Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، ظهر امروز با برگزاری مجمع انتخاباتی هیئت کوهنوردی و صعودهای ورزشی کردستان که در سالن جلسات اداره کل ورزش و جوانان برگزار شد، شیوا زندی به عنوان رئیس این هیات برای چهار سال آینده انتخاب شد.

در جریان برگزاری این مجمع، شیوا زندی به عنوان تنها نامزد با کسب هشت رأی از مجموع ۱۵ رأی مأخوذه به عنوان رئیس هیأت کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان کردستان انتخاب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مجمع انتخاباتی با حضور رضا زارعی رئیس فدراسیون کوهنوردی و صعودهای ورزشی و با حضور تنها کاندید ریاست هیأت کوهنوردی و صعودهای ورزشی کردستان برگزار شد.

از سال گذشته و علیرغم چندین مورد فراخوان، هیچ کسی برای حضور در انتخابات هیات کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان کردستان داوطلب نمی‌شد که در نهایت امروز این مجمع انتخاباتی تنها با حضور یک نامزد برگزار شد.


 

کد خبر 5046341

منبع: مهر

کلیدواژه: فدراسیون کوهنوردی ورزش و جوانان کردستان مجمع انتخابات ویروس کرونا اربعین 99 شیراز اربعین حسینی آمار کرونا شیوع کرونا بوشهر گرگان مجلس شورای اسلامی شهرکرد کرمانشاه ستاد ملی مقابله با کرونا خطبه های نماز جمعه بارش باران کوهنوردی و صعودهای ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۱۳۴۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین جلسه هیات مدیره استقلال با مالکان جدید

نخستین جلسه هیات مدیره استقلال ایران بعد از خرید ۸۵ درصد سهام این باشگاه توسط گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس ،  با حضور علی عسگری مدیرعامل این هلدینگ  برگزار  شد‌.

به گزارش تابناک ورزشی؛ صبح امروز شاهد اولین ملاقات رسمی اعضای هیئت مدیره باشگاه استقلال با مالکان جدید این باشگاه بودیم. این نشست در محل دفتر هلدینگ خلیج فارس برگزار شد. 

در این جلسه، مهدی افضلی، فرشید سمیعی و مهدی حیدرزاده، سه عضو فعلی هیئت مدیره استقلال، به همراه علی خطیر، مدیرعامل این باشگاه، حضور داشتند. طرفین در این دیدار پیرامون مسائل مختلف باشگاه، از جمله برنامه‌های آینده، چالش‌های پیش رو و چشم‌انداز استقلال در فصل‌های آتی به بحث و تبادل نظر پرداختند.

غیبت علی آقامحمدی، چهره نامدار سیاسی و ورزشی، در این نشست از نکات قابل توجه بود. با وجود مطرح شدن حضور وی در هیئت مدیره استقلال در ماه‌های گذشته، او تاکنون در هیچ‌یک از جلسات این هیئت حضور پیدا نکرده است.

احتمالا در آینده نزدیک، دو عضو جدید به جمع اعضای هیئت مدیره استقلال اضافه شوند تا ترکیب نهایی این هیئت به پنج نفر کامل گردد. عبدالعلی علی عسگری، مدیرعامل صنایع پتروشیمی خلیج فارس،دراین جلسه بر تعهد مجموعه تحت مدیریت خود به حمایت از استقلال و پیشبرد اهداف این باشگاه تأکید کرد.

 

 

 

دیگر خبرها

  • دیدار عضو شورای حزب الله لبنان با دبیرکل مجمع تقریب مذاهب اسلامی
  • پاکسازی مسیر کوهنوردی درکه با حضور دوستداران محیط زیست
  • اولین جلسه هیات مدیره استقلال با مالکان جدید
  • حضور مقامات بین‌المللی در ریاض برای گفتگو پیرامون غزه
  • در جلسه اهدای مدرک افتخاری به رئیسی، رئیس هیات امنا حضور داشت!
  • توجیه روزنامه دولت: در جلسه اهدای مدرک افتخاری به رئیس جمهور ، رئیس هیات امنا حضور داشت!
  • روزنامه دولت توجیه کرد: در جلسه اهدای مدرک افتخاری به رئیسی، رئیس هیات امنا حضور داشت!
  • رضوانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد/ فتاحیان مدیر اجرایی آسیا باقی ماند
  • جلسه هیات رئیسه فدراسیون دوومیدانی تشکیل شد
  • داعش در افغانستان از بین رفته است