Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی (ایسکانیوز)، مهدی دسینه رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد قشم با حمیدرضا مومنی رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم دیدار و گفت وگو کرد.

 دسینه در این دیدار از برنامه ریزی به منظور تأسیس کلینیک تخصصی پزشکی و دندانپزشکی در دانشگاه آزاد اسلامی قشم خبر داد و گفت: دانشگاهها علاوه بر تأثیرگذاری در ارتقاء سطح آموزشی و حمایت از طرحهای پژوهشی موظف به انجام اقداماتی در راستای تأثیر علم بر حوزه های اجتماعی و جامعه محلی نیز هستند، به همین منظور طرح احداث مرکزی تحت عنوان دانشکده پزشکی و پیراپزشکی به همراه کلینیک تخصصی با هدف بهره مندی از ظرفیت های این واحد به ویژه فارغ التحصیلان دانشکده بین الملل پزشکی برنامه ریزی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: دانشگاه آزاد اسلامی قشم به عنوان بزرگترین نهاد آموزشی تحصیلات تکمیلی جنوب کشور با بیش از 75 رشته در دوره دکتری تخصصی و کارشناسی ارشد و 15 هزار فارغ التحصیل در 29 سال فعالیت خود تأثیر فوق العاده ای در ارتقای سطح علمی و فرهنگی منطقه گذاشته است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد قشم اظهار داشت: یکی از مهمترین رویکردهای این دانشگاه جذب رشته هایی کاربردی با هدف پرورش نیروی انسانی متخصص، هماهنگ با سیاست های تدوین شده و پتانسیل های موجود در منطقه است.

استفاده از ظرفیت های علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد قشم در حوزه شیلات

حمیدرضا مومنی رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم نیز در این دیدار گفت: مسئولان، قشم را به عنوان یکی از قطب های اصلی شیلات کشور پذیرفته اند، لذا بهره مندی از این فرصت مستلزم برنامه ریزی و استفاده از ظرفیت های علمی و دانشگاهی به خصوص دانشگاه آزاد اسلامی قشم است.

وی افزود: دستیابی به برخی اهداف بلندمدتو علمی در حوزه های گوناگون نیازمند ساختار و بسترهای مناسب در دانشگاه و فضاهای علمی است که خوشبختانه در این زمینه دانشگاه آزاد اسلامی واحد قشم با تجهیز و توسعه بخشهای گوناگون، به ویژه آزمایشگاههای پژوهشی و تحقیقاتی این مهم را فراهم کرده است.

مؤمنی اظهار کرد: مطالعه، آسیب شناسی و برنامه ریزی مدون و دقیق یکی از نیازهای اصلی حرکت به سوی توسعه پایدار در جزیره قشم است که با استفاده از داشته های علمی و آزمایشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی قشم، می توان با سرعت بیشتری این مسیر را طی کرد.

مدیرعامل منطقه آزاد قشم با تأکید بر ضرورت تربیت نیروی انسانی ماهر و توانمند در جزیره، تصریح کرد: تربیت نیروی انسانی ماهر و متخصص یکی از اولویت ها و برنامه های اصلی سازمان منطقه آزاد قشم است که برای رسیدن به این امر، همکاری با دانشگاه ها، به ویژه دانشگاه آزاد اسلامی در دستور کار قرار دارد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: سازمان منطقه آزاد قشم آماده همکاری و همراهی با دانشگاه آزاد اسلامی واحد قشم برای انجام کارهای علمی و پژوهشی، راه اندازی کلینیک تخصصی پزشکی و رسیدن به اهداف مشترک است.

انتهای پیام/

حمید انصاری کد خبر: 1076635 برچسب‌ها مهدی دسینه دانشگاه آزاد اسلامی قشم منطقه آزاد قشم کلینیک پزشکی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: دانشگاه آزاد اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی قشم منطقه آزاد قشم کلینیک پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد قشم دانشگاه آزاد اسلامی قشم سازمان منطقه آزاد قشم کلینیک تخصصی برنامه ریزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۱۴۲۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمانی تیم والیبال کارکنان دانشگاه آزاد میانه در مسابقات منطقه دو شمال‌غرب کشور

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، تیم والیبال کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد میانه در مسابقات قهرمانی کارکنان و استادان منطقه دو شمال‌غرب کشور با اقتدار به مقام قهرمانی رسید.

در این دوره از مسابقات، تیم‌های واحد‌های دانشگاهی تبریز، ارومیه، میانه و بناب به صورت دوره‌ای به مدت سه روز باهم به رقابت پرداختند که در نهایت تیم دانشگاه آزاد اسلامی واحد میانه در هر سه بازی خود توانست با نتایج دو بر صفر و بدون باخت حریفان خود را شکست داده و به مقام قهرمانی برسد.

تیم‌های واحد تبریز و واحد ارومیه نیز به ترتیب رتبه‌های دوم و سوم را از آن خود کردند.

تیم والیبال کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی میانه با کسب عنوان قهرمانی به مسابقات کشوری که از تاریخ ۲۹ اردیبهشت‌‌ماه در واحد اراک برگزار می‌شود، اعزام می‌شود.

مسابقات والیبال کارکنان و استادان منطقه دو دانشگاه آزاد اسلامی به همت اداره‌کل تربیت‌بدنی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز برگزار شد.

سیروس منصوری، سیامک وفاییان، علی صدری، سهیل قندچی، سعید اکبری، رضا غیابی و ابراهیم مسیبی بازیکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد میانه را تشکیل می‌دادند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نشست تخصصی کمیته امداد استان گلستان با دانشگاه آزاد اسلامی برگزارشد
  • بابل قهرمان مسابقات بدمینتون منطقه ۳ دانشگاه آزاد شد
  • ۱۰ عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی به مرتبه استادی ارتقا یافتند
  • ۱۰ عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی به مرتبه استادی ارتقا یافتند
  • تشکیل کارگروه‌ تخصصی مشترک بین دانشگاه آزاد و شورای شهر زرقان
  • اراک قهرمان مسابقات تنیس روی میز منطقه ۵ دانشگاه آزاد شد
  • تألیف کتاب«روش تحقیق در مدیریت» توسط عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد
  • قهرمانی تیم والیبال کارکنان دانشگاه آزاد میانه در مسابقات منطقه دو شمال‌غرب کشور
  • تحصیل در دانشگاه آزاد ممسنی با کمترین هزینه/ تعامل با شهرداری نورآباد براساس رویکرد فناوری
  • سروری‌مجد: مدارس عالی مهارتی برای رفع نیاز صنایع تأسیس می‌شوند