Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-05-06@18:30:23 GMT

باشگاه ذوب آهن: اخبار کذب پیگیری قضایی می شوند

تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۱۵۳۲۱

باشگاه ذوب اهن اصفهان بیانیه ‌ای را در خصوص شایعه تغییر مدیرعامل این باشگاه منتشر کرد

باشگاه ذوب آهن اطلاعیه ای در خصوص اخبار کذب منتشر شده در فضای مجازی، منتشر کرد.

به گزارش طرفداری و به نقل از روابط عمومی باشگاه ذوب ‌آهن، در پی درج اخباری کذب در یکی از سایت ‌های خبری مبنی بر تغییرات در مدیریت باشگاه ذوب آهن، روابط عمومی و امور بین الملل این باشگاه با انتشار تکذیبه ای خبر مذکور را بی پایه و اساس دانست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بیانیه آمده است:

در پی انتشار خبرى نادرست و کذب مبنی بر تغییر مدیریت باشگاه فرهنگى ورزشى ذوب آهن اصفهان به جهت تنویر افکار عمومی و با توجه به دستور ریاست هیات مدیره باشگاه بدین وسیله ضمن اینکه شایعه مذکور قویاً تکذیب می ‌گردد به اطلاع همه علاقه‌مندان و هواداران باشگاه پرافتخار ذوب آهن می ‌رساند که جواد محمدی همچنان بعنوان مدیر عامل منتخب و ارزشمند باشگاه فرهنگی ورزشی ذوب آهن هدایت این مجموعه را بر عهده دارد.

باشگاه ذوب آهن ضمن اینکه پیگیری قضایی درج اینگونه اخبار کذب که هدفی بجز تشویش اذهان و ایجاد رخنه در حرکت استوار و صحیح این باشگاه در مسیر رشد و کمال ندارند، اعلام می ‌کند که باشگاه فرهنگی ورزشی ذوب آهن اصفهان با درایت هیات مدیره محترم و تحت مدیریت این مدیر جوان و ارزشی و با حمایت شرکت سهامی ذوب آهن و هیات مدیره باشگاه، با گام ‌هایی استوار در راه کسب بهترین نتایج در رشته ها و رده های مختلف ورزشی گام خواهند برداشت.

منبع: طرفداری

کلیدواژه: باشگاه ذوب آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۱۵۳۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکایت آموزش و پرورش علیه یک سریال نمایش خانگی

مدیرکل حقوقی، املاک و معاضدت قضایی وزارت آموزش و پرورش از شکایت و اعلام جرم رسمی دفتر حقوقی و قضایی وزارت‌ آموزش و پرورش علیه دست اندرکاران اصلی یکی از سریال‌های نمایش خانگی خبر داد.

به گزارش ایسنا، امید رضاوند با اشاره به شان و جایگاه رفیع و والای معلم در جامعه، اظهار کرد: علیرغم این مهم که معلّم به عنوان مهمترین  و اصلی‌ترین رکن نظام تعلیم و تربیت، از نقش و جایگاه منحصر به فردی  در جامعه  برخوردار بوده و نقش وی در هدایت آینده سازان این جامعه غیرقابل انکار است، چندی پیش در یکی از سریال‌های نمایش خانگی نسبت به این قشر  فرهیخته، توهین و اهانت و هتک حرمتی صورت گرفته که این رفتار ناشایست موجب جریحه دار شدن احساسات عمومی جامعه به ویژه فرهنگیان شده است.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت‌ آموزش و پرورش، مدیرکل دفتر حقوقی، املاک و حمایت قضایی با تاکید بر اینکه وزارت‌آموزش و پرورش اولین مدافع حقوق معلمان است و یکی از وظایف دفتر حقوقی و واحدهای حقوقی تابعه در سراسر کشور نیز معاضدت قضایی از جامعه یک میلیونی فرهنگیان است اعلام کرد: در جهت برخورد با این اقدام ناشایست و غیر اخلاقی نویسنده و کارگردان و عوامل سریال یاد شده، شکایت و اعلام جرم رسمی وزارت آموزش و پرورش به دادستان عمومی و انقلاب ارائه و توقف پخش سریال مورد اشاره و برخورد قانونی لازم تقاضا شده است.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • تشکیل پرونده قضایی برای سریال افعی تهران
  • افتتاح دادگاه عمومی بخش برزک در جهت تسهیل‌گری مشکلات قضایی مردم
  • افزون بر پنج هزار متر مربع از اراضی ملی در خلخال آزادسازی شد
  • شکایت آموزش و پرورش از یک سریال‌ نمایش خانگی
  • شکایت آموزش و پرورش علیه یک سریال نمایش خانگی
  • پیگیری یک دغدغه/تجهیز زمین ورزشی روستای گوروی بشاگرد در ایستگاه آخر + فیلم
  • صدور دستور قضایی برای تعقیب کیفری متخلفان حوزه شهری البرز‌
  • واحد کشتارگاه صنعتی در فسا بار دیگر آغاز به کار کرد/ اشتغال ۱۰۰ کارگر
  • اطلاعیه مهم برج میلاد در مورد یک ادعای جنجالی
  • کار خوب پلیس در حمایت از شهروند خبرنگاران