Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-06@09:52:47 GMT

استقلال یاد می گیرد؛ سختکوشی و با هم بودن

تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۱۵۳۳۱

استقلال یاد می گیرد؛ سختکوشی و با هم بودن

استقلال سال هاست که قهرمان لیگ برتر نمی شود در حالی که در همه سال ها از نظر فنی تیم خوبی بوده است. یعنی مهره های خوبی در اختیار داشته است.

به گزارش "ورزش سه"، شاید تلاش استقلال و دیگر تیم های مدعی برای قهرمانی کافی نبوده است؛ محمود فکری در روزهای کمی که سرمربی این تیم شده سعی کرده سختکوشی و با هم بودن در تمرین را به شاگردانش القاء کند و بر این عقیده است تیمی که سختکوش و با هم باشد حتی می تواند از مشکلات عبور و به خواست های تاکتیکی اش برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

استقلال ممکن است در روزهای آینده هم شیخ دیاباته را از دست بدهد و هم میلیچ و شاید هم مهدی قا ئدی به یک تیم خارجی ملحق شود؛ اما همه این ها دلیل قانع کننده ای برای محمود فکری برای از حرکت ایستادن نیست. او در نساجی نشان داد به جای ایستادن و اشاره به مشکلات دوست دارد با تلاش مشکلات را کمرنگ و کمرنگ کند و در روزهای اخیر هم سعی نکرد در مصاحبه هایش به این نکته اشاره کرد و این یک رفتار حرفه ای و البته ثمر بخش برای آبی ها است. محمود فکری در روزهای اخیر و در تمرینات استقلال تا جایی که دلتان بخواهد آبی پوشان را به بهتر شدن و بهتر شدن تشویق کرده است. تلاش او بر این است تا به شاگردانش القاء کند که جام از آن تیمی است که از دیگر تیم ها بیشتر تلاش کند و از همه مهمتر تیم قهرمان بدون شک تیم همدل و باهم است.

 

 

سختکوشی و با هم بودن؛ این رمز موفقیت محمود فکری در نساجی بوده؛ تیمی که از زمان آمدن محمود فکری با وجود همه مشکلات از جمله قرعه سخت و از دست دادن بازیکنان شکستی در کارنامه نداشت و حتی این استقلال پر مهره را در تهران متوقف کرد. محمود فکری تلاش می کند استقلال را برای یک فصل سخت آماده کند. و برای مبارزه. و باید به او حق داد که در تمرینات به تیمش سخت بگیرد؛ تیمی که در تمرین سخت تلاش نکند به طور حتم در میدان مبارزه به جایی نخواهد رسید. ایده های تاکتیکی زمانی به کار می گیرد که با جان و دل از سوی تیم پیاده شود و نصف و نیمه؛ آیا محمود فکری شرایط استقلال را تغییر خواهد داد؟ او به این اتفاق خوش بین است.

استقلال تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: استقلال تهران محمود فکری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۱۵۳۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حجازی: هوادار واقعی استقلال کاری به نتیجه ندارد

به گزارش ورزش سه، آتیلا حجازی فرزند ناصر حجازی پیشکسوت و یکی از بزرگان فوتبال ایران قرار است به عنوان سرپرست باشگاه استقلال مشغول به کار شده و حضور آتیلا حجازی در این سمت می‌تواند یک اتفاق ویژه برای پایان فصل آبی پوشان تلقی شود. او در یک گفتگوی اختصاصی با ورزش سه، درباره حضورش در باشگاه استقلال و دیدن واکنش مردم و هواداران این تیم به بازگشت یادگار ناصر خان گفت: من خودم واقعا به خاطر فضای مجازی حدس می‌زدم و می‌دانستم. با هواداران استقلال همیشه ارتباط خوبی داشتم چون همه چیز من استقلال است؛ از دوران بچگی به واسطه پدرم با استقلال بزرگ شدم.

او ادامه داد: طبیعی بود که از این اتفاق خوشحال شوم اما اینکه مورد قبول هواداران بودم بیشتر من را خوشحال کرد. چه فضای مجازی، چه تلفن‌، چه پیام و چه بیرون از مردم پیام‌های مثبتی دریافت کردم. شرمنده هستم که نتوانستم جوابگوی این میزان محبت باشم. خوشحال هستم که این مردم را در کنارم دارم و آرزوی همه ما، موفقیت استقلال است. انشاالله در سال ‌ای آتی هم از جنبه مدیریتی خبرهای خوبی را به گوش مردم برسانیم تا حداقل هواداران دغدغه نداشته باشند.

آتیلا حجازی درباره این سمت توضیح داد: برای من تایتل و عنوان هرگز مهم نیست، چون هدف ما خدمت است. به عنوان یک استقلالی فقط دنبال خدمت کردن هستیم و چون استقلالی هستم امیدوار هستم که تحت هر عنوانی به این تیم خدمت کنم. من تلاش می‌کنم تا آن چیزهایی که بر من محول می‌شود، به بهترین شکل انجام دهم. واقعا جای پدرم خالی است و لحظه‌ای نیست که به او فکر نکنم.

سرپرست باشگاه استقلال در واکنش به فعالیت‌های کنسرسیوم نفتی به عنوان مالک جدید این تیم گفت: هواداران که حالا پای تلویزیون یا در فضای مجازی تیم را دنبال می‌کنند، می‌دانند که تشکیلات یک تیم صرفا مربوط به زمین چمن نیست. در هر تیم هستند کسانی که پشت پرده کار کنند تا همه چیز مهیا باشد. باشگاه مشکلات و سختی‌های بیشماری دارد ولی نیت و‌ هدف مجموعه‌ای که همراه باشگاه استقلال است، این است که نام استقلال را سربلند کند. به نظرم با این حمایتی که قرار است انجام شود، هدف گذاری برای آسیا است و باید بزرگ فکر کنیم. استقلال در گذشته هم با دو قهرمانی در آسیا و حضور در فینال‌ها نشان داده. لیگ برای ما اهمیت دارد اما به اهداف بزرگ باید فکر کرد. نمی‌خواهم از پیش حرف بزنم اما مطمئن هستم این اتفاق برای باشگاه خواهد افتاد.

وی افزود: تنها چیزی که از هواداران می‌خواهیم حمایت است. از بازی پس فردا که میزبان تیم خوب ذوب آهن هستیم، امیدوار هستم حضور یکپارچه آنها را شاهد باشیم. ما نیاز داریم چون یاران اصلی ما هواداران هستند. می‌خواهم به ما در این هفته‌های پایانی کمک کنند و در کنار ما باشند.

حجازی در واکنش به احتمال قهرمانی استقلال در پایان فصل خاطرنشان کرد: من آدمی هستم که اهل کری خوانی و پیش بینی نیستم. مجموعه تلاش می‌کند تا به این اتفاق برسیم. کار سختی است و همه بر این مسئله واقف هستیم. رقیب قابل احترامی داریم و امیدوار هستم در پایان به این مسئله برسیم.

سرپرست باشگاه استقلال درباره زمان مشخص شدن مدیرعامل جدید باشگاه توضیح داد: الان آقای سمیعی که بسیار انسان دلسوزی هستند در راس کار هستند و مجموعه هلدینگ که همراه ما هستند هم تلاش خوبی دارند. به هر حال مسائلی درون خانگی وجود دارد که دوست داریم سکرت بماند اما هواداران بدانند که همه دارند تلاش می‌کنند. کادرفنی به صورت شبانه روزی تلاش می‌کند و باید از این کادر خستگی ناپذیر تشکر کنم. تیم پشتیبانی، مدیریت و بچه‌های تیم با وجود این همه سختی، مشغول تلاش کردن هستند. من در این ۲-۳ روز که با آنها صحبت کردم، کارهایی که برایشان انجام شده راضی کننده نبوده اما جنگیدند و هوادار باید قدرشناس این بچه‌ها باشند که علی رغم تمامی مشکلات، صدر جدول را نگه داشتند. هوادار واقعی استقلال به اعتقاد من کاری به نتیجه ندارد و عاشق تیمش است. در برد و در باخت حمایت می‌کند و با این حال می‌خواهم همه هواداران فقط حمایت کنند.

دیگر خبرها

  • سرنوشت قهرمانی به هیچ عنوان دست استقلال نیست | پرسپولیس با استرس رقیب جام را می گیرد
  • مورایس: بازی حساسی با استقلال خوزستان داریم
  • نکونام: اگر کسی اشتباه کند تاوانش را می‌دهد
  • نکونام: هر کاری دلم بخواهد می‌کنم
  • حجازی: هوادار واقعی استقلال کاری به نتیجه ندارد
  • تلاش ستاره قرمز‌ها برای رسیدن به پرسپولیس
  • تلاش می‌کنیم ایستگاه دارک تا قدس در خط دو مترو تا پایان امسال به بهره‌برداری برسد
  • تلاش می‌کنیم بخشی از خط دو مترو تا پایان امسال به بهره‌برداری برسد
  • تلاش ستاره قرمزها برای رسیدن به پرسپولیس
  • شماره هفت استقلال در آزادی، بال و پر می‌گیرد