Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-05-08@13:27:45 GMT

عرضه صندوق داراسوم +جزئیات

تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۱۳۲۳۷

عرضه صندوق داراسوم +جزئیات

به گزارش افکارنیوز،

عباس معمارنژاد، در مورد اینکه آیا قرار است باقیمانده سهام دولت در سه بانک ملت ، تجارت و صادرات در قالب صندوق دارا سوم به مردم عرضه شود، گفت: بله همین طور است. باقیمانده سهام دولت در این بانک‌ها در قالب صندوق دارا سوم ارائه می‌شود و  اکنون این طرح در مرحله اخذ مصوبه دولت است که بعد از مصوبه دولت چگونگی ارائه این سهام مشخص می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون بیمه و بانک وزیر امور اقتصادی و دارایی در مورد اینکه ارزش باقیمانده سهام دولت در سه بانک چقدر است، گفت: به قیمت امروز بورس ارزش این سهام 24 هزار میلیارد تومان است که قرار است در قالب دارا سوم و از طریق بورس اوراق بهادار تهران به مردم ارائه شود. 

 در راستای واگذاری تصدی‌های دولت به مردم و قانون اجرای سیاست‌های کلی اصل 44 سهام سه بانک ملت، تجارت و صادرات از طریق سهام عدالت به مردم واگذار شده بود و هنوز سهم دولت در هر یک از این بانک‌ها حدود 20 درصد باقی‌مانده بود که مقرر شده بود دولت باقیمانده این سهام را به مردم ارائه کند، اما با وجود اینکه باقیمانده این سهام در قالب صندوق قابل معامله بورسی (ETF) یا همان دارا یکم در سال جاری ارائه شد، اما همه این سهام دولت به فروش نرسید و از حدود 20 هزار میلیارد تومان ارزش سهام دولت حدود 6700 میلیارد تومان به مردم ارائه شد و باقیمانده سهام دولت ماند.

اکنون دولت می‌خواهد باقیمانده سهام خود را در این بانک به حدود 24 هزار میلیارد رسیده را در قالب صندوق دارا سوم و از طریق بورس به مردم ارائه کند.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: صندوق دارا سوم سهام صندوق قابل معامله بورسی سهام صندوق دارا سوم صندوق قابل معامله بورسی باقیمانده سهام دولت مردم ارائه صندوق دارا دارا سوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۱۳۲۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیرعامل فصل آینده پرسپولیس تعیین شد

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، رضا درویش که اکنون دومین فصل مدیریت خود در پرسپولیس را دنبال می‌کند، با توجه به تغییرات شکل گرفته و بحث مالکیت سرخابی‌ها، در گام اول موفق شد نظر مثبت بانک‌ها (به عنوان مالک جدید و ۸۵ درصدی سهام پرسپولیس) را جلب کرده و جا پای خود را تا پایان فصل در این تیم سفت کند.

بیشتر بخوانید: پاسخ تند پرسپولیس به انتقاد مدیر سپاهان

اکنون اما گفته می‌شود طی توافق اولیه با بانک شهر به عنوان مالک بخش عمده سهام این باشگاه، رضا درویش برای فصل آتی نیز به عنوان مدیرعامل پرسپولیس کار را دنبال خواهد کرد.

درویش هفته گذشته در جلسه‌ای خصوصی با حضور علی پروین اسطوره این باشگاه و همچنین احمدی (مدیرعامل بانک شهر) توافقات نهایی برای ادامه مدیریت این باشگاه را به دست آورده است.

منبع: ورزش 3

انتهای پیام/

کد خبر: 1229593 برچسب‌ها پرسپولیس تهران

دیگر خبرها

  • آخرین جزئیات گواهینامه موتورسیکلت بانوان از زبان وزیر کشور
  • با تعامل و همکاری از فرصت باقیمانده استفاده کنیم
  • گواهینامه موتورسیکلت برای بانوان فعلا در دستورکار نیست
  • عرضه روایتی از هشت سال دفاع مقدس در قالب رمان
  • مدیرعامل فصل آینده پرسپولیس مشخص شد
  • افزایش شرکت های بورسی در کرمانشاه
  • مدیرعامل فصل آینده پرسپولیس تعیین شد
  • مدیرعامل فصل آتی پرسپوليس مشخص شد
  • نماینده مجلس: نباید هر جا که کم آوردیم دست به سفره مردم ببریم
  • تاثیر مردمی‌سازی صندوق‌های بازنشستگی بر سفره بازنشستگان