Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-01@04:26:23 GMT

ذوق زدگی منچستری ها از فرم بدنی کاوانی (عکس)

تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۱۴۵۶۹

ادینسون کاوانی این روزها انفرادی مشغول تمرین است تا زمانی که به تمرینات گروهی یونایتد اضافه می شود در بهرین فرم باشد.

به گزارش "ورزش سه"، ادینسون کاوانی که در دو فصل گذشته با چند مصدومیت ریز و درشت روبرو بوده و از ماه مارس و پس از وقفه لوشامپیونا به دلیل کرونا نیز از میادین به دور است در آخرین روز نقل و انتقالات تابستانی بود که به یونایتد پیوست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او که از تیم های مختلفی پیشنهاد داشت، در نهایت تصمیم گرفت فوتبالش را در لیگ برتر و باشگاه منچستریونایتد ادامه دهد.

 

کاوانی حاضر نشد قراردادش را با پی اس جی به منظور حضور در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان تمدید کند وپس از نیمه تمام ماندن لیگ فرانسه عملا 7 ماه است که فرصت حضور در میادین را نداشته است و به دلیل بودن در قرنطینه دو هفته ای هنوز نتوانسته به تمرینات تیم جدیدش هم اضافه شود اما او در چند روز اخیر با انتشار تصاویری از خود هنگام تمرینات سخت بدنسازی در استوری اینستاگرامش، هواداران یونایتد را به وجد آورده است.

او در جدیدترین استوری خود عکس زیر را منتشر کرد و نوشت:« ادامه می دهیم.»

 

 

 

 

این تصویر بازخورد مثبتی هم میان منچستری ها داشت. یکی از هواداران یونایتد نوشته است:« خدای من، لیگ برتر هنوز آماده پذیرش کاوانی نیست.»

دومی نوشت:« کاوانی از همه بازیکنان یونایتد آماده تر به نظر می رسد.» سومی هم گفت:« به شما گفته بودم که او بدن یک 23 ساله را دارد و مهم نیست که 33 سالش است.» چهارمی هم به شوخی نوشته:« سیکس پک های کاوانی از تعداد امتیازات یونایتد در لیگ برتر بیشتر است.»

 

به انتقال کاوانی انتقادات زیادی وارد شده است و خیلی ها معتقدند که یونایتد به جای پرداخت 11 میلیون یورو دستمزد به یک مهاجم 33 ساله بهتر بود یک مدافع میانی جذب می کرد اما به نظر می رسد کاوانی در حال نفوذ به قلب های هواداران است و با زدن چند گل می تواند انتقادات را به تحسین تبدیل کند.

 

 

منچستر یونایتد ادینسون کاوانی پاری سن ژرمن

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: منچستر یونایتد ادینسون کاوانی پاری سن ژرمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۱۴۵۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تردید در یونایتد: احتمال بازگشت ستاره جنجالی

به گزارش "ورزش سه"، گرینوود در پنجره نقل و انتقالات تابستانی سال گذشته منچستر یونایتد را ترک کرد و به صورت قرضی با قرارداد یک ساله به ختافه پیوست و از زمان حضور در این تیم توانست به یکی از مهره‌های کلیدی و موثر آنها تبدیل شود.

عملکرد خوب و در رقابت‌های این فصل لالیگا توجه چند باشگاه بزرگ اروپایی مانند بارسلونا و اتلتیکو مادرید و همچنین یوونتوس را جلب کرد و گفته شده بود که مذاکراتی با مدیر برنامه او از سوی این سه باشگاه انجام شده است اما حالا به نظر می‌رسد که یونایتد برنامه دیگری برای این بازیکن دارد.

روزنامه تایمز خبر داده است که این ستاره انگلیسی توانسته است بار دیگر توجه مدیران یونایتد را جلب کند و اگر پیشنهاد بسیار قابل توجهی برای او به دست آنها نرسد، این احتمال وجود دارد که او بار دیگر به اولدترافورد برگردد.

سر جیم راتکلیف، مالک منچستریونایتد، پیش از این به این موضوع اشاره کرده و مدعی شده بود که هنوز هیچ تصمیمی درباره آینده گرینوود گرفته نشده است. هرچند شرایط مالی یونایتد و قوانین فرپلی مالی باعث شده است که احتمال فروش چند بازیکن از جمله او در این تابستان وجود داشته باشد.

دیگر خبرها

  • لواندوفسکی: بارسلونا را ترک نخواهم کرد
  • جذب نخبگان در دانشگاه فرهنگیان
  • چه کنیم آلزایمر نگیریم؟
  • کار تن‌هاخ در یونایتد با اخراج رونالدو تمام شد!
  • کل منچستریونایتد برای فروش غیر از سه بازیکن!
  • تردید در یونایتد: احتمال بازگشت ستاره جنجالی
  • برای عمر طولانی‌تر از پله‌ها بروید
  • ستاره یونایتد: بکام منبع الهام من است
  • شگفت‌زدگی خارجی‌ها از دستگاه ایرانی درمان سرطان
  • انتقاد شدیدالحن از حکم اعدام توماج | کسانی عمدا حیثیت نظام را بر باد می‌دهند؟