Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، روز گذشته (۲۰ مهر) کیفیت هوا در تهران با شاخص میانگین ۱۱۰ در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس قرار داشت و نخستین روز آلوده در پاییز امسال رقم خورد همچنین بر اساس پیش‌بینی‌های انجام شده در شرکت کنترل کیفیت هوا انتطار می‌رود که تا فردا (۲۲ شهریور) بر غلظت آلاینده‌ها به ویژه ذرات معلق افزوده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آلودگی هوا در تهران بر اثر افزایش غلظت ذرات معلق کمتر از ۲.۵ میکرون درحالی آغاز شده است که بر اساس آخرین اطلاعات سازمان جهانی بهداشت ویروس کرونا می‌تواند از طریق این ذرات معلق منتقل شود و از این‌رو آلودگی هوا امکان ابتلا به کرونا را افزایش می‌دهد. حسین شهید زاده - مدیر عامل شرکت کنترل کیفیت هوای تهران - به ایسنا گفته است: از آنجایی که ارتباط مستقیمی بین آلودگی هوا و شیوع بیماری کووید ۱۹ وجود دارد باید تمهیدات لازم برای کنترل و مدیریت آلودگی هوا در شش ماهه دوم امسال اندیشیده شود.

به گفته وی اجرای مرحله سوم "طرح کاهش" که برای ورود خودروها به محدوده طرح ترافیک شرط دریافت معاینه‌فنی برتر را گذاشته است، می‌تواند در راستای کنترل آلودگی هوا در این ایام موثر باشد.

به گزارش روابط عمومی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، به دلیل آنکه آلودگی هوا و شیوع بیشتر بیماری کووید ۱۹ می‌تواند سلامت تمام افراد جامعه را تحت تاثیر قرار دهد، توصیه می‌شود که کلیه شهروندان از ترددهای غیر ضروری با وسایل نقلیه شخصی خودداری کنند و تاجایی که امکان دارد این ایام را در منزل سپری کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1076637 برچسب‌ها آلودگی هوا ویروس کرونا شرکت کیفیت هوا ی تهران

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: کرونا کرونا آلودگی هوا ویروس کرونا شرکت کیفیت هوا ی تهران آلودگی هوا کیفیت هوا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۱۴۲۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کیفیت‌سنجی بیش از ۳۵ هزار تُن انواع کود وارده به استان گلستان

سید صمد ضیائی در خصوص نظام کنترل کیفیت کود‌های وارداتی و تولید داخل توسط شرکت خدمات حمایتی کشاورزی کشور گفت: علاوه بر آنکه ثبت کود توسط مؤسسه تحقیقات آب و خاک انجام می‌شود، طرحی در کل کشور ازسوی دفتر مرکزی این شرکت به اجرا گذاشته می‌شود تا کل فرآیند را تحت کنترل درآورد.

وی افزود: پارسال از ۱۹۲ پارت، درمجموع ۳۵ هزار و ۷۲۵ تُن انواع کود‌های ازته، فسفاته و پتاسه توسط تیم نمونه برداری انجام و نمونه پس از پلمپ به مرکز تحقیقات کاربردی نهاده‌های کشاورزی شرکت خدمات حمایتی کشاورزی کشور ارسال شد.

ضیائی به بیان اهمیت نظام کنترل کیفی نهاده‌های کشاورزی در این شرکت تاکید کرد: با این روش خواهیم فهمید که کودشیمیایی در کجا تولید، توزیع و به چه ترتیبی حمل می‌شود، تا اثرات مثبت آن بتواند به همه بهره‌برداران تعمیم داده شود.

وی گفت: این نظام همچون گواهی‌های ایزو که کاملاً استاندارد هستند، کمک می‌کند تا محموله‌های کودی، در صحت و سلامت تولید شود و سپس به دست بهره‌برداران برسد.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • شاخص آلودگی هوای اصفهان امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ + آخرین وضعیت
  • کیفیت‌سنجی بیش از ۳۵ هزار تُن انواع کود وارده به استان گلستان
  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص به تفکیک مناطق
  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص به تفکیک مناطق
  • افزایش ذرات معلق هوا در پایتخت
  • افزایش ذرات معلق هوا در آسمان پایتخت
  • هوای پایتخت در مرز آلودگی ؛ وضعیت کیفیت هوای شهرستان‌های استان تهران + عکس
  • شاخص آلودگی هوای اصفهان امروز پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ + آخرین وضعیت
  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص به تفکیک مناطق
  • شاخص آلودگی هوای اصفهان امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ + آخرین وضعیت