Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها _ فرماندار قشم گفت: قیمت بلیط سفرهایی دریایی بین قشم و بندرعباس تغییر نکرده و تغییر احتمالی قیمت هرگونه حمل ونقل از جمله سفرهای دریایی، به تصویب نهایی مسئولان استان هرمزگان مربوط می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قشم، علیرضا نصری پیش از ظهر امروز در نشست ستاد تنظیم بازار این شهرستان اظهار داشت: خبرهای منتشر شده در فضای مجازی گمانه‌زنی و بی‌اساس است و افزایش احتمالی آن اعلام‌ خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: رسانه‌های مجازی توجه داشته باشند با اخبار مبتنی بر گمانه نباید مردم را دچار نگرانی کنند و مردم هم نباید به گمانه‌زنی‌های فضای مجازی توجه نمایند.

فرماندار شهرستان قشم با اعلام اینکه حقوق مصرف کننده و ارائه دهندگان خدمات باید به طور همزمان مد نظر قرار گیرد، افزود: در رابطه با درخواست شناورداران مسیر دریایی قشم و بندرعباس برای افزایش قیمت بلیط، امروز موضوع مطرح شده در مرکز استان هرمزگان در حال بررسی است که تا چند روز آینده نظر نهایی اعلام خواهد شد.

نصری در ادامه این‌ جلسه به مسائل مربوط به تخلفات اصناف پرداخت و‌تصریح کرد: تعزیرات حکومتی باید با تخلفات اصناف به‌ویژه در شرایط کنونی به‌شدت برخورد و نسبت به صدور آنی رای تخلفات صنفی در محل احراز تخلف اقدام‌کند.

وی ادامه داد: قریب به اتفاق اصناف شهرستان قشم همواره همراه با نظام  بوده‌اند و نباید اجازه داد تعداد محدود سوء استفاده‌گران چهره این قشر خدوم را خدشه‌دار کنند.

شناورداران قشم و بندرعباس خواستار افزایش کرایه شدند‌راه‌حل مسئولان برای تردد آسان جزیره‌نشینان هرمزی چیست؟انتقاد معاون استاندار از اتحادیه‌های صنفی قزوین؛ نظارت بر اصناف تعطیل شده است

فرماندار شهرستان قشم با تاکید بر اینکه اثربخشی نظارت‌ها باید در عمل سنجیده و در نهایت منجر به ارتقای سطح رضایت عمومی شود، افزود: تأمین اقلام مورد نیاز شهروندان از مهمترین اولویت‌هایی است که باید مد نظر دستگاه‌های ذی‌ربط باشد و در این راستا از هیچگونه کوتاهی چشم‌پوشی نخواهیم کرد.

انتهای پیام/7558/ی

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۱۵۲۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه اندازی دادگاه‌های تجاری ضروری است

حجت الاسلام والمسلمین  حمیدی گفت: نامگذاری سال به نام جهش تولید با مشارکت مردم اقدام هوشمندانه‌ای از سوی رهبر معظم انقلاب بود که مردم را در فعالیت‌های تولیدی دخیل کردند.

رییس شورای قضایی استان کرمان افزود:مسئولان باید درخصوص مشارکت مردم در تحقق شعار سال اعتماد سازی کنند تاسرمایه‌های خرد و کلان مردم به سمت تولید سوق داده شود در صورتی که زمینه سرمایه گذاری مردم در تولید فراهم نشود، این سرمایه‌ها به سمت بازار‌های دلالی (از جمله طلا و سکه) می‌رود.

وی گفت: هرکجا که مردم پای کار اقتصاد آمدند و سرمایه گذاری کردند شاهد بهبود وضعیت اقتصاد کشور و معیشت مردم هستیم.

وی اظهار داشت: سرمایه گذاران بخش خصوصی گلایه مندند که مسئولان همکاری نمی‌کنند و برخی قوانین و مقررات دست و پاگیر است و مانع از صادرات یا جهش تولید می‌ شود. 

حجت الاسلام حمیدی افزود: بایستی مسئولان تدابیری بیاندیشند و آسیب شناسی کنند تا سرمایه مردم به سمت تولید و اشتغال سوق داده شود.

رئیس کل دادگستری استان کرمان در ادامه با اشاره به اینکه تشکیل دادگاه‌های تجاری، مهم و ضروری است و بایستی هرچه سریعتر راه اندازی شود، گفت: آیین دادرسی تجاری از سال ۹۹ در مجلس است و هنوز تصویب نشده در حالی که لایحه کارشناسی و خوبی است و خیلی از مسائل قضایی و حقوقی بنگاه‌های تولیدی در ان لحاظ شده است.

وی با اشاره به اینکه این لایحه تشکیلات خوبی برای دادگاه‌های تجاری در نظر گرفته، افزود: امیدواریم هر چه سریع‌تر به صحن علنی مجلس برود و تصویب شود تا بشود از فعالان اقتصادی حمایت‌های قانونی شود.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • یک پیش‌بینی از آینده بازار سکه /سکه‌های کوچکتر تغییر فاز دادند
  • گره اندر گره
  • افزایش قیمت جهانی نفت/ برنت ۸۳ دلار و ۸۵ سنت شد
  • قیمت جهانی نفت امروز ۱۴۰۳/۰۲/۱۴ |برنت ۸۳ دلار و ۸۵ سنت شد
  • راه اندازی دادگاه‌های تجاری ضروری است
  • تلاش برای حل فروکش تنش آبی و ایجاد پایداری شبکه توزیع آب در شهرستان چهارباغ
  • قیمت طلا پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • شوراهای تنگستان باید مظهر وحدت و همدلی باشند
  • تغییر قیمت گواهی اسقاط برای شماره گذاری هایما / ایران‌خودرو: قیمت هایما تغییری نکرد
  • تغییر قیمت گواهی اسقاط برای شماره گذاری هایما/ ایران‌خودرو: قیمت هایما تغییری نکرد