Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@15:38:29 GMT

پیکر شهید سلمانیان پنجشنبه در کرج تشییع می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۱۴۲۶۵

پیکر شهید سلمانیان پنجشنبه در کرج تشییع می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از بنیاد شهید و امور ایثارگران البرز، سلیمان رستمیان اظهار کرد: پیکر پاک شهید مدافع حرم استان البرز حجت‌الاسلام‌والمسلمین «مجید سلمانیان» از شهدای خان‌طومان صبح پنج‌شنبه ۲۴ مهرماه از ساعت ۹ هم‌زمان با ایام عزاداری رحلت پیامبر اکرم (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و استفاده از ماشین از سپاه امام حسن مجتبی (ع) به سمت میدان شهدا تشییع می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مراسم وداع با پیکر وی نیز از ساعت ۸ الی ۹ صبح همان روز در سپاه امام حسن مجتبی علیه‌السلام استان البرز برگزار می‌شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز بیان کرد: پیکر پاک این شهید والامقام پس از تشییع برای خاک‌سپاری به امام‌زاده طاهر (ع) منتقل و در گلزار شهدای این مکان مقدس به خاک سپرده می‌شود.

وی در پایان متذکر شد: شهادت مزد مجاهدت صادقانه و عاشقانه است، کشور ما در تمامی عرصه‌ها مدیون خون شهدای والامقام در تمامی عرصه‌ها بوده و خواهد بود، انقلاب اسلامی با رشادت‌های شهدای مدافع حرم تداوم یافت و امروز باید بتوانیم از ارزش‌هایی که این کبوتران خونین بال برای حفظ آن جان خود را هدیه دادند پاسداری کنیم.

شایان‌ذکر است شهدای تفحص شده خان‌طومان امروز با حضور در مشهد مقدس مشرف به زیارت امام رئوف حضرت علی ابن موسی‌الرضا (ع) شدند. شهید والامقام حجت‌الاسلام‌والمسلمین «مجید سلمانیان» متولد اردیبهشت ۱۳۶۷، هفدهم اردیبهشت‌ماه سال ۱۳۹۵، در دفاع از حرم آل‌الله در خان‌طومان به شهادت رسید و پیکرش به کشور بازنگشته بود.

کد خبر 5046436

منبع: مهر

کلیدواژه: خان طومان بنیاد شهید و امور ایثارگران ویروس کرونا اربعین 99 شیراز اربعین حسینی آمار کرونا شیوع کرونا بوشهر گرگان مجلس شورای اسلامی شهرکرد کرمانشاه ستاد ملی مقابله با کرونا خطبه های نماز جمعه بارش باران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۱۴۲۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت پدر به خانه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ پیکر پاک شهید محمدشفیع فیضی‌زاده از شهدای جاویدالاثر استان ایلام پس از ۴۱ سال گمنامی شناسایی شد.
پیکر پاک این شهید والامقام در آن سوی مرز مهران و در مناطق عملیاتی زرباطیه عراق تفحص شده است.
این شهید در عملیات والفجر۳، سال ۱۳۶۲ به شهادت رسیده است.
پیکر این شهید بزرگوار در پی تفحص‌های انجام گرفته در منطقه کشف شد و برای تشخیص هویت به معراج شهدای تهران انتقال یافت.
مراسم تشییع پیکر این شهید گرانقدر متعاقباً از طریق رسانه‌ها اعلام می‌شود.
 این شهید دوران هشت سال دفاع مقدس، سال ۱۳۲۷ در روستای چشمه پهن بخش کارزان شهرستان سیروان متولد شد.
پیش از این ایلام دارای ۶۹ شهید جاویدالاثر بود. شهیدان مرادحاصلی، زرگوش، محمدیان، چناری و غیوری زاده نیز از شهدای گمنامی بودند که پیکر پاک آنان تفحص و شناسایی شد.
در سال ۱۴۰۰ هویت ۲ نفر از شهدای گمنام مدفون در استان ایلام، شامل: شهید سیدابوالفضل حسنی ساکن استان تهران و مدفون در شهرستان بدره و شهید قاسم شاه ولدی از استان مرکزی و مدفون در دانشگاه آزاد ایلام نیز شناسایی شدند.
دی. ان.‌ای و آزمایش‌های ژنتیکی و هویتی بستگان نزدیک همه شهدای گمنام استان ایلام استخراج و ذخیره سازی شده است.

دیگر خبرها

  • پایان انتظار ۴۲ساله خانواده شهید در اصفهان
  • اجلاسیه ۹۲ شهید والامقام شهرستان باشت برگزار می شود
  • دعوت از مردم برای شرکت در اجلاسیه ۹۲ شهید والامقام شهرستان باشت
  • هویت ۸ شهید در استان فارس شناسایی شد
  • شناسایی پیکر مطهر شهید جهانگیر بیات پس از ۴۱ سال
  • تشییع و خاکسپاری پدر شهید والامقام عباس چاه کبوتری در گرگان
  • تفحص پیکر پاک شهید «محمدشفیع فیضی‌زاده» پس از ۴۱ سال
  • بازگشت پدر به خانه
  • تشییع پیکر پدر شهید دوران دفاع مقدس در سراب
  • تشییع و تدفین چهار شهید گمنام در ایام شهادت امام صادق(ع) در استان کرمان