Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش افکارنیوز،

در هفته هشتم از فصل جدید برنامه «مکث» که ویژه ماه‌های محرم و صفر تهیه شده است، افشین زی‌نوری مجری و راوی خواهد بود.

در این برنامه، زی‌نوری میزبان جوانی به نام حمید بادروج است. بادروج ورزشکار و پاراگلایدر سوار است و تجربه‌های هیجان‌انگیز و بسیار جالبی از این ورزش مهیج دارد. اما عجیب‌ترین و به یادماندنی‌ترین تجربه این جوان مربوط می‌شود به روزی که تصمیم گرفت با پاراگلایدر به سمت مناطق تازه‌ای برود، بادروج به سمت دره‌ای رفت که تابحال نرفته بود، اما شرایط نامساعد شده و از ارتفاع ٢٠٠ متری سقوط می‌کند و در حالی که مرگ را به چشم خود می‌دید به تنها درخت آن دره برخورد کرده و جان سالم به در می‌برد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بعد از این حادثه نگرش و جهان بینی بادروج عوض شده و حالا طور دیگری به زندگی نگاه می‌کند. روایت ماجرا‌های جذاب این جوان ماجراجو را در "مکث" امشب ببینید و بشنوید.

گفتنی است سری جدید برنامه « مکث » همچون برنامه مناسبتی که در ماه مبارک رمضان پخش شد، قصه‌ها و روایات جذاب آدم‌ها از یک موقعیت خاص به سمت حال خوب را روایت کرده و سراغ ماجرا‌های اجتماعی می‌رود. این برنامه اجتماعی به صورت گپ و گفت میان هنرمندان و صاحبان داستان‌های اجتماعی جذاب ضبط و پخش می‌شود.

 

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: محرم و صفر مجری مکث برنامه تلویزیونی شبکه دو سیما مکث

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۱۳۲۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات جوان کوهنورد با کمک آتش نشانی وامداد کوهستان

 

 

 

 

جمشید حسینخانی، با بیان اینکه این حادثه امروز به ستاد فرماندهی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی، مبنی بر سقوط فردی از ارتفاعات صاحب‌الزمان (عج) اعلام شد، گفت: بلافاصله گروه امداد کوهستان سازمان آتش‌نشانی به محل حادثه اعزام شد.

وی افزود: در ادامه با همکاری نیرو‌های جمعیت هلال احمر شهرستان کرمان و عوامل اورژانس حاضر در محل حادثه عملیات انتقال و نجات مصدوم به صورت تخصصی آغاز شد. 

 

معاون فنی و عملیات سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان، در مورد این حادثه گفت: تیم تخصصی امداد و نجات از ارتفاع سازمان آتش‌نشانی در کمترین زمان به محل سقوط فرد حادثه‌دیده که در لبه یک پرتگاه به ارتفاع ٣٠ متر بود رسیدند و پس از تثبیت، فرد حادثه‌دیده را به صورت تخصصی به پایین کوه و محل استقرار آمبولانس منتقل  و به عوامل اورژانس تحویل دادند.

 حسینخانی توصیه کرد: شهروندان هنگام رفتن به کوه، تجهیزات و کفش مناسب به‌همراه داشته باشند و با برنامه قبلی و با رعایت نکات ایمنی در کوه، به پیمایش و حرکت اقدام کنند و با برنامه‌ریزی دقیق در زمان‌بندی، هرگونه اقدامی که احتمال بروز حادثه و ریسک دارد، پرهیز کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • جوان مرگ مغزی بجنوردی جان چهار بیمار را نجات داد
  • عنایتی: مثل رضا عنایتی دیگر پیدا نمی‌شود!
  • برگزاری رویدادهای جذاب فرهنگی به مناسبت روز دختر در همدان
  • مهاجمی مثل من دیگر در فوتبال ایران پیدا نمی‌شود | در مورد بازی با استقلال من تصمیم گیرنده نیستم
  • قتل زن میانسال در دعوای مادر و دختری | دختر جوان تا یک‌قدمی چوبه دار رفت
  • امداد رسانی و نجات جوان کرمانی پس از سقوط در ارتفاعات
  • نجات جوان کرمانی از لبه یک پرتگاه در کوه صاحب الزمان
  • هوشیاری یک چوپان سلماسی جان ده‌ها نفر را نجات داد
  • نجات جوان ٣٣ ساله پس از سقوط از کوه توسط آتش‌نشانان
  • نجات جوان کوهنورد با کمک آتش نشانی وامداد کوهستان