Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-02@02:35:53 GMT

عامل تخریب خودروهای جنوب غربی تهران دستگیر شد 

تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۱۴۸۱۴

عامل تخریب خودروهای جنوب غربی تهران دستگیر شد 

به گزارش ایرنا از اعلام پایگاه اطلاع رسانی پلیس تهران بزرگ، سرهنگ یزدان سلیمان آبادی روز دوشنبه اظهار داشت: شهروندان در تماس با پلیس ۱۱۰ اعلام کردند جوانی در شهرکی در محدوده جنوب غربی تهران با سر و صدا، شیشه های ۵ دستگاه خودروی سواری را تخریب و سپس از محل گریخته است.

وی عنوان کرد: با اعلام این خبر به سرعت تیم عملیات پایگاه دهم پلیس امنیت عمومی پایتخت برای بررسی موضوع و شناسایی عامل تخریب به نشانی اعلامی اعزام و به تحقیقات میدانی و محلی پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام انتظامی خاطر نشان کرد: با بررسی پلیسی و تحقیق از شاهدان عینی ماجرا، ماموران موفق شدند هویت متهم را شناسایی کنند و با اخذ دستور قضائی در روز ۱۹ مهرماه در مخفیگاهش در حوالی میدان قزوین دستگیر و به پایگاه دهم پلیس امنیت عمومی انتقال یافت.

رئیس پایگاه دهم پلیس امنیت عمومی با اشاره به اینکه متهم در بازجوئی های اولیه به جرم ارتکابی خود اعتراف کرده است، گفت: متهم برای سیر مراحل قضائی به دادسرا معرفی شد.

برچسب‌ها شهر تهران پلیس تهران بزرگ ریاست پلیس آگاهی تهران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهر تهران پلیس تهران بزرگ شهر تهران پلیس تهران بزرگ اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۱۴۸۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عامل قدرت نمایی با سلاح سرد در رفسنجان دستگیر شد

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان رفسنجان گفت: فردی که در کمربندی جاده سرچشمه با سلاح سرد قدرت نمایی و فیلم آن در فضای مجازی پخش شده بود، توسط عوامل انتظامی دستگیر شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان و به نقل از روابط عمومی دادگستری رفسنجان، علیرضا محمدی اظهار کرد: در پی انتشار فیلم خشونت‌آمیز فرد شروری در کمربندی جاده سرچشمه که با سلاح سرد قدرت نمایی و به موتورسواران حمله می کرد، موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: مأموران موفق شدند با اقدامات تخصصی و اشراف اطلاعاتی، مخفیگاه متهم را شناسایی و پس از هماهنگی با دادستانی در یک عملیات پلیسی وی را دستگیر کنند.

دادستان رفسنجان تصریح کرد: افرادی که بخواهند با اقدامات مجرمانه خود سعی در قدرت‌نمایی، جلب توجه و اعلام موجودیت کنند بدون اغماض با آن‌ها طبق قانون برخورد و با پایش و رصد مستمر این اقدامات و تحرکات توسط پلیس فرصت عرض اندام از آن‌ها گرفته خواهد شد.

کد خبر 749527

دیگر خبرها

  • مخلان امنیت در مشهد دستگیر شدند
  • عامل قدرت نمایی با سلاح سرد در رفسنجان دستگیر شد
  • ۱۵ متهم تحت تعقیب در خرمشهر بازداشت شدند
  • سازنده صفحه جعلی از یک خواننده معروف در اینستاگرام دستگیر شد
  • اعتراف به ۴۰ فقره سرقت از انباری در شرق تهران
  • دستگیری شرور تیرانداز محله بی‌سیم تهران 
  • دستگیری شرور و عامل تیراندازی در محله بی‌سیم تهران
  • تخریب فنس‌های اطراف اقامتگاه نتانیاهو
  • دستگیری عامل تیراندازی در خفر
  • عامل تیراندازی در خفر دستگیر شد