Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-30@02:14:52 GMT

خانواده شهدا سند افتخار ملت ایران هستند

تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۱۳۸۹۷

خانواده شهدا سند افتخار ملت ایران هستند

فرمانده منطقه پدافند هوایی شهدای سوباشی گفت: خانواده شهدا پرچمدار عزت، سربلندی و سند افتخار ملت ایران هستند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از پایگاه اطلاع‌رسانی ارتش، در آستانه ۲۴ مهرماه سالروز تاسیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش، سرتیپ دوم علیرضا صادقی‌زاد فرمانده منطقه پدافند هوایی شهدای سوباشی به همراه حجت‌الاسلام الفتی رییس عقیدتی سیاسی منطقه غرب پدافند هوایی با خانواده روحانی شهید علی گمارلو رییس سابق عقیدتی سیاسی گروه پدافند هوایی بندر سیراف از شهدای منا، دیدار کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این دیدار امیرصادقی‌زاد گفت: خانواده شهدا پرچمدار عزت، سربلندی و سند افتخار ملت ایران هستند. طبق فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) نباید یاد و خاطره شهدای منا به فراموشی سپرده شود. دیدار با خانواده این عزیزان برای زنده نگه داشتنی یاد آنان و حادثه دردناک مناست.

وی افزود: مظلومیت شهدای منا از شهدای هشت سال جنگ تحمیلی نیز بیشتر است.

حجت‌الاسلام الفتی نیز در این دیدار بیان کرد: مقام شهادت در خانه خدا بالاترین مقامی است که یک انسان می‌تواند به آن نائل شود، شهید گمارلو انسان شریفی بود که لیاقت رسیدن به چنین جایگاهی را داشت.

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: ارتش جمهوری اسلامی شهدا ارتش پدافند هوایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۱۳۸۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار با خانواده شهید مرزبان حسن بادامکی

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان، فرمانده مرزبانی استان در دیدار با خانواده شهید مرزبان حسن بادامکی در خراسان جنوبی، گفت: از بزرگ‌ترین آرمان‌های شهدا، اعتلای ارزش‌های بلند اسلام و پاسداری از دستاورد‌های شکوهمند انقلاب اسلامی است.
سردار شجاعی با بیان اینکه راه شهدا تا رسیدن به تا رسیدن به اهداف عالی نظام مقدس ادامه خواهد داشت، افزود: شهدا و خانواده شهدا از ارزش‌های معنوی انقلاب اند و پیشرفت فرهنگی، اجتماعی و سیاسی کشور مدیون خون شهدا است.
شهید ستوانیکم حسن بادامکی از مرزبانان غیور و سلحشور هنگ مرزی سراوان بود که ۲۶ اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۲ در درگیری با اشرار مسلح به شهادت رسید.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تجلیل از معلمین فرزندان شهدا و بسیجی بمناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و هفته معلم
  • تقدیر از خانواده های شهدای فاطمیون در البرز
  • تلاش آمریکا برای احیای یک طرح شکست خورده علیه ایران
  • دیدار با خانواده شهید مرزبان حسن بادامکی
  • عملیات «وعده صادق» بخش کوچکی از توان نظامی ایران بود
  • همدلی نیروهای مسلح مثال‌زدنی است
  • آمریکایی‌ها انتظار این انتقام را نداشتند
  • ۳۰ برنامه در هفته عقیدتی و سیاسی در همدان برگزار می‌شود
  • بیش از ۵۰ مربی و معلم خوزستانی با رهبری دیدار می‌کنند
  • اجرای بیش از ۱۰ عنوان برنامه در هفته عقیدتی و سیاسی مهرستان