Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، پس از دریافت پیام‌هایی در مورد دعوت نشدن رتبه‌های برتر به مصاحبه فرهنگیان، این موضوع برای پیگیری به سرویس علمی ارجاع داده شد.



 


متن پیام شهروندخبرنگار؛

دعوت نشدن رتبه های برتر به مصاحبه فرهنگیان

من امسال رتبه ۱۵۰ کنکور انسانی را کسب کردم با اینکه تمام شرایط را داشتم و به غیر از فرهنگیان اولویت دیگری انتخاب نکردم به مصاحبه دعوت نشدم این تنها مشکل من نیست بسیاری از رتبه های برتر همین مشکل را دارند واقعا این چه اوضائی است؟؟لطفا مسئولین رسیدگی کنند اصلا قابل درک نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فقط متاسفم.

 


نتیجه پیگیری خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، در مورد دعوت نشدن رتبه‌های برتر به مصاحبه فرهنگیان را در پیوند (لینک) زیر مشاهده می‌کنید.

 

چرا رتبه برترها به مصاحبه دانشگاه فرهنگیان دعوت نشدند؟ + روش اعتراض
سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور به بیان توضیحاتی درباره علت دعوت نشدن برخی رتبه برتر‌های کنکور سراسری به مصاحبه دانشگاه فرهنگیان پرداخت.

 

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نتیجه پیگیری پیام های مردمی دانشگاه فرهنگیان دعوت نشدن رتبه های برتر به مصاحبه فرهنگیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۱۴۹۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منطقه آزاد ارس در ارزیابی مناطق آزاد کشور در رتبه نخست ایستاد

ایسنا/آذربایجان شرقی در اختتامیه همایش ملی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، سازمان منطقه آزاد ارس در ارزیابی‌ عملکرد سال گذشته به‌عنوان منطقه آزاد برتر شناخته شد.

در اختتامیه همایش ملی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، سازمان منطقه آزاد ارس در ارزیابی‌ عملکرد سال گذشته به‌عنوان منطقه آزاد برتر شناخته شده و مجید کیانی توسط وزرای کشور و امور اقتصاد و دارایی و دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی مورد تقدیر قرار گرفت.‌

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد ارس، همچنین در بخش‌های فرهنگی، اجتماعی و گردشگری، ارتقاء اثربخش نظام اداری و مدیریت منابع و موضوعات حقوقی بین سازمان‌ها نیز ارس حائز رتبه برتر شده است.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • منطقه آزاد ارس در ارزیابی مناطق آزاد کشور در رتبه نخست ایستاد
  • نارضایتی کاربران از ارسال نشدن پیامک بانکی برای تراکنش‌های کمتر از ۳۰ هزار تومان
  • تشکیل دوباره کمیته انضباطی برای حواشی لیگ برتر بسکتبال
  • گفتگو با رتبه اول مستندنگاری جشنواره پژواک
  • احضار عوامل حواشی لیگ برتر بسکتبال به کمیته‌های انضباطی و فنی
  • اختصاص ۱۰ امتیاز رتبه‌بندی به ۵۷۰۹ دانشجو معلم دانشگاه فرهنگیان
  • اعلام زمان انتشار نتایج اولیه کنکور ۱۴۰۳
  • اسلامشهر رتبه برتر مشارکت در بازسازی عتبات عالیات در استان
  • (عکس) استوری اینستاگرامی اوسمار برای محمدحسین میثاقی
  • ۹ رتبه برتر جشنواره سفیران سلامت برای دانش‌آموزان خوزستانی