راستای منافع دو ملت بحث و گفت وگو کردند.

رییس کل بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران با هدف گسترش همکاری‌های بانکی در حوزه مناسبات بازرگانی و دیدار و گفت وگو با مقامات بلندپایه از جمله نخست‌وزیر، وزیر دارایی و رئیس کل بانک مرکزی عراق به بغداد سفر کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی در بدو ورود با «مصطفی غالب مخیف» همتای عراقی دیدار و درخصوص حل و فصل مسائل بانکی میان دو کشور بحث و گفت وگو کرد.
غالب مخیف در این دیدار گفت که مقامات عراقی بر حل و فصل مسائل بانکی میان دو کشور تاکید دارند و به زودی با سازوکارهای اتخاذ شده، این مشکلات رفع خواهد شد.
رییس کل بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران قرار است در این سفر با «مصطفی الکاظمی» نخست‌وزیر و «سالم جواد عبدالهادی الچلبی» رئیس بانک تجارت عراق دیدار و گفت و گو کند.
این دومین سفر رئیس کل بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران به عراق در چهار ماه گذشته است، همتی پیش از این نیز در 28 خرداد از بغداد دیدن کرده بود.
وی در سفر قبلی خود با نخست‌وزیر، رئیس کل بانک مرکزی و وزیر دارایی عراق درباره مناسبات مالی و اقتصادی و توسعه روابط دو کشور دیدار و گفت‌ و گو کرده بود.
رئیس کل بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران در سفر قبلی خود دستاورد رایزنی‌ها با مقامات عراقی را مهم ارزیابی کرده بود.

برچسب‌ها عبدالناصر همتی بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران عراق

منبع: ایرنا

کلیدواژه: عبدالناصر همتی بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران عراق عبدالناصر همتی بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران عراق اخبار کنکور کل بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران رئیس کل بانک مرکزی وزیر دارایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۱۳۱۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

‏رئیس‌کل بانک مرکزی راهی عربستان شد

روابط عمومی بانک مرکزی اعلام کرد: «محمدرضا فرزین» رئیس‌کل ‎بانک مرکزی به منظور توسعه همکاری‌ها و مناسبات پولی و بانکی و همچنین شرکت در پنجاهمین سالگرد تأسیس بانک توسعه اسلامی، تهران را به مقصد ریاض پایتخت عربستان ترک کرد.

دیگر خبرها

  • دیدار نخست وزیر بورکینافاسو و معاون اول رئیس جمهور
  • در دستورکار قرار گرفتن مولدسازی دارایی‌های شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران
  • طعنه‌زنی سنگین به دو مدیر ارشد اقتصادی دولت رئیسی
  • طعنه سنگین میرسلیم به وزیر اقتصاد و رئیس بانک مرکزی
  • طعنه سنگین میرسلیم به وزیر اقتصاد و رئیس کل بانک مرکزی
  • مجلس به بانک مرکزی اولتیماتوم داد
  • سفر رئیس کل بانک مرکزی به عربستان
  • رئیس کل بانک مرکزی به عربستان رفت
  • فرزین به عربستان رفت
  • ‏رئیس‌کل بانک مرکزی راهی عربستان شد