Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-29@03:16:21 GMT

طرز تهیه سوپ رشته خوشمزه

تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۱۳۷۶۱

طرز تهیه سوپ رشته خوشمزه

مواد لازم آب   ۵ لیوان عصاره مرغ (یا آب مرغ)   ۱ بسته هویج   ۲ عدد سیب زمینی   ۱ عدد ذرت   ۱/۲ لیوان رب گوجه ‌فرنگی   ۱ قاشق غذا خوری ورمیشل (رشته سوپی)   به مقدار لازم نمک و فلفل سیاه و جعفری   به مقدار لازم طرز تهیه درون قابلمه۵ لیوان آب بریزید وعصاره های مرغ را اضافه کنید   سپس بگذارید آب جوش بیاید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  در صورت تمایل می‌توانید به جای آب و عصاره مرغ از ۵ لیوان آب مرغ استفاده کنید.   هویج و سیب زمینی نگینی خرد شده را به آب مرغ در حال جوشیدن اضافه کنید و پس از اینکه سیب زمینی و هویج نرم شدند، ذرت پخته، ورمیشل، رب گوجه فرنگی، نمک و فلفل را اضافه و بگذارید سوپ بپزد   پس از اینکه سوپ جا بیفتد، می‌توانید جعفری‌های خرد شده را اضافه کنید؛ ۱۰ دقیقه اجازه دهید روی حرارت بماند.   سوپ را در ظرف بکشید و به همراه آبلیمو سرو کنید   در صورت تمایل مقداری سینه مرغ پخته و ریش ریش شده به سوپ اضافه کنید، هم‌چنین می‌توانید ذرت را از دستور بالا حذف و قارچ را جایگزین ذرت کنید.   منبع: پاپیون

منبع: پارسینه

کلیدواژه: سوپ رشته طرز تهیه سوپ سوپ سبک زندگی پارسی خبر اضافه کنید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۱۳۷۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تبدیل شیر گاو به پنیر توسط بانوی مسن آذربایجانی (فیلم)



منبع:فرادید

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: پخت سریع یک غذای خوشمزه آلمانی با تخم مرغ و پیاز (فیلم) طرز تهیه پنیر فتای خانگی توسط آشپز آلمانی (فیلم) ترکیب ذرت، روغن زیتون و تخم مرغ: غذایی ساده و خوشمزه (فیلم)

دیگر خبرها

  • این سالاد پروتئینی خوشمزه با سس پستو را از دست ندهید
  • گیاهی که برای جلوگیری از ریزش مو معجزه می‌کند
  • راز خوشمزه شدن ماکارونی مجلسی
  • ۷ نوشیدنی خوشمزه که میل به شکر را در شما به صفر می‌رساند
  • آغاز انتخاب رشته داوطلبان دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی
  • خوشمزه‌های مضر را با نوشابه نخورید!
  • انتخاب رشته داوطلبان دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی تا ۱۰ اردیبهشت
  • راز خوشمزه شدن ماکارونی
  • تبدیل شیر گاو به پنیر توسط بانوی مسن آذربایجانی (فیلم)
  • آبگیری ۳۰ درصد سازه‌های آبی در استان یزد/ خسارت سیل به ۲۱ رشته قنات