Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول جدید بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد گنبدکاووس با حضور مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی استان گلستان معرفی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از گنبدکاووس، مراسم تکریم و معارفه مسئولان قدیم و جدید بسیج دانشجویی شهید تولی دانشگاه آزاد اسلامی واحد گنبدکاووس با حضور جمعی از مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی استان گلستان و جواد فرامرزی مسئول بسیج دانشجویی استان برگزار و رضا دادفر به‌عنوان سرپرست جدید حوزه مقاومت بسیج دانشجویی شهید تولی واحد گنبدکاووس معرفی و از تلاش‌های رضا عرب قدردانی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه گنبدکاووس در این مراسم با اشاره به دیدگاه امام خمینی(ره) درباره بسیج دانشجویی و روحانیت گفت: امام‌ راحل ضروری‌ترین تشکل‌ها را بسیج دانشجو و طلبه اعلام و به عنوان پیشگامان انقلاب معرفی کردند و وظیفه ماست که بسیج دانشجویی را به جایگاه واقعی خود برسانیم و نباید بگذاریم جایگاه بسیج در هیچ زمانی خالی بماند.

حجت‌الاسلام محمود ترابی ادامه داد: دانشجویان بسیجی باید در کنار فعالیت‌های جهادی خود از نظر علمی هم نخبه باشند و بسیج دانشجویی با جایگاه علمی که دارد در حل مسائل جامعه و استان گلستان نیز باید مشاور خوبی برای تحلیل‌گران باشد.

حجت‌الاسلام سیدعلی طاهری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان گلستان نیز با اشاره به وضعیت پیش آمده درباره نظام آموزشی جدید در دانشگاه آزاد اسلامی گفت: با وجود کانون‌ها و تشکل‌های موجود در دانشگاه آزاد اسلامی، بسیج از جایگاه ویژه‌ای در هدایت و جذب دانشجویان برخوردار است.

بسیج دانشجویی در حوزه‌های بصیرت‌افزایی موفق عمل کرده است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گنبدکاووس - مینودشت نیز بیان کرد: بسیج دانشجویی همواره در حوزه‌های مختلف فرهنگی، هنری، سیاسی، بصیرت‌افزایی، مطالبه‌گری و ... موفق عمل کرده و در حل مشکلات پیش آمده در استان گلستان مانند سیل، زلزله، بیماری کرونا و ... فعالیت‌های جهادی بسیاری مانند بهسازی روستاها، ساخت دستگاه ضدعفونی کردن، مه‌پاش و ضدعفونی کردن سطح شهر و خدمت‌رسانی دانشجویان پرستاری به شهروندان و ... را در کارنامه خود دارد.

احمد مهرابیان افزود: بسیج دانشجویی همانند یک بازوی فکری و عملیاتی است و از مسئول جدید بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد گنبدکاووس انتظار می‌رود علاوه بر حفظ جایگاه ارزشمند بسیج دانشجویی نسبت به ارتقای کیفی و کمی برنامه‌ها تلاش کند.

وی توضیح داد: باید با هماهنگی و همفکری برنامه‌ریزی دقیقی انجام داد تا بتوانیم دانشجویان را به سمت بسیجی بودن سوق دهیم و افکار و ذهنیت یک بیسیجی را به آنها منتقل کنیم .

انتهای پیام/4078/4062/

منبع: آنا

کلیدواژه: بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی گلستان دانشگاه آزاد اسلامی گنبدکاووس دانشگاه آزاد اسلامی جدید بسیج دانشجویی واحد گنبدکاووس استان گلستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۱۵۰۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیانیه شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کرمان در خصوص عدم حضور معاون استاندار در جمع دانشجویان

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان کرمان در خصوص عدم حضور معاون سیاسی امنیتی استاندار کرمان در جمع دانشجویان علیرغم قول و هماهنگی‌های قبلی، بیانیه‌ای صادر کرد.

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو، شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان کرمان در خصوص عدم حضور معاون سیاسی امنیتی استاندار کرمان علیرغم قول و هماهنگی‌های قبلی در جمع دانشجویان دانشگاه‌های استان کرمان، بیانیه‌ای صادر کرد.

متن کامل بیانیه شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان کرمان به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

همه باید به مسئولیت خودشان توجه داشته باشند و خود را در مقابل این مسئولیت‌ها پاسخگو بدانند؛ این وظیفه همه‌ی ماست. 
 مقام معظم رهبری ۱۳۸۳/۰۸/۰۶

با توجه به ضرورت پاسخگویی و حضور مسئولین در جمع قشر نخبگانی و تاکیدات مقام معظم رهبری جهت استفاده از نخبگان در مسیر پیشبرد سیاست‌ها و مسائل اجرایی کشور، شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان کرمان در راستای این امر جلسه‌ای با آقای دکتر رحمان جلالی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان در تاریخ ۱۴۰۲/۰۲/۰۶ ساعت ۹:۳۰ تنظیم کرده و علیرغم هماهنگی‌های چند باره با دفتر ایشان و اعلام آمادگی وی جهت حضور، ایشان در جلسه مذکور حضور نیافتند و تماس‌های مکرر با دفتر و شخص آقای جلالی بی پاسخ ماند.

شایان ذکر است اعضای شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی شهرستان‌های استان کرمان از سراسر استان جهت شرکت در این جلسه حضور بهم رساندند.

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان کرمان خواستار پاسخگویی و شفاف سازی معاون محترم استاندار کرمان، جناب آقای دکتر رحمان جلالی در خصوص علت عدم حضور می‌باشد.

والسلام علیکم ورحمت الله وبرکاته

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان کرمان

 

شایان ذکر دانشجویان سراسر استان کرمان علیرغم بارندگی‌ها و شرایط جوی نامناسب و لغزنده بودن جاده‌ها، خود را از شهرستان‌های مختلف جهت شرکت در این جلسه به شهر کرمان رسانده بودند، که عدم حضور معاون استاندار در این نشست ، موجب گلایه مندی آن‌ها شد.

دیگر خبرها

  • سال گذشته اردوی راهیان نور با حضور بیش از ۱۵۰ نفر از دانشجویان برگزار شد
  • چالش‌ تشکل‌ها عدم اطمینان مسئولان به قشر جوان است
  • جریان دانشجویی بستر خوبی برای پای کار آمدن قشر خاکستری در فعالیت‌های فرهنگی است
  • مهم‌ترین چالش‌ و مشکلات تشکل‌ها عدم اطمینان مسئولان به قشر جوان است
  • معاونان و مدیران فرهنگی سفیران دانشگاه در معرفی دستاورد‌ها هستند
  • تجمع دانشگاهیان دانشگاه تهران درحمایت از دانشجویان آمریکا
  • معرفی برگزیدگان مسابقات تنیس روی میز و بدمینتون منطقه یک کشور
  • تشکیلات‌، شبکه‌ و جریان‌‍سازی ۳ اصل مهم در دانشگاه‌های آذربایجان غربی
  • بیانیه بسیج دانشجویی دانشگاه علامه طباطبائی پیرامون حضور وزیر علوم در این دانشگاه: آقای زلفی‌گل! شما از ابتدا هم اشتباهی بودید! شما اخراج اساتید ضد انقلاب و اسلام و دین از دانشگاه‌ را، تبدیل به ابزاری برای تسویه‌حساب‌های شخصی کردید
  • بیانیه شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کرمان در خصوص عدم حضور معاون استاندار در جمع دانشجویان