Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام سیدمحسن محمودی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: دهه سوم ماه صفر، مصادف با رحلت نبی مکرم اسلام حضرت محمد مصطفی(ص)، شهادت امام حسن مجتبی(ع) و شهادت امام رضا(ع) است و مردم خداجو و ولایت‌مدار استان تهران همچون سال‌های قبل، این ایام سوگواری را با برپایی مراسم عزاداری و قرائت زیارت نبی مکرم اسلام و ائمه اطهار سپری می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار کرد: با توجه به شرایط ویژه استان تهران در شیوع ویروس کرونا، امسال برنامه متمرکز عزاداری همچون سال‌های قبل در شهرستان‌های استان تهران برگزار نمی‌شود و عاشقان خاندان عصمت و طهارت، با برپایی مجالس عزا در منازل و قرائت زیارت پیامبر اسلام از دور، علاوه بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی، در سوگ رحلت حضرت محمد مصطفی(ص) عزاداری می‌کنند.
وی تصریح کرد: برپایی مراسم باشکوه اربعین حسینی و زیارت اربعین از دور، تجربه بسیار خوبی را در اقامه عزاداری پیش پای مردم قرار داد ، مراسمی که طی آن، آحاد مردم با قرائت زیارت اربعین در منازل و حضور در اماکن روباز، این روز با شکوه را که نمایشی از عزت و اقتدار جهان اسلام است زنده نگاه داشتند.
محمودی افزود: توجه هیأت های عزاداری در رعایت پروتکل‌های بهداشتی در ایام محرم و اربعین قطعا در دهه سوم ماه صفر نیز به برپایی با شکوه مراسم عزاداری رحلت پیامبر اسلام و شهادت امام حسن و امام رضا علیهم السلام منجر می‌شود.
روز ۲۸ صفر سالروز رحلت نبی مکرم اسلام و شهادت امام حسن مجتبی(ع) و روز ۲۹ صفر روز شهادت امام رضا(ع) است.
 

برچسب‌ها شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ورامین اختصاصی ایرنا پیامبر اکرم پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ورامین اختصاصی ایرنا پیامبر اکرم شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ورامین اختصاصی ایرنا پیامبر اکرم اخبار کنکور نبی مکرم اسلام استان تهران شهادت امام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۱۴۰۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم دسته روی عزاداری شهادت امام صادق(ع) در شهر توپ آغاج

دریافت 24 MB

تصویربردار: ناصر عباسعلی‌نیا

کد خبر 6096424

دیگر خبرها

  • برپایی مراسم عزاداری شهادت امام جعفر صادق (ع) در کیش
  • سلام من به مدینه، به غربت صادق (ع)
  • (عکس) گِل‌مالی قمی‌ها در مراسم عزاداری شهادت امام صادق(ع)
  • مراسم دسته روی عزاداری شهادت امام صادق(ع) در شهر توپ آغاج
  • مراسم عزاداری شهادت امام صادق(ع) در رودسر
  • برپایی دسته‌های عزاداری شهادت امام جعفر صادق (ع) در یزد
  • زیارت بقیع در سالروز شهادت صادق آل محمد (ص)
  • برپایی آیین های عزاداری شهادت حضرت امام جعفر صادق (ع) در مازندران
  • برپایی مراسم دسته‌روی عزاداری امام جعفر صادق(ع) در بجنورد
  • مراسم عزاداری شب شهادت امام صادق(ع) در اردستان