Web Analytics Made Easy - Statcounter

سایت ترانفسر مارکت ۱۰ بازیکن ارزشمند آسیایی شاغل در لیگ های معتبر اروپا را معرفی کرد.

به گزارش ایمنا، سایت «ترانفسر مارکت» که یکی از وبسایت های معروف در قیمت گذاری بازیکنان است، در جدیدترین به روز رسانی خود، به معرفی ۱۰ بازیکن با ارزش قاره کهن که در لیگ‌های اروپایی شاغل هستند پرداخت.

در این لیست ۱۰ نفره نام سردار آزمون (مهاجم زنیت روسیه) با ارزش ۱۸ میلیون یورو رده پنجم و مهدی طارمی (مهاجم پورتو پرتغال) با ارزش ۱۰ میلیون یورو حضور داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

*لیست ۱۰ بازیکن با ارزش آسیایی در لیگ‌های اروپایی به ترتیب زیر است:

۱- سون (تاتنهام) = ۶۴ میلیون یورو

۲- کوبی (ویارئال) = ۳۰ میلیون یورو

۳- کانگ این لی (والنسیا) = ۲۰ میلیون یورو

۴- تومیاسو (بولونیا) = ۱۸ میلیون یورو

۵- سردار آزمون (زنیت) = ۱۸ میلیون یورو

۶- هوانگ (لایپزیش) = ۱۵ میلیون یورو

۷- کامادا (فرانکفورت) = ۱۲ میلیون یورو

۸- ناکاجیما (پورتو) = ۱۲ میلیون یورو

۹- مینامینو (لیورپول) = ۱۰ میلیون یورو

۱۰- مهدی طارمی (پورتو) = ۱۰ میلیون یورو

کد خبر 449490

منبع: ایمنا

کلیدواژه: سردار آزمون فوتبال اروپا تیم ملی فوتبال ایران کنفدراسیون فوتبال آسیا مهدی طارمی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق میلیون یورو ۱۰ بازیکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۱۴۰۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساعت پخش بازی آاس رم و بایر لورکوزن امروز پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ آزمون سخت یاران سردار

زی‌سان: دو تیم فوتبال آاس رم و بایر لورکوزن از سری رقابت‌های دور رفت مرحله نیمه نهایی لیگ اروپا ساعت ۲۲:۳۰ دقیقه امشب در ورزشگاه المپیک رم به مصاف هم خواهند رفت. بازی دو تیم در حالی برگزار می‌شود که بایر لورکوزن هنوز در این فصل نباخته و رم و یاران آزمون چالش سختی در برابر این تیم دارند. این دو تیم در فصل گذشته لیگ اروپا در نیمه نهایی در برابر هم قرار گرفته بودند که بازی رفت دو تیم با نتیجه یک بر صفر به سود رم و بازی برگشت با نتیجه تساوی صفر صفر به پایان رسیده بود و رم تحت هدایت مورینیو به فینال اروپا صعود کرد..

tags # آ اس رم سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • سردار آزمون رخ به رخ غول آشنا
  • ساعت پخش بازی آاس رم و بایر لورکوزن امروز پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ آزمون سخت یاران سردار
  • پیشنهادات سردار آزمون از لالیگا، سری‌آ و لیگ برتر انگلیس
  • موضع رسمی باشگاه لورکوزن درباره سردار آزمون
  • موضع رسمی لورکوزن درباره سردار آزمون
  • موضع رسمی لورکوزن درباره دشمنی به نام سردار آزمون
  • وضعیت نامشخص آزمون و ۵ بازیکن رم در پایان فصل
  • طارمی دومین رئیسش در پورتو را می‌بیند
  • خبر خوشحال‌کننده برای سردار آزمون از پایتخت ایتالیا
  • خبر خوش برای سردار آزمون؛ جدایی احتمالی 2 ستاره رم!