Web Analytics Made Easy - Statcounter

ناصر محمدخانی با انتشار پیامی در صفحه مجازی، از وزیر ورزش و مدیران پرسپولیس انتقاد شدیدی کرد

ناصر محمدخانی بازیکن سابق پرسپولیس با انتشار پستی در صفحه شخصی اینستاگرامی اش، ضمن گلایه از وزیر ورزش، از مدیران پرسپولیس برای عدم پرداخت مطالبات برانکو انتقاد کرد.

به گزارش طرفداری، متن پست ناصر محمدخانی به این شرح است:

مسئول پرداخت بدهی برانکو چه کسی هستش؟ وزارت ورزش؟ مدیر عامل باشگاه؟ اینها مسئول اند و باید حقِ مسلّم مربی زحمتکش پرسپولیس رو تمام و کمال پرداخت کنند!
هنوز زمان زیادی از شادی آفرینی شیرانِ پرسپولیسی نگذشته و ظاهراً پسران سرخ دل ما تنها افرادی هستند که در این ورزش مسئولیت خودشون رو به خوبی فهمیدند و وظیفه ی خود رو به نحو احسن انجام میدن!
با این وضعیت گرانی و اوضاع به هم ریخته ی کشور نباید این تنها دلخوشی هم از مردم گرفته بشه ، فرصت زیادی نداریم چرا به بهانه های پوچ و بی معنی از پرداخت بدهی برانکو سر باز می زنید؟ همه ی راهها برای پرداخت این پول بسته شده؟ برانکو نمیتونه با هواپیما به تهران بیاد و شما در تهران پول رو بهش برسونید؟
زمان کمه و صبر هوادار اندازه ای داره
اگر فردا روزی با اجتماع هواداران جلوی وزارت و باشگاه رو به رو شُدید حق گله مندی ندارید!
به گمانم کمر به زمین زدن این تیم مردمی بستید و قهرمانی پرسپولیس در مسابقه سوپرجام و فینال رقابتهای آسیایی باعث رنجش خاطر شماست وگرنه با این حجم از ناکارآمدی محکم به این میز و منصب نمی چسبیدید!
پرسپولیس
برانکو

 

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: طرفداری

کلیدواژه: ناصر محمدخانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۱۵۲۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت بیش از ۳۴ هزار فقره تسهیلات اشتغالزایی به معرفی شدگان نهادهای حمایتی در دولت مردمی

امتداد - مدیر عامل بانک مسکن گفت: در راستای اجرای تعهدات و مسئولیت های اجتماعی بانک و با هدف توانمندسازی و خودکفایی مددجویان نهادهای حمایتی و افزایش اشتغالزایی در کشور، طی دوره فعالیت دولت مردمی به ۳۴ هزار و ۱۲۴ نفر از معرفی شدگان نهادهای حمایتی، تسهیلات اشتغالزایی مجموعا به مبلغ بیش از ۲۶ هزار میلیارد ریال پرداخت شده است.

به گزارش پایگاه خبری امتداد ، دکتر حسینی با تاکید بر ضرورت و اهمیت توانمندسازی مالی مددجویان نهادهایی همچون کمیته امداد امام خمینی(ره) و بهزیستی و اولویت این امر در سیاستگذاری‌های کلان بانک مسکن، افزود: تمرکز هدفمند بر اشتغال این طیف محترم و ارزشمند جامعه، موجب افزایش پویایی و نشاط اجتماعی، رشد اقتصادی کشور و از همه مهمتر، رضایت خدا و مردم می شود.

 

 

 

از این رو پرداخت تسهیلات تکلیفی و حمایتی در سریع‌ترین زمان ممکن با لحاظ منابع در اختیار، مورد تأکید اینجانب و هیأت مدیره بانک است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیگر خبرها

  • گلایه مدیر کل برای استفاده نکردن نهادها از صندوق ملی محیط‌زیست
  • استقلالی‌ها شارژ مالی شدند
  • ملایر در میزبانی مسابقات قهرمانی کشور سنگ تمام گذاشت
  • انتقاد تند حمید درخشان از اوسمار ویرا
  • پرداخت بیش از ۳۴ هزار فقره تسهیلات اشتغالزایی به معرفی شدگان نهادهای حمایتی در دولت مردمی
  • تقدیر استاندار کرمان از اقدام مدیریت شهری رفسنجان/ دهه هشتادی‌ها مدیران فردای جامعه هستند
  • استقلالی‌ها پولدار می‌شوند
  • رابطه زناشویی برنده و بازنده ندارد
  • بسیاری از مدیران صنعت پتروپالایشگاهی به دنبال سرمایه گذاری «دولتی» هستند تا «مردمی»
  • انتقاد از رفیق بازی مدیران ورزشی در اصفهان/ وزیر ورزش به این بازی مار و پله خاتمه دهد