Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، حسین حسن نژاد عصر روز دوشنبه در نشست شورای اطلاع رسانی استان افزود :  به نظر می رسد برخی به دنبال نسبت دادن تمام مشکلات کشور به این دولت هستند.
معاون سیاسی ، اجتماعی و امنیتی استاندار مازندران گفت : متاسفانه با وجود تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی بر هماهنگی و همدلی قوای سه گانه در شرایط سخت تحریم و کرونا در خدمت رسانی به  مردم ، باز هم هجمه ها به دولت ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود : نسبت دادن تمام مشکلات کشور به دولت آن هم به بهانه انجام وظیفه نظارتی پذیرفتنی نیست و اگر قرار است اظهار نظر و حتی ایرادی به عملکرد دولت در چارچوب وظیفه نظارتی صورت گیرد ، باید در جهت اصلاح امور باشد.

حسن نژاد گفت : کشور در شرایط سخت کرونایی و تحریم قرار دارد و برای رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم همه ما باید در کنار یکدیگر برای برون رفت از مشکلات موجود راهکار ارایه بدهیم و با هجمه ها انرژی دولت برای خدمات رسانی به مردم به هدر خواهد رفت.
رییس شورای اطلاع رسانی استان مازندران تاکید کرد : دولتمردان از نقد و انتقاد سازنده به قصد تصحیح امور استقبال می کنند و انتقاد سازنده باعث تصمیم گیری درست مدیران خواهد شد، ولی نظراتی که این روزها در مورد عملکرد دولت بیان می شود بیشتر حمله و هجمه به دولت و نوشتن تمام مشکلات کشور به پای این دولت معنا می دهد.
وی با اشاره به این که ظاهرا هجمه به دولت ها در سال پایانی کارشان در کشور ایپدمی شده است ، افزود : تمام دولت های پس از جنگ اعم از سازندگی ، اصلاحات و مهرورزی با هجمه مواجه بودند ، ولی دولت تدبیر و امید و روحانی رکوردار چنین هجمه هایی است.

انتقاد از سکوت مدیران دولتی در برابر هجمه به دولت 
معاون استاندار مازندران از سکوت مدیران دستگاه های دولتی نسبت به هجمه هایی که به دولت از سوی مخالفان صورت می گیرد ، انتقاد کرد و اظهار داشت : به نظر می رسد مدیران دستگاه های اجرایی جاهایی که هجمه ها به دستگاه مدیریتی آنها را شامل می شود، سریع پاسخ می دهند، ولی چنانچه این انتقاد و هجمه به عملکرد دولت در هر حوزه ای باشد ، سکوت پیشه می کنند.
حسن نژاد افزود : این در حالی است که مدیران دستگاه های اجرایی باید به هجمه هایی که به دولت می شود ، بیشتر از دفاع از عملکرد دستگاه تحت مدیریتشان پاسخ بدهند و  اجازه ندهند که برخی با حمله بی مبنا به دولت و بدون در نظر گرفتن شرایط تحریمی و کرونایی ، تمام دستاوردهای مثبت را زیر سئوال ببرند و باعث ناامیدی مردم از نظام شوند.
وی یادآور شد : اگر چه این روزها برای اخبار منفی و هجمه به دولت گوش شنوای بیشتری در جامعه  وجود دارد ، ولی مدیران ما وظیفه دارند که عملکردهای مثبت دولت را برای مردم بیان کنند و چنانچه کوتاهی و یا اشکال و کم کاری نیز وجود داشت، از مردم عذرخواهی نمایند.
حسن نژاد گفت : همه ما به عنوان  مدیران استانی ، مجری سیاست های دولت هستیم و نباید نسبت به هجمه هایی که به عملکردمان صورت می گیرد، سکوت پیشه کنیم ، بلکه باید با پاسخگویی درست و دفاع مناسب  در راستای  تنویر افکار عمومی تلاش نماییم .

رییس شورای اطلاع رسانی استان مازندران نقش این شورا را در تنویر افکار عمومی و بیان عملکرد دولت موثر دانست و اظهار داشت : ما باید با بهره گیری از نیروهای کارشناس در امور اطلاع رسانی و خبری نواقصی را که بر سر راه بیان عملکرد دولت به مردم وجود دارد ، کاهش دهیم.
حسن نژاد پیشنهاد کرد : کمیته کارشناسی باید در این زمینه تشکیل شود تا قدرت تجزیه و تحلیل مسایل روز و بیان درست عملکرد دولت را در قالب عامه پسند داشته باشد و اعضای این کمیته باید به بدنه شورای اطلاع رسانی اضافه شوند تا بتوانند مشکلات اطلاع رسانی عملکرد دولت به افکار عمومی را کاهش دهند.
دبیر شورای اطلاع رسانی استان مازندران نیز در این نشست ضمن بیان عملکرد رسانه های استان در حوزه اطلاع رسانی ، خواهان کمک به دست اندرکاران این حوزه شد و گفت : با وجود شیوع ویروس کرونا و بروز مشکلات برای حوزه رسانه ای همانند سایر بخش های اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی ، خبرنگاران همچنان نقش اطلاع رسانی خود را به درستی ایفاء می کنند و لحظه ای کارشان را تعطیل نکرده اند.
عباس زارع افزود : باید با تدوین راهکار قانونی در دوران کرونایی به حوزه رسانه ای اعم از مکتوب ، مجازی و خبرگزاری ها کمک کرد تا آنها بتوانند نقش خود را در تنویر افکار عمومی بویژه بیان عملکرد دولت به مردم برای ایجاد امید و نشاط در جامعه ایفاء کنند.

حدود ۵۰۰ روزنامه محلی ، پایگاه اطلاع رسانی ، نمایندگی روزنامه های سراسری  و خبرگزاری های ملی با بیش از ۸۰۰ خبرنگار در استان مازندران کار اطلاع رسانی را انجام می دهند.
 

برچسب‌ها استانداری مازندران مازندران دولت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استانداری مازندران مازندران دولت استانداری مازندران مازندران دولت اخبار کنکور شورای اطلاع رسانی استان استان مازندران هجمه به دولت افکار عمومی عملکرد دولت هجمه هایی حسن نژاد هجمه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۱۴۷۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چرا در پارک لاله حصار کشیده شده/ شهردار تهران اطلاع‌رسانی درست انجام دهد

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، سوده نجفی عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران در دویست و سی و سومین جلسه شورا در تذکری با تبریک روز جهانی ماما اظهار داشت: تذکر امروز بنده در خصوص ضرورت تعیین مدیرعامل سازمان میادین میوه و تربار شهرداری تهران است که بعد از تغییرات مدیریتی که در سازمان میادین میوه و تربار صورت گرفت، برای این سازمان از دیماه سال گذشته سرپرستی تعیین شده که هم اکنون نیز در حال فعالیت است. ضمن خسته نباشید به ایشان که عملکرد خوبی در این مدت داشته است، از شهردار تهران می خواهم وضعیت مدیریت این سازمان را تعیین و تکلیف نماید.

وی ادامه داد: لازم است شهرداری به بند "د" ماده ۱۳ اساسنامه سازمان میادین میوه و تربار شهرداری تهران مصوب آبان ۱۴۰۲ در انتصاب فرد مورد نظر مورد توجه کند که در آن قید شده است انتخاب مدیرعامل سازمان از بین افراد واجد شرایط با حداقل مدرک کارشناسی ارشد و داشتن ۵ سال سابقه مدیریتی و اجرایی مرتبط که حداقل ۳ سال آن سابقه کار در شهرداری تهران باشد. سرپرست فعلی سازمان این شرایط را ندارد.

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران در تذکر دیگری گفت: به استناد بند ۲۳ قانون وظایف شوراهای اسلامی است. همانطور که در روزهای اخیر شاهد بودیم بخش قابل ملاحظه‌ای از پارک لاله که گفته می‌شود ۳ هزار متر است توسط شهرداری حصار کشی شده و بر اساس اخباری که به صورت غیر رسمی از شهرداری شنیده‌ایم قرار است در آن مجموعه فرهنگی ساخته شود و تاکید داشتند که ساخت این مجموعه بدون قطع درختان صورت خواهد گرفت.

وی گفت: شهرداری منطقه عنوان می‌کند که این اقدام توسط سازمان بوستان ها صورت گرفته ما نقشی نداشتیم، اما دستور توقف داده‌ایم. سئوال بنده این است وقتی گفته می شود بدون قطع درختان یعنی در این محوطه بزرگ حدود ۳ هزار متر که حصار کشی شده هیچ درختی وجود ندارد.

نجفی ادامه داد: این با واقعیت تطابق ندارند و پارک لاله فاقد فضای این چنینی است که در آن درختان تنومند وجود نداشته باشند. البته گویا ظاهرا با پیگیری‌های اعضای شورا دستور توقف هرگونه اقدامی توسط معاون خدمات شهری صادر شده، اما وجود این حصار و اخباری که در خصوص ساخت و ساز در این پارک منتشر شده است نگرانی هایی برای شهروندان به وجود آورده است.

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران در پایان گفت: از شهردار تهران می خواهم به فوریت نسبت به اطلاع رسانی درست و دقیق نسبت به این موضوع اقدام و دستور دهند تا حصارهایی که در این پارک کشیده شده است را بردارند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ۱۰ سال بعد از طرح تحول سلامت؛ سرمایه‌گذاری‌ بی‌سابقه برای سلامت مردم/ «این طرح نشان داد ظرفیت پاسخ دادن به نیازهای بزرگ کشور وجود دارد»
  • چرا در پارک لاله حصار کشیده شده/ شهردار تهران اطلاع‌رسانی درست انجام دهد
  • لزوم توجه نمایندگان مجلس به نقش دانشگاه در توسعه مازندران
  • سکوت در ماجرای سنگلج جایز نیست!
  • وزارت رفاه: تا هفته آینده، برنامه دولت برای نحوه تداوم طرح کالابرگ اعلام می‌شود
  • خبر مهم وزارت رفاه درباره ادامه طرح کالابرگ / جزئیات برنامه دولت برای تداوم طرح فجرانه
  • طعنه سنگین حسن روحانی به شورای نگهبان و دولت رئیسی / باید حسرت انتخابات کشور‌های همسایه را بخوریم!
  • طعنه سنگین روحانی به شورای نگهبان و دولت؛ باید حسرت انتخابات کشور‌های همسایه را بخوریم!
  • تاکید بر اهمیت اطلاع رسانی در خصوص فضای مجازی
  • دولت بزرگ‌ترین کنش‌گر رسانه‌ای و ارتباطی در کشور است